Hop til indhold
Gammel rotte

Nogen der har været hos Mimi fra Japan i Rødovre..

Recommended Posts

Og du får en tilsvarende dislike for utidig indblanding.  :mad: Du kunne nemlig også bare have valgt at lade det fare.... :cool: Forslag til overskrift er dog noteret. 

 

Havde du ikke over 300 indlæg, havde jeg også ladet den fare  :wink: Synes dog ikke du behøver starte en efterlysning i efterlysninger med et spørgsmål - det havde været mere velanbragt nede i teksten, så det væsentligste kom frem i overskriften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GMF

Der findes en med relativt store bryster dog langt fra de billeder der er på annoncen så jeg smuttede igen

 

Tak, hun VAR på min to do list

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi stedet. Jeg var skeptisk inden jeg kom på grund af billederne, og de viste sig ikke at være ægte. Jeg syntes ikke hverken pigen så specielt godt ud, eller at der var antydning af god stemning, så jeg gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Mimi er en lille slank pige, med små a/b bryster - hun tager godt imod, kysser fint, også med tunge .. Hun sutter en god pik, og når man knepper hende, så kan hun godt lide at ligge og 

"lege lillepige" med forskrækkede øjne, pegefinger ved munden og overraskelses udtryk i ansigtet når man støder i bund..

 

Syntes det er fint, til en fair pris, men nej, det er ikke hende på billedet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...