Hop til indhold
frandsen

Massage med HJ i Hedensted omegn

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg har kigget og søgt lidt men kan ikke rigtig blive klog på om der er nogle der ved om der er mulighed for Thai massage med HJ i Hedensted eller omegn ?? Jeg ved der er i Vejle eller Horsens, men kunne godt tænke mig hvis der var noget tættere på. Daw i Tørring er ikke en mulighed. 

Frandsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay.. Det var nok også mit bedste bud.. Vil bare være træt at tage dertil og så ikke kunne få et når man nu lige har lyst ;)
Hvis andre ved noget skriver i selvfølgelig bare.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Har hørt at nogen har fået HJ her, men har ikke selv nogen erfaring

Sirinton Thai Massage v/Bangon Miphon Pedersen (Pim)  
Rævebjergvej 8
8723 Løsning
Flyttet fra
Flyttet til

50 37 88 37
·

Gemt fra 

Vis:
  •  

Annonce Gemtr

Jeg har prøvet hende nogle gange hn giver god massage og et kedeligt hj men hun giver det vis man viser at man gerne vil...
pris 500 incl. hj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan så afkræfte snakken om at der er ekstra at hente her. Jeg ringede og lavede en aftale en halv time senere, og kommer til hendes private villa. Hun sagde at jeg kunne hænge min skjorte og bukser på knagen og lægge mig på madrassen på gulvet. Da jeg står i underhylere, spørger jeg hende om jeg også må tage dem af... NEJ, det må jeg ikke, selvom hun dækkede mig til med håndklæder da jeg lå der.

det er dog en ganske udemærket massage hun giver, så hvis man ikke er ude efter ekstra, kan jeg godt anbefale stedet. Prisen for en time er de klassiske 300.- og så får du et stempelkort hvor hver 10. Behandling er gratis.

havde dog håbet på mindst en håndtrold...

Hej

Har hørt at nogen har fået HJ her, men har ikke selv nogen erfaring

Sirinton Thai Massage v/Bangon Miphon Pedersen (Pim)

Rævebjergvej 8
8723 Løsning
Flyttet fra
Flyttet til

·

Gemt fra 

Vis:
  •  

Annonce Gemtr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sanistål

Jeg kan godt afsløre at der gives Hj i stor stil på Stedet rævebjergvej 8 til 500- 600 

jeg tror du kan få meget mere ud af hende .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske at man skal besøge hende flere gange før hun "åbner op" for mere end massage (det gør mange af de andre også  når de spørger om man har været der før).

Så du/I må lave lidt flere besøg ved hende hvis der skal lidt mere ud af massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sanistål skrev, den 14.7.2016 at 14:24:

Jeg kan godt afsløre at der gives Hj i stor stil på Stedet rævebjergvej 8 til 500- 600 

jeg tror du kan få meget mere ud af hende .. 

Hej

Jeg kan også bekræfte at man kan få hvad man er parat til at betale for, jo flere besøg jo nemmere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madhat skrev, for 56 minutter siden:

Hej

Jeg kan også bekræfte at man kan få hvad man er parat til at betale for, jo flere besøg jo nemmere

Hej

Er det på rævebjergvej 8 du henviser til, hvor det er pengene som bestemmer ydelses mulighederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madhat skrev, for 2 timer siden:

Hej

Hj kan man i hvert fald, men kan man få mere end det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 2 minutter siden:

Hj kan man i hvert fald, men kan man få mere end det? 

Er det ikke på privat adressen hun arbejder? kunne godt overveje at prøve stedet, men tænker at der måske ikke muligt for ekstra i og med at hun nok er i forhold med en dk mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
denventende skrev, for 2 minutter siden:

Er det ikke på privat adressen hun arbejder? kunne godt overveje at prøve stedet, men tænker at der måske ikke muligt for ekstra i og med at hun nok er i forhold med en dk mand

Jo, det er på privat adressen. Og jo, hun har en dk mand, så vidt jeg da ved.. 

Men hj kan man godt få... 

Har ikke fået andet dog... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
denventende skrev, for 20 timer siden:

Ja hun er i forhold til dk-mand

Men ved gentagende besøg er der kun "penge"pungen der bestemmer ydelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
denventende skrev, for 21 timer siden:

Hej

Er det på rævebjergvej 8 du henviser til, hvor det er pengene som bestemmer ydelses mulighederne

Ja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Jeg har været der et par gange nu, skønt sted, kan dog ikke lure om det er korrekt at man kan få ekstra der, jeg kan ikke se hvorfor folk skulle lyve, men jer som har fået HJ, har I spurgt inden eller hvordan? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MJP skrev, den 2.5.2020 at 20:30:

Hejsa.

Jeg har været der et par gange nu, skønt sted, kan dog ikke lure om det er korrekt at man kan få ekstra der, jeg kan ikke se hvorfor folk skulle lyve, men jer som har fået HJ, har I spurgt inden eller hvordan? :)

Jeg har fået HJ, det er lidt længe siden så husker ikke om jeg spurgte eller hun selv tilbød det. Har været der 3 gange og fik det næste gang jeg var der. Spurgte om det var muligt at få andet det blev der sagt nej til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
frandsen skrev, den 30.9.2014 at 10:08:

Hej med jer.

Jeg har kigget og søgt lidt men kan ikke rigtig blive klog på om der er nogle der ved om der er mulighed for Thai massage med HJ i Hedensted eller omegn ?? Jeg ved der er i Vejle eller Horsens, men kunne godt tænke mig hvis der var noget tættere på. Daw i Tørring er ikke en mulighed. 

Frandsen

Daw i Tørring er skam en mulighed, hun giver også helt fantastiske hj og bj. Hun kan i den grad anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...