Hop til indhold
DenAlmindelige

Fra en anmeldelse af Daniella.

Recommended Posts

Det er jo en del af pointen Claire. 

Hvis en person ikke føler at der er noget galt i det personen siger, før denne bliver udfordret i det, så sker der jo aldrig noget. Omvendt, hvis man er fuldt ud tilfreds med at sige at den og den glædespige har "en stram fisse", og ser det som noget positivt, ja så er der nok ikke noget man kan gøre for at rokke ved den holdning. Og fred være med det. 

Men når folk så begynder at komme med kommentarer, og kalde mig en pleaser, og at jeg prøver at score point hos pigerne herinde, mon de så alligevel ikke føler jeg en smule ramt/usikker i om de nu også er helt afklaret med den måde de nu snakker/skriver på. ;) 

Jeg føler mig ikke mere eller mindre mandig ved at kunne afstå fra at give en pige herinde fra titlen at have en "stram fisse", omvendt tror jeg nu ikke jeg får rabat når jeg besøger dem på baggrund af det jeg skriver herinde, da det er de færreste der kan sammenkæde min identitet med mit navn herinde, og dem der kan kender mig allerede på forhånd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Alm altså jeg tager udgangspunkt i dit startindlæg.

Det er ikke mit job eller dit job at opdrage andre til at tale ordenligt, det må deres mor sørge for. Igen jeg ser ikke at perz virker nedladende i sin kommentar med "stram fisse" men det er jo den kommentar du stejler ved og så begynder at sætte spørgsmålstegn ved hans måde at vudere piger på, når det eneste han egentlig har gjordt, er at ha formuleret sig på en virkelig almindelig måde, som tilfældigvis genere dig..

Jeg ville gerne undgå at høre. sætningen "jeg har lige kneppet den tøs" om det så er ment venligt eller ej, men jeg kommer vist længst ved at være lidt ligeglad med, hvordan voksne mennesker formulere sig...

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg

Claire. Jeg fornemmer at du prøver at have en fod i begge lejre, for at være helt ærlig :) Eller du giver mig ret i at der er noget af det jeg skriver du ikke bryder dig om, men du accepterer det alligevel? Det er selvfølgelig også din ret til det :)

Men det her er et åbent forum, og jeg prøver som sådan ikke at belærer folk hvordan de skal tale om pigerne herinde, men jeg kommenterer skam gerne på noget jeg føler ikke er i orden. Igen, man kan tage det til sig, eller man kan tænke "han er jo hjernedød", det gør mig ikke noget. Og har folk et problem med det jeg skriver herinde, er de mere end velkommen til at kommenterer på det, så lang tid man kan accepterer at på nogle punkter er vi forskellige, hvilket jeg også gør.

Omvendt ville jeg spørge. Hvad ville der ske ved at moderer sit sprog herinde? Der er vel ikke nogle der bliver stødt af venlighed, med mindre de ligefrem tænder på at få tildelt titlen "at have en stram fisse"? 

Det er nu engang personer vi skriver om herinde, så derfor mener jeg også vi bevæger os ud i en hel anden kategori når vi ligefrem skal anmelde dem og den service de udbyder. Fordi service og person er meget svær at adskille inden for dette fag. 

Anyway. Jeg har sagt det jeg mener, og der har været en dialog mellem folk herinde, og folk kan læse denne dialog, og så kan de reflekterer på det eller lade være. De kan give mig ret, eller de kan lade være. Det er i sidste ende op til dem, da det er deres ret som menneske. :) 

Ligesom det er min ret til at ytre mig herinde ;) 

God aften til alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Jeg prøver overhovedet ikke at opholde mig i nogen lejr, jeg er et ganske selvstændigt menneske.

Vi er alle forskellige, vi formulere os anderledes, lad være med at gå op i hvad folk siger og fokuser i stedet på hvad de mener... Og ja du må da ytre dig alt det du vil, har aldrig hentyder til andet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fandt det her indlæg fra PerZ, og syntes egentlig det er okay indlæg i tråden omkring Danielle, men der er bare noget der nager mig, og det er ikke sikker PerZ tænker over det, og han må i bund og grund skrive hvad han vil, det er bare en mere generel holdning jeg har til nogle af de ting der bliver skrevet herinde, og hvor forskelligt vi brugere af glædespiger er.

Ville ikke invaderer tråden omkring anmeldelsen af Daniella, og det er heller ikke et forsvar af hende. 

Perz.

Jeg tog dig alvorlig indtil du skrev "stram fisse".... Er det et af dine punkter du vurderer pigerne på? Hvilket du er i din gode ret, men måske skulle du formulerer det anderledes... eller helt undlade det. I mine øjne. 

Hvis man beskriver en person ud fra hvor stram hendes fisse er, så tror jeg man bør tænke over hvordan man ser på personer, og om man selv ønsker at blive set på på den måde. 

lidt a la:

Stram fisse = god gp

Slap fisse = dårlig gp

Det hænger jo ikke sammen.

Tror heller ikke vi som besøgere ønsker at blive vurderet efter:

Halvbuttet = "dårlig i sengen, eller en dårlig person, eller et dårlig knald.."

Trimmet = "adonis i sengen, og bør jeg egentlig ikke betale ham for at have sex med mig."

you feel me? 

Er du gift?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her guys , jeg vejer altså ikke så meget lol :D

Hva så Perz, har du et forklarings problem nu? :D :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Piger kan have en stram eller slap fisse. Der er intet værre end en slap fisse. Det er helt ok at tage det med i vurderingen da et besøg hos en pige med en slap fisse kan være med til at gøre oplevelsen dårligere men det bør formuleres pænt. Diverse øvelser har mange kvinder med held eller ej brugt for at holde fissen stram efter fødsler.

Ingen kan vel gøre sig til dommer over hvad andre finder er vigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Aaaaaaarrlsååå, de plejer nu at blive ret stramme-------- når de bliver glade ;) jeg synss tivertifald de tit krammer tungen ret kraftigt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen kan vel gøre sig til dommer over hvad andre finder er vigtigt.

Nææææ men diskussionen kører på om rimeligt sprogbrug at have stramheden af fissen med i anmeldelserne. Personligt har jeg den holdning at det er bedst hvis vi holder pik størrelser og stramheden af fisser for os selv. 

I fremtiden kunne man jo forestille sig følgende senarie: Min pik er 14.5 cm og i forhold til det virkede gp´ens fisse ok stram. :roll:

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja det er så Prinzs holdning men den skal andre ikke ligge under for medmindre udmeldelsen kommer fra en af de grønne brugere. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

hvorfor ikke bare respektere forskeligheden med hensyn til sprogbrug, der er da ytringsfrihed her i landet....ligeledes acceptere at der er lige

så mange måder at formulere sig på som der er brugere, heldigvis for det alt andet vil da være for kedelig.

Men temmelig tankevækkende... at der igen bliver hakket en anmeldelse ned af "lykkeriddere" og andet godtfolk der gør sig til dommer, bare fordi at pigen

er aktiv her på EG....den afgørende grund til at der ikke kommer anmeldelser fra min side.

Eller er det ligesom inden for politik, for at være inde i varmen skal man sige det de rigtige gerne vil høre ????....det er sku at være en vatpik :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor ikke bare respektere forskeligheden med hensyn til sprogbrug, der er da ytringsfrihed her i landet....ligeledes acceptere at der er lige

så mange måder at formulere sig på som der er brugere, heldigvis for det alt andet vil da være for kedelig.

Men temmelig tankevækkende... at der igen bliver hakket en anmeldelse ned af "lykkeriddere" og andet godtfolk der gør sig til dommer, bare fordi at pigen

er aktiv her på EG....den afgørende grund til at der ikke kommer anmeldelser fra min side.

Eller er det ligesom inden for politik, for at være inde i varmen skal man sige det de rigtige gerne vil høre ????....det er sku at være en vatpik :)

Vær nu bare glad for at der ikke skrives anmeldelser af os mænd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fremtiden kunne man jo forestille sig følgende senarie: Min pik er 14.5 cm og i forhold til det virkede gp´ens fisse ok stram. :roll:

Bare de så husker at måle tykkelsen, da det jo er den det kommer an på når vi taler stramhed. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Vær nu bare glad for at der ikke skrives anmeldelser af os mænd :D

åhhh man kan jo vælge at stå ved sig selv... :wink: , eller leve i en verden som man godt kunne tænke sig...så har man nok et problem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

åhhh man kan jo vælge at stå ved sig selv... :wink: , eller leve i en verden som man godt kunne tænke sig...så har man nok et problem :)

...Nevermind :smile: du forstod den ikke

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Bare de så husker at måle tykkelsen, da det jo er den det kommer an på når vi taler stramhed. :D

ja...og dem der er til fisting.. de foretrækker nok at der er noget plads at gøre godt med.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan en stram fisse og slap skede, måske også forstås i en mere overført betydning og her har begge udtryk vist en negativ betydning.

Men mon udtryk som:

hun er måske ikke lige det jeg søger, 

er dem, pigerne samler allermest på  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er en bonert mand, så jeg må ligesom trådstarter også opponere mod sådant sprogbrug. Når nogen beskriver en kvinde eller en sexakt med "stram fisse" så bliver jeg bare sådan lidt øv. Det er den der objektisering og fokusering på at sex kun er noget der sker med kønsdelene og så bliver det lidt anstrengende at læse. Omvendt, når nogen siger slap skede, så tænker jeg at de findes ikke, kun små pikke.

Med min ydmyge erfaring indenfor kønslivet, så tillad mig at dele informationen om at jo mere klar en kvinde er på at lukke dig ind, desto mere smørelse og plads skaber hun forneden til at tage vel imod dig. En "stram fisse" kan så også være et tegn på, at kvinden bare ikke sådan rigtigt synes, at du har gjort dit forarbejde ordentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ja...og dem der er til fisting.. de foretrækker nok at der er noget plads at gøre godt med.. :P

Tjaa, det er jo ikke fordi han bare skvatter over en og wupti pludselig har hånden i fissen på en.

Det kræver trods alt lidt forarbejde og en afslappet kvinde, fissen er jo skabt til at være fleksibel og gøre plads til noget der er temmelig meget større end de fleste pikke. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...