Hop til indhold

spørger bare

Featured Replies

Skrevet

Nogen da giver en tur til thai massage til fattig studerende :-) fra vestjydske omkring Skjern. Det vil blive betalt tilbage

Skrevet

Hvorfor spørger du

Han vil vel bare vide hvilken ydelse han kan forvente at få igen

Skrevet

Hvad snakker du om?

Nogen da giver en tur til thai massage til fattig studerende :smile: fra vestjydske omkring Skjern. Det vil blive betalt tilbage

Skrevet
  • Author

Ja og hvad er galt i det? Mener pengene vil blive betalt tilbage senere i oktober måned

Skrevet

Kan du ikke samle flasker?

Skrevet

Ja og hvad er galt i det? Mener pengene vil blive betalt tilbage senere i oktober måned

Måske du skulle vente Daniel79 indtil du bliver voksen  :-P og tjener dine egne penge 

knaldehunden

Skrevet

Dem der ingen penge har

de må gå med numsen bar!

Skrevet

Nogen da giver en tur til thai massage til fattig studerende :smile: fra vestjydske omkring Skjern. Det vil blive betalt tilbage

Hvis det er fordi du har ondt i benerne eller i ryggen, så tror jeg, at sygesikringen er et bedre bet. De kræver ikke engang pengene tilbage.

Og så bør mobningen af OP stoppe før den her tråd udvikler sig, synes jeg :)

Skrevet

Hvis det er fordi du har ondt i benerne eller i ryggen, så tror jeg, at sygesikringen er et bedre bet. De kræver ikke engang pengene tilbage.

Og så bør mobningen af OP stoppe før den her tråd udvikler sig, synes jeg :)

Jeg tror ikke at man kan få tømt dilleren på statens regning, desværre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.