Hop til indhold
Guest mewp

Sabrina - Åbenrå

Recommended Posts

Guest mewp

Der er allerede et par anmeldelser herinde af hende, men her kommer min så :)

 

(Hendes annoncer: https://annoncelight.dk/soeg/hele-landet/alle-typer/sabrina).

 

Sendte hende en sms omkring kl 2, og fik overraskende svar tilbage omkring 5 tiden, så vi aftale et mødes fredag samme morgen (tidligt), og fik hendes adresse tilbage (hun vil helst ikke have adressen nævnes, da hun nu arbejder helt privat hjemme (ikke det alm. sted i åbenrå/christiansfeldt).

 

Hendes skiftlige dansk er ikke super, men man kan sagtens forstå hende, hun er bedre til at tale dansk :)

 

Hendes udseende er lige min type, så den ligger helt klar på 9/10, hun ser langt bedre ud end det hendes billeder giver udtryk for, så blev meget positivt overasket da hun åbnede døren. (hun har lidt tatoveringer, men de er meget smagfulde, og ikke noget der trækker ned), hun er alm. til slank udseende, perfekt i min verden, ikke så slank man føler man knepper et skelet. Hendes bryster er naturlige og super lækre. Derudover har hun et ar på maven, men det lagde jeg nu ikke mærke længe.

 

Hos hende er alt inkl, hvilket er super nice, vi kom godt omkring overalt på hende (gensidig fransk/dansk i flere stillinger/etc), hun er også helt ok med man bruger sine fingre i alle hendes åbninger. Og så har hun det smukkeste røvhul jeg endnu har set, havde svært ved overhovedet at finde den, slet ikke misfarvet, så hun fik lidt sorte kys, noget jeg ellers ikke er til.

 

Hun kyssede gerne og havde det mest horny look jeg endnu har set, totalt GFE sex fra jeg kom ind af døren, så kan klart anbefales til dem der er til det.

 

Var lige kommet hjem fra 2 md. ferie i USA, så var totalt jetlagged da jeg mødte hende, hvilket satte lidt en dæmper på det hele (ikke hendes skyld).

 

Havde bestilt en time til 1500, hvilket jeg synes er mere end fair for det jeg fik, hun havde ikke travlt med at få en ud af døren igen da timen var gået.

 

Så kort opsummeret:
Udseende: 9/10

Sexen 10/10 (hun var klar, egen præstation 3/10 :/)

Gentagelse: 10/10

 

Eneste minus er den lange køretur til Åbenrå, meen hende kører jeg gerne efter igen.

Redigeret af mewp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beskrivelse af din gode oplevelse.

Hun skriver, at hun er Milf - måske deraf aret?? - bær brysterne præg af fødsel? Eller er det ok faste bryster?

Er da en super mulighed næste gang man er i det sønderjyske... sidste gang ledte jeg forgæves, da jeg ikke er til de "halvbeskidte" lokaler i Flensborg. Skal siges jeg kun har været ét sted  :-P

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mewp

Joe sikkert, tror dog ikke det er for nyligt, brysterne var som jeg kan lide dem, bløde men stadig faste i det, ikke som det plastik mange andre har.

 

Det er hendes private bolig, så alt er rent og nydeligt, som enhver anden 28 årig ville bo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...