Hop til indhold

oliemassage m afslutning af ikke-thai piger?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg søger oliemassage helst nøgenhed og m afslutning bare hos ikke-thai piger eks. danske/europæiske. Dvs samme koncept som i en thaiklinik og lignende prisniveau bare sådan ca. så man kan komme der regelmæssigt min 1 gang mdl.

Nogen der kender et godt sted?

Skrevet

Du kunne prøve Dalya, hun annoncerer her på Eroguide. Hun er ikke dansk, men taler godt dansk, og er en dejlig voksen kvinde der både kan massere og tilbyder div. afslutninger. Jeg har selv besøgt hende nogle gange til stor fornøjelse.

Skrevet

Du kunne prøve Dalya, hun annoncerer her på Eroguide. Hun er ikke dansk, men taler godt dansk, og er en dejlig voksen kvinde der både kan massere og tilbyder div. afslutninger. Jeg har selv besøgt hende nogle gange til stor fornøjelse.

Hvis du er interesseret i tantra kan jeg bestemt anbefale Linda Louise .. Prisen er dog lidt højere. Omkring 1500 for en time. Men så får du også en helt anden oplevelse end bare thaimassage

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.