Hop til indhold
Guest elsker_sex

Mærkelig smag i munden nå jeg kommer

Recommended Posts

Guest elsker_sex

Hey!

 

De sidste 5-10 gange jeg har været til GP har jeg fået en mærkelig

stærk smag i munden på samme tid med udløsning.

Jeg finder det mærkeligt, idet jeg ikke har oplevet det før.

 

Nogle der har en forklaring på dette, eller har oplevet det selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere kunne jeg  ved at ligge på ryggen komme i munden på mig selv - det giver også en mærkelig ram smag i munden/halsen - især hvis man synker det  :P

 

Men spis lidt ananas - det forbedrer smagen, hvorimod øl og stærke kryderier virker modsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsker_sex

Det er hverken sperm lort eller andet udefra. Det er svært at beskrive smagen. Lidt stærk idet, måske lidt metal agtig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Har du overvejet om du måske tømmer Madelgangen når du er ophidset og kommer.

Der sidder en lille kanal fra bunden af halsen og ind til dine mandler. Når der kommer vacum i den bagerste del af munden kan den kanal tømmes. Og det kan godt give en underlig smag i munden.

Jeg har selv prøvet det nogle gange hvis jeg har været meget ophidset når jeg giver fransk. Det er umiddelbart mit bedste bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Eller også er det fordi dine smags sans forstærkes voldsomt i det øjeblik. Det oplever jeg sommetider med lugte sansen. Så reelt er der ikke nogen ny smag. Din hjerne opfatter det blot sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er jern/ metal smag er årsagen at det et små blodkar der springer i dine lunger

Så enten går du for hårdt til den og ellers er din form ikke så god

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville også gætte på noget blod relateret, når du siger metalsmag.. det kan man også få af andre fysiske udfoldelser feks cykling, hvis man "går rigtig dybt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...