Hop til indhold
Spice

Japanske Sakula leverer stadig

Recommended Posts

Jeg tænkte faktisk besøge spanske Roxana  sidste søndag, men hele formiddagen mødtes jeg af hendes telefonsvarere. Så jeg tog i stedet til Gormsgade og de japanske piger der.

Under foråret havde jeg to dejlige møder med Lisa >(link). Nu var der igen en pige, der kaldte sig Lisa. Det var i sig selv ingen garanti for at det var den samme men de havde sat ind i de samme billeder som da Lisa var der sidste gang. Så det var et forsøg værd.

Det var nu en anden Lisa, men hun var lige så god. Hun var lidt frækkere end den første, men det var stadig ægte GFE. Hendes engelsk eksisterede ikke, men hendes kropssprog var så meget mere behageligt.

Hun begyndte med intens tungekys og jeg blev øjeblikkeligt liderlig. Det blev ikke værre af, at hun bed mig i læben og slikkede mig i øret. Det blev så fransk, både for mig og for hende. Pigen var meget velduftende, ligesom den andre Lisa. Hun var temmelig stram, men det virkelig dejlige var, hvordan hun knibte omkring min pik under den afsluttende danskern.

Jeg gik ud på Gormsgade 1300 SEK fattigere, men en meget behagelig oplevelse rigere.

Link: http://side6.dk/resultatside/?q=2872

Del dette indlæg

Link til indlæg

Batman: Billederne passer dessvaerre ikke. Jeg har alltid vaeret tilfreds med pigerne på Sakula men infon er ikke exakt.

Ifölge deras annonce er Lisa ikke der nu uden der er nye piger nu.

Benwoods: Jeg fik en timme for 1300 kr.

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gormsgade er en klassiker men jeg ville sgu ønske at de ville bruge rigtige billeder. Man kan ikke engang regne med navnene for de kalder sig det samme mange af pigerne, men de er som regel mere end ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gormsgade er en klassiker men jeg ville sgu ønske at de ville bruge rigtige billeder. Man kan ikke engang regne med navnene for de kalder sig det samme mange af pigerne, men de er som regel mere end ok. 

Enig . Og de ændrer ofte ikke beskrivelsen, kun navnet på pigen. Men for mig har pigerne alligevel levet op til beskrivelsen.

Cheers,

Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok første gang billederne passer!!! :eek:

Billede 1, 5, 6, 7, 8 ER Yoyo. Hun kysser lidt mærkeligt men er i øvrigt dejlig. Små bryster men det er lige meget for mig så længe brystvorterne stritter, og det gør de i den grad. 1300 for en time som starter med cat-bath og ender happily.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok første gang billederne passer!!! :eek:

Billede 1, 5, 6, 7, 8 ER Yoyo. Hun kysser lidt mærkeligt men er i øvrigt dejlig. Små bryster men det er lige meget for mig så længe brystvorterne stritter, og det gør de i den grad. 1300 for en time som starter med cat-bath og ender happily.

Tak, det var interessant. Måske skulle man sende en blomst til dem for at fejre. :-P

Men hvad er cat-bath ?

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha Spice det var en rigtig god idé. Cat bath: når de slikker kroppen lige som en kat der "vasker" sig

Redigeret af the jon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha Spice det var en rigtig god idé. Cat bath: når de slikker kroppen lige som en kat der "vasker" sig

Tak!

/Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...