Hop til indhold
advokat

Trans Sabrina i Valby

Recommended Posts

Hej alle

Jeg fik i går besøgt trans Sabrina i Valby:

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21850

Det er hende på billederne, men de er naturligvis shoppet. Hun er mere maskulin i virkeligheden, men hun er stadig meget smuk efter min opfattelse. Hendes pik er slet ikke så stor, som den ser ud på billederne. Den minder mig lidt om Ellens. Ud fra billederne får man lidt den fornemmelse, at Sabrina er en lille nips (eller er det bare mig?), men det er hun i hvert fald ikke.

Plusser: Hendes udseende. Sexen var rigtig hård og dejlig, og hun var god til at tage styring, dirty-talk mv. Hun taler perfekt engelsk, og hun er rigtig rar at tale med. Fik lov til at kneppe hende til sidst, hvilket var super frækt.

Minusser: På et tidspunkt (efter måske et kvarter) blev hendes pik slap, og den blev aldrig hård igen, hvilket resulterede i, at hun ikke kom. Hun undskyldte med, at hun havde haft travlt med kunder hele dagen. Forståeligt nok, men alligevel ærgerligt, når hun i sin annonce skriver: "GET THE CUM SHOT IN LIFETIME".

Jeg kan godt anbefale hende, men ville til enhver tid gå til Ellen.

Håber I kan bruge min anmeldelse til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...