Nille 6301 Skrevet 28. September, 2014 (edited) Der var intet Michelin over den... Gå nu i seng, Nille - Puttenatnat! Det bør du også søde eller skal vi putte hinanden på chatten Redigeret 28. September, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 28. September, 2014 Rolig nu, der er andre der læser med her. Private ting via PM, tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 28. September, 2014 Rolig nu, der er andre der læser med her. Private ting via PM, tak. Undskyld fra bunden af mit hjerte, Louie. :) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. September, 2014 Rolig nu, der er andre der læser med her. Private ting via PM, tak. Vi kan lave en 3kant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 28. September, 2014 Den er jeg helt med på. Så mangler vi bare at låne BX's lystyacht. Tænk engang at knalde i internationalt farvand. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. September, 2014 Den er jeg helt med på. Så mangler vi bare at låne BX's lystyacht. Tænk engang at knalde i internationalt farvand. Pas på, Nille er ved at lokke dig i en fælde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oraljoy 66 Skrevet 28. September, 2014 Nogle gange er god mad på en fin restaurant altså bedre end sex, Så må du gøre noget forkert Nej, jeg ved hvad du mener... Jeg har det bare svært med at blive imponeret over mad, også selvom den fede dækmand har kastet to stjerner på spisestedet.... (been there, done that, didn't even get a t-shirt). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oraljoy 66 Skrevet 28. September, 2014 Der er faktisk ingen af de bogstaver, der giver mig nogen mening. Hvorfor ikke bare skrive tingene på dansk? Så svært er dansk da heller ikke. Fordi disse begreber er meget ofte anvendt og dækker mere end "et ord"... Og alle korte "ord"-muligheder er efterhånden taget... Og hvis man, som mange i dag, de fakto arbejder både på dansk og engelsk hver dag (og i øvrigt får masser af engelsksproget kultur ind via tossekassen og internettet), så er det bare lettere at holde sig til de internationale af slagsen... Jeg bliver selv super forvirret, når nogen oversætter de engelske akronymer til dansk, fx GH (griner højt) i stedet for LOL (laughing out loudly).... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oraljoy 66 Skrevet 28. September, 2014 BTW, WTF, WB, OMG, ASAP, ROFL, LOL, CIM, COB, BBW osv. haha Nille, du glemte den vigtigste.... IITYIWHTKY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 28. September, 2014 OMG så delte endnu en interessant streng sig i to spor: Hovedsporet og et sidespor, som handler om noget helt andet. Begge spor er da helt relevante, men jeg ville have foretrukket at de var startet som hver sin streng. Og please, lad ikke mit mavesure indlæg blive til et tredie spor! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 29. September, 2014 Hej Nikita Nu skriver du jo godt nok også selv, at din opstilling i kasser er lidt sort/hvid - for pointens skyld. Og jeg synes, som andre også nævner i tråden, at der er flere kategorier. Jeg ved ærligt talt ikke hvilken kategori jeg selv er i. Jeg kunne ikke drømme om at give 1.000 kr. pr. halve time med det formål at skulle analysere og vurdere pigen med henblik på en efterfølgende anmeldelse. Det er da bestemt heller ikke alle mine 'udskejelser', som jeg har ofret tid og energi på at dele herinde på eroguide.dk. Ofte er mine 'anmeldelser' - jeg foretrækker at kalde dem for fortællinger - dog præget af en vis detaljerigdom, men det skyldes nu ikke, at jeg ikke nyder samværet eller at jeg har en notepad med i baglommen. For mig er det en del af min personlige helhedsoplevelse at lægge mærke til detaljer - f.eks. stedets/rummets indretning og kommunikationen imellem os. Jeg suser da heller ikke til tasterne lige efter en oplevelse, men når jeg vælger at skrive en anmeldelse, så er det fordi, at jeg har lyst til at dele en historie, som har gjort særligt indtryk på mig. Jeg synes, at det er udmærket, at eroguide.dk også er et debatforum - og samtidig er beriget med en del 'lyserøde' medlemmer, der giver sit besyv med - men sited ville jo for de flestes vedkommende være aldeles uinteressant, hvis det ikke var for de mange anmeldelser. Der er mange måder at skrive på herinde - nogle går meget op i, hvor meget og hvordan man knaldede og at vurdere pigen på en skala fra 1-10. Jeg har en anden måde at skrive på - men jeg bifalder enhver, der gider bruge tid på at dele sin oplevelse. Jeg kan godt forstå, at man som GB kan blive pikeret over at læse en anmeldelse, hvor man kan se sig selv få en karakter fra 1-10 og læse deltajer om evnen til at knalde, sutte og sluge. Nu er det dog bare således, at eroguide.dk først og fremmest henvender sig til købere og ikke sælgere, og når man under 'dæknavn' vælger at sælge en ydelse for 2.000 kr eller mere pr. time, så kan man simpelthen heller ikke forvente, at det friholdes fra et forum som dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 29. September, 2014 Der er faktisk ingen af de bogstaver, der giver mig nogen mening. Hvorfor ikke bare skrive tingene på dansk? Så svært er dansk da heller ikke. Internet ændrede verden, vores omgangsform, vores medieforbrug og altså også vores sprog. Du kan vælge at følge med eller lade være, men lad være med at være sprogdommer med mindre det er en dansk stil du sidder og skal rette. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 29. September, 2014 (edited) Hej Tzatiki, Jeg kunne måske godt have fundet en anden måde at male min pointe, da du har helt ret i, at der findes så uendeligt mange nuancer i baggrunden for anmeldelserne af os piger. Jeg kunne bare ikke helt finde ud af, hvordan jeg ellers skulle forklare det. Jeg har selv fået anmeldelser, hvor alle de små detaljer, som navnet på vinen vi drak osv, var beskrevet. Det er faktisk heller ikke det, jeg mener... Måske min fornemmelse også er helt væk fra vinduet, men jeg har bare haft den følelse, når jeg nogen gange har læst med, samt da jeg selv oplevede at få følelsen af at blive vurderet fra top til tå hele seancen igennem. Jeg har læst over 30 anmeldelser af mig selv igennem tiden, og jeg er faktisk aldrig blevet synderligt pikeret over noget som helst. Det skulle lige være den allerførste anmeldelse, hvor jeg lige skulle vænne mig til følelsen. Men jeg er fuldt ud bevidst om, at os piger risikerer at blive anmeldt - både positivt og negativt - og det er slet ikke det, jeg opponerer imod. Jeg har da om nogen siddet og slubret mig i roser og solet mig i opmærksomhed - og elsket det. Jeg har så også altid været så heldig, at de anmeldelser jeg har fået, aldrig har gået så tæt på sexakten, at det blev ubehageligt. At en gæst går op i, hvordan jeg knalder i en anmeldelse og giver mig karakterer for indsatsen, kan faktisk heller ikke bringe mit pis i kog. Når jeg er kommet ind på de udpenslede detaljer om sex i denne debat, så er det fordi, det ikke er det samme jeg kan - og vil - tilbyde til alle og enhver. Derfor ville jeg blive utilpas, hvis der f.eks pludselig blev fortalt om små detaljer, som alle og enhver ikke med rette kunne forvente at opleve hos mig. Jeg forventer ingen særbehandling, eller at jeg skal "gå fri". Og jeg har ikke frabedt mig anmeldelser, fordi jeg ikke kunne lide at blive vurderet i en sådan. Jeg har flere gange før skrevet om, hvorfor jeg foretrækker ikke at blive anmeldt, så det vil jeg undlade at gentage. Udover det så skriver du jo selv, ifølge min mening, nogle helt fantastiske anmeldelser. Negative som positive. :) Redigeret 29. September, 2014 af Nikita Darling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 29. September, 2014 Hej Tzatiki, Jeg kunne måske godt have fundet en anden måde at male min pointe, da du har helt ret i, at der findes så uendeligt mange nuancer i baggrunden for anmeldelserne af os piger. Jeg kunne bare ikke helt finde ud af, hvordan jeg ellers skulle forklare det. Jeg har selv fået anmeldelser, hvor alle de små detaljer, som navnet på vinen vi drak osv, var beskrevet. Det er faktisk heller ikke det, jeg mener... Måske min fornemmelse også er helt væk fra vinduet, men jeg har bare haft den følelse, når jeg nogen gange har læst med, samt da jeg selv oplevede at få følelsen af at blive vurderet fra top til tå hele seancen igennem. Jeg har læst over 30 anmeldelser af mig selv igennem tiden, og jeg er faktisk aldrig blevet synderligt pikeret over noget som helst. Det skulle lige være den allerførste anmeldelse, hvor jeg lige skulle vænne mig til følelsen. Men jeg er fuldt ud bevidst om, at os piger risikerer at blive anmeldt - både positivt og negativt - og det er slet ikke det, jeg opponerer imod. Jeg har da om nogen siddet og slubret mig i roser og solet mig i opmærksomhed - og elsket det. Jeg har så også altid været så heldig, at de anmeldelser jeg har fået, aldrig har gået så tæt på sexakten, at det blev ubehageligt. At en gæst går op i, hvordan jeg knalder i en anmeldelse og giver mig karakterer for indsatsen, kan faktisk heller ikke bringe mit pis i kog. Når jeg er kommet ind på de udpenslede detaljer om sex i denne debat, så er det fordi, det ikke er det samme jeg kan - og vil - tilbyde til alle og enhver. Derfor ville jeg blive utilpas, hvis der f.eks pludselig blev fortalt om små detaljer, som alle og enhver ikke med rette kunne forvente at opleve hos mig. Jeg forventer ingen særbehandling, eller at jeg skal "gå fri". Og jeg har ikke frabedt mig anmeldelser, fordi jeg ikke kunne lide at blive vurderet i en sådan. Jeg har flere gange før skrevet om, hvorfor jeg foretrækker ikke at blive anmeldt, så det vil jeg undlade at gentage. Udover det så skriver du jo selv, ifølge min mening, nogle helt fantastiske anmeldelser. Negative som positive. Altså, når jeg lige tænker nærmere over det, så mener jeg selvfølgelig også, at der kan være detaljer mellem parterne, som absolut bør holdes privat. Her tænker jeg særligt på 'forhold', som kan gøre sig gældende mellem en GB og en fast kunde, idet der her utvivlsomt vil kunne opstå en særlig kemi, der kan udmønte sig i ydelser, som ikke tilbydes alle og enhver. På den måde mener jeg bestemt, at man må kunne forvente diskretion og omtanke ift. det der bliver skrevet i et offentligt forum. Jeg skal nok lade være med at komme med en anmeldelse, hvis jeg en dag får mulighed for at besøge din restaurant. Ud fra tidligere anmeldelser lyder det jo til at være en gourmetoplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 29. September, 2014 (edited) Ud fra tidligere anmeldelser lyder det jo til at være en gourmetoplevelse Bumbum, det kan man jo aldrig vide... Måske du bagefter synes, at det mere er som at spise røde pølser på et besøg hos Café Fodkold. :P Redigeret 29. September, 2014 af Nikita Darling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 29. September, 2014 BX hvilken tidsalder lever du og arbejder du i ? Gense ord som ASAP, Brb, Omg, osv. er daglig tale og kommunikation på sms, emails og social medier. Oh My God, hvad skal der nu ske Omgående Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 29. September, 2014 Hvis vi skal fortsætte afsporing af tråden med forkortelser, så er mange af dem, helt tilbage fra tiden, hvor der var noget der hed telex . . . Lærte mange af dem i slut 80'erne - begyndelsen af '90'erne . . . Så ikke noget nyt under solen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg