Hop til indhold

Cockmassage

Featured Replies

Skrevet

Nu hvor jeg via EG har adgang til landets førende ekspertise i underlivets glæder, vil jeg nævne nedenstående massageform som jeg prøvede nogle gange i Singapore, da jeg kom der en del for nogle år siden i forbindelse med mit arbejde. Massøsen/GP kaldte det "cockmassage" i modsætning til et almindeligt "handjob"

Massagen der nærmest var en avanceret svensk foregik ved at jeg lagde mig på knæ med overkroppen bøjet forover, som om jeg skulle tages bagfra. Massøsen masserede området omkring pikken og testiklerne grundigt og relativt hårdt (dog ikke så det gjode ondt), d.v.s. fra mellemkødet og frem. Det var reelt den del af pikken der sidder inde i kroppen, samt omgivende væv osv der blev masseret. Massagen kunne vare et godt stykke tid uden at der kom udløsning, da der kun var begrænset massage af selve pikken og resultatet var en meget stærk erektion. Erektionen skulle selvfølgelig udnyttes til noget fornuftigt, dvs en afslutning der kunne være svensk, fransk eller dansk.  Specielt husker jeg en gang hvor selv "svensken" forgik i samme stilling og således nærmest var som en malkning, det var ret effektivt og dejligt.

1) er der andre der har oplevet dette eller lignende?

2) det ville jo være dejligt hvis der er en GP/thai massøse der har erfaring med dette.

Skrevet

Det kan Kat i Randers godt hjælpe dig med - hun har gjort det ved mig, dog kun som en del af den almindelige massage og ikke gjort mig færdig på den måde

Skrevet

Dr X

Det ville nok være nemmere at anbefale et sted, hvis du fortalte hvor i Danmark du holder til... :-)

Skrevet
  • Author

Dr X

Det ville nok være nemmere at anbefale et sted, hvis du fortalte hvor i Danmark du holder til... :-)

Hej Pokerface, jeg bor i Københavns området, så hele København, Nord- og Østsjælland er umiddelbart interessant. Mvh
Skrevet

Så kan jeg anbefale Phan Wellness, Lyngbyvej 5.

Har flere gange fået den behandling " på alle 4" af Nuud... :-) Helt Fantastisk med langt forspil og Go hård massage, og der bliver aldrig kigget på uret tvært imod... :-)

Læs evt. denne tråd, tror det er lige noget for dig... :-)

Skrevet
  • Author

Tak skal du have, jeg har set på stedet før, men aldrig prøvet stedet så nu er der en god anledning.

Skrevet

Dr X

Glemte lige en ting....

Du skal bede om varm oliemassage, det er med i prisen....

Det et så dejligt, specielt til den afsluttende seance.... ;-)

Go' tur, glæder mig til en anmeldelse... ;-)

Skrevet
  • Author

Pokerface,

Det glæder jeg mig til at prøve med det hele, jeg vender tilbage med anmeldelse.

mvh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.