Hop til indhold

Recommended Posts

Der har været skrevet en del om nødvendigheden af blot at få et HJ når man er hos en købepige. Nogle har givet udtryk for at det er fuldstændig spild af penge, og at man lige så godt kan klare det alene hjemme.

Jeg er desværre fuldstændig uenig.

Det er fantasien og spillet, der kan være særdeles spændende.

jeg skal derfor spørge om der er nogen, der kan foreslå et godt sted, hvor man kan få en god spiller og vise sit værktøj frem mens man spiller.

At komme over et par høje støvler eller bryster vil være toppen

At skulle gøre rent efter sig vil også være et krydderi.

Nogen gode forslag ?

Khans

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har været skrevet en del om nødvendigheden af blot at få et HJ når man er hos en købepige. Nogle har givet udtryk for at det er fuldstændig spild af penge, og at man lige så godt kan klare det alene hjemme.

jeg skal derfor spørge om der er nogen, der kan foreslå et godt sted, hvor man kan få en god spiller og vise sit værktøj frem mens man spiller.

Nogen gode forslag ?

Khans

Hej Khans:

Prøv hos Seduction Girls. Der er adskillige piger, som tilbyder svensk for 500 kr., og næppe tvivl om at du til samme pris sikkert kan få lov til at betjene dig selv, og sprøjte ud over et par lækre bryster.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/

Med venlig hilsen

:geek:

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv har skrevet, at jeg er velkommen hos hende og at hun med glæde vil se værktøjet men der spilles.

Håber det lykkes at lave en aftale i morgen torsdag. ser meget ferm til det og vil spare op selvom det er svært.

hun er komfortabel med at på klatten på brysterne eller på kroppen.

Lige nu overvejer jeg hvordan jeg får forklaret at det ville være rart at blive bedt om at gøre rent igen og hvordan hun helst vil have det udført

Ved heller ikke om hun har støvler der kan spilles til og ud over.

Efter endt dåd vil jeg sende en beretning, men hører gerne om andre forslag til piger, der kunne tænkes at deltage i denne fantasi

Khans

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja, det er denne Liv. Ser frem til at få en aftale med hende.

Kender du hende og ved du om hun har en god fantasi.

Ser at hun har urin og tanken om at spille og vise værktøj mens hun fortæller at hun kunne levere dråberne i munden på mig ville være inspirerende.

Håber hun har støvler med.

Skriver hvis det lykkes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen gode forslag ?

Khans

Du er sgu da stang pervers, mand! Og heldigvis for det. God fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...