Hop til indhold
sexlife

Kelly Latina - dårlig oplevelse!

Recommended Posts

Ærede logemedlemmer

 

I dag styrede det lille hoved det store hoved, eller rettere sagt, det store hoved havde fri i dag. Kløen var stor, og jeg havde luret på denne model et stykke tid, da hun i sidste uge var i Neumünster:

 

https://sexnord.net/profile/15538/Neumünster/Kelly%20Latina

 

Ringede på forhånd og fik en pris på de sædvanlige 80 euro. Det er utvivlsomt hende på billederne, men der skal lægges en del kilo til - hun er en ordentlig maskine på ca. 170 cm med ditto mave. Kan man ikke lide store kvinder, bør man allerede nu springe videre! Jeg har en fetish for stor røv og gerne store bryster, men bortset fra hendes fortrin, var resten ikke specielt velproportioneret. Faktisk fik hun næsten en "lille" røv i forhold til resten. Huden var fast som på elefant, ikke blød og indbydende. Nå, men jeg var liderlig! MEGA liderlig! Og jeg tænder som sagt på kombinationen af mørk hud og størrelse, så fint nok.

 

Hvad skal jeg sige om akten? Telefonen kimede, hun tog den gang på gang, og så kom der en af vores kære landsmænd midt i det hele, som hun under akten gik ud og åbnede op for og lod ham vente i et tilstødende rum. 

 

Jeg tænkte nu bare på at komme, for derefter at komme ud, og heldigvis gjorde liderligheden samt hendes størrelse sit til, at jeg kun holdt kort tid oppe i hende.

 

Da jeg var færdig gik hun ud og talte med den ventende kunde, men havde dog så meget pli, at hun lukkede døren, da jeg kom ud fra gemakkerne. Uhyre elskværdigt! 

 

Min lille ven er i øvrigt godt øm, da hun ikke aner hvordan man sutter pik! Tænderne blev brugt ihærdigt, selv om hun det meste af tiden bare havde den dybt i munden uden nogen bevægelse som sådan.

 

Så derfor kære logebrødre, har i 80 euro som I overhovedet ikke ved hvad skal bruges til, så kan i jo overveje Kelly Latina - med fare for en øm pik samt gentagne overhøringer af samtaler med kommende kunder.

 

 

 

Redigeret af sexlife

Del dette indlæg


Link til indlæg

Advarsel er det ikke lidt stærkt et ordvalg?

Det plejer at dække over decideret plat eller snyd.

 

"Dårlig oplevelse" var bedre, synes jeg.

 

Hun ser meget stor ud selv på det tydeligvis fotoshoppede billede. 

Der er desværre mange der ikke ved hvordan man sutter pik, så må man dreje aktien i en anden retning.

Latina er så meget sagt, J-Lo er latino. Men i denne her branche er Latino = "neger"

 

Jeg deler ikke helt din smag, men hvis du kan lide store sorte piger så er der en del i Eros Center i Kiel under en times kørsel fra Flensburg. På dette sted får du gode oplevelser fra 30 EUR.

 

Se min tidligere "guide" her

 

 

 

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Advarsel er det ikke lidt stærkt et ordvalg?

Det plejer at dække over decideret plat eller snyd.

 

"Dårlig oplevelse" var bedre, synes jeg.

 

Hun ser meget stor ud selv på det tydeligvis fotoshoppede billede. 

Der er desværre mange der ikke ved hvordan man sutter pik, så må man dreje aktien i en anden retning.

Latina er så meget sagt, J-Lo er latino. Men i denne her branche er Latino = "neger"

 

Jeg deler ikke helt din smag, men hvis du kan lide store sorte piger så er der en del i Eros Center i Kiel under en times kørsel fra Flensburg. På dette sted får du gode oplevelser fra 30 EUR.

 

Se min tidligere "guide" her

Det kan du have ret i! Hun er dog latina, herom hersker der ingen tvivl. Se evt. mine beretninger fra Kiel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ændrede overskriften. Men latina er ikke det samme som mulat, hvilket ofte er sort.  :cool: Bemærk i øvrigt, at en latino er en mand, latina er en kvinde - ligesom Carla - Carlo. Mulat betyder mørk, en latina er lys, ex er spanske og italienske kvinder latina´er og ikke mulatter. Kender denne verden indgående, særdeles! 

Redigeret af sexlife

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...