Hop til indhold
Hrdanmark

En fælles tur i uge 41

Recommended Posts

Kære brødre

Jeg planlægger en tur til Tyskland uge 41, jeg søger godt selskab på turen.

Generelt er jeg åben for forslag da jeg er total novice ved Tysklands seværdigheder.

Jeg regner med at skulle prøve flatrate, men jeg er også åben for et besøg på fkk. Hvis mit selskab hellere vil det.

Jeg er fleksibel med dagene (bortset fra fredag) og kan køre fra Midtsjælland fra morgenen af. Jeg skal dog hjem samme dag. Jeg kan lægge bil og bro til, så det skal ikke afholde jer.

Jeg håner at vi kan få en god tur ud af det, som forhåbentlig vil blive til flere senere.

Håber der er nogen der vil med.

Bedste hilsner

Hrdanmark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ :-)

Jeg kan desværre ikke deltage, men det er da et flot tilbud med både bro, bil og chauffør.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heto

Hej Hrdanmark

 

Jeg kunne godt værre med på en tur til det Tyske fkk. Flatrate er nok ikke lige mig. Hvilke klubber kunne du tænke dig ? Hamborg ? formoder jeg. Kan vi nå det på en dag ?

Vi skal tidligt op (-:

 

Hilsen Heto

(midtsjælland 44år og dig ? )

 

Kære brødre

Jeg planlægger en tur til Tyskland uge 41, jeg søger godt selskab på turen.
Generelt er jeg åben for forslag da jeg er total novice ved Tysklands seværdigheder.

Jeg regner med at skulle prøve flatrate, men jeg er også åben for et besøg på fkk. Hvis mit selskab hellere vil det.

Jeg er fleksibel med dagene (bortset fra fredag) og kan køre fra Midtsjælland fra morgenen af. Jeg skal dog hjem samme dag. Jeg kan lægge bil og bro til, så det skal ikke afholde jer.

Jeg håner at vi kan få en god tur ud af det, som forhåbentlig vil blive til flere senere.

Håber der er nogen der vil med.

Bedste hilsner
Hrdanmark

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg beklager de sene svar, som i nok havde regnet ud, kom jeg af forskellige årsager ikke afsted.

Jeg er lidt presset på dage her i oktober, men da jeg alligevel skal købe nogle reservedele til bilen i Flensborg snarest, planlægger jeg er sviptur snarest.

Heto

Fra Ringsted - Slagelse området og 33 år.

Jeg glæder mig meget til at opleve hvad Tyskland kan tilbyde, i Danmark har jeg prøvet ganske meget, og har generelt nok et "ret stort" forbrug af købepiger. Men tænker det var smart at opleve flatrate først - da man sikkert ikke kan undgå at sammenligne pigerne og faciliteterne med hinanden.

Men er også frisk på laufhaus eller ... Tja, lad os få nogle oplevelser, så kan vi altid ryste på hovedet af dem senere og ikke mindst underholde hinanden med dem på den næste tur.

Morgenbesøg

Jeg synes det er oplagt, at vi skal lokke dig med, så du kan vise os seværdighederne på optasia.

Hvor lang tid tager det fra grænsen ?

Men hvis der er opbakning( hvad jeg næsten kan fornemme at der er) så lad os da se om vi kan finde en ny dato.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...