Hop til indhold
dirtymee

Super oplevelse med dejlige Melanie

Recommended Posts

Har her til aften været på besøg ved debuterne Melanie fra Vordingborg-pigerne... 

 

Kommer ned til stedet hvor jeg bliver modtaget af en sød ældre kvinde der viser mig ind i værelset hvor magien skal ske. 

 

Bliver sat i en stol og fik af vide der gik lige et øjeblik. Under et minut efter kommer der en rigtigt frækkeret ind af døren! 

hun smider sig på sengen stritter lidt med røven (havde svært ved at styre mig i dette øjeblik) hun rejser sig igen og går over  til mig i stolen og knapper mine bukser op og lige tager banditten i hånden og leger lidt med den, hvorefter hun sætte sig på mit skød og nusser lidt på mig og spørg om hvad jeg kunne tænke mig. 

 

Vi aftalte en cocktail og der blev udvekslet penge. hun går ud med pengene og er hurtigt tilbage. 

 

Jeg sidder stadig i stolen hvor hun nu kommer over og begynder at flå tøjet af mig og ta lidt på mig. 

 

Hun virker meget opstemt og klar til lir. hun beder mig om at smide tøjet og komme over og til hende. jeg smider tøjet og kommer over til hende. Hun tager min pik i munden mens hun trækker kondomet på og giver mig en ordentlig sutter!! (kan virkeligt anbefales) efter et fantastik blowjob stiller hun sig på alle fire og spørg om jeg kan lide hvad jeg ser? ( og det kunne jeg bestemt) vi starter i en doggi hvor der blevet den gas og hun stønner som en drøm. 

 

Efter doggien ligger hun sig på ryggen og spørg om vi skal forsætte - jeg kigger ned på hendes dejlig ung pige fisse og tænker man skulle næsten smage. jeg går ned og slikker hende mens jeg ligger og tager hende på hendes dejlige (ægte) bryster og hun bedere mig tage fat! 

 

Jeg slikker hende lidt hvor efter hun bare få den og hun stønner - hun raver på mig mens hun kysser rundt på min krop og stjæler sig da også til et enkelt kys. 

 

Vi slutter af med hun rider mig og det gør hun godt! hun rider mig hårdt og jeg kan til sidste ikke lade vær med at give efter og kommer. 

 

Slutter af med vi ligger i sengen i et øjeblik og hun nusser rundt på min overkrop mens vi snakker.

 Efter jeg har fået tøj på bliver jeg fuldt ud af døren og får lige en krammer og et stort kys inde jeg forsvinder ud af døren. 

 

Hun er helt klart en pige der er et besøg værd og jeg skal helt klar der ned igen!!! kan næsten ikke vente til hun har vagt igen. 

 

Hun er en rigtig smuk pige og ville da vende mig om efter hende på gaden for WAUW! 

 

Hun får af mig 9 ud af 10 stjerner da hun helt klar er den bedste jeg har besøgt men hun mangler lige lidt for at være drømme pigen. 

 

http://vordingborgpigerne.dk/girls/melanie/index.php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...