Hop til indhold
DenAlmindelige

Fra en anmeldelse af Daniella.

Recommended Posts

Fandt det her indlæg fra PerZ, og syntes egentlig det er okay indlæg i tråden omkring Danielle, men der er bare noget der nager mig, og det er ikke sikker PerZ tænker over det, og han må i bund og grund skrive hvad han vil, det er bare en mere generel holdning jeg har til nogle af de ting der bliver skrevet herinde, og hvor forskelligt vi brugere af glædespiger er.

Ville ikke invaderer tråden omkring anmeldelsen af Daniella, og det er heller ikke et forsvar af hende. 

Endelig en der havde samme oplevelse som mig, havde gået og troet jeg havde været helt forkert på den.. Jeg havde nemlig også en ret faecen oplevelse med hende på trods af rigtig mange positive anmeldelser.. Sød pige, dejlig krop (billederne er ægte, dog er de taget fra en god vinkel, så forvent ikke en 60-65 kg model), stram fisse og smuk pige, men det var som om at der var et eller andet som ikke fungerede.. Det blev akavt/bøvet at have sex med hende, så skyndte mig at få det overstået og tog en god snak med hende i stedet for.. Det var super hyggelig, det var det bedste ved besøget, at sidde og hyggesnakke om alting og ingen ting.. Kan du li stille og rolig sex hvor der bliver nusset, så er hun pigen.. Ellers lad være..

PZ

Perz.

Jeg tog dig alvorlig indtil du skrev "stram fisse".... Er det et af dine punkter du vurderer pigerne på? Hvilket du er i din gode ret, men måske skulle du formulerer det anderledes... eller helt undlade det. I mine øjne. 

Hvis man beskriver en person ud fra hvor stram hendes fisse er, så tror jeg man bør tænke over hvordan man ser på personer, og om man selv ønsker at blive set på på den måde. 

lidt a la:

Stram fisse = god gp

Slap fisse = dårlig gp

Det hænger jo ikke sammen.

Tror heller ikke vi som besøgere ønsker at blive vurderet efter:

Halvbuttet = "dårlig i sengen, eller en dårlig person, eller et dårlig knald.."

Trimmet = "adonis i sengen, og bør jeg egentlig ikke betale ham for at have sex med mig."

you feel me? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Ville din reaktion have været den samme hvis anmeldelsen omhandlede

en pige som ikke var aktiv her på EG ????..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændig ens. Det skriver jeg sådan set også. 

Ville ikke invaderer tråden omkring anmeldelsen af Daniella, og det er heller ikke et forsvar af hende. 

Jeg har selv været sammen med Danielle 2 gange, og hun er måske ikke lige det jeg søger, og det er vel også fint. Men at vurderer hende ud fra hvor "stram hendes fisse er", er jo at gøre hende til et object på baggrund af noget i hendes fysiologi. Så kan man da ikke gøre det vi gør, til en mere upersonlig oplevelse.

Også set i lyset af alle de folk der beklager sig over at pigerne herinde "bare opfører sig som robotter, der bare skal have tingene overstået i en fart". Hvis jeg blev identificeret ud fra hvor hård min pik er af en person, så ville jeg nok også have problemer med at grine, kysse, kæle, kramme, stønne, og nyde den person. 

Nu er det ikke KUN mønten på Perz. Hans indlæg var jo fint nok, med undtagelse af den kommentar omkring "fissen" i mine øjne. Det her er sgu også mere til resten af flokken herinde som gør lignende.

Redigeret af DenAlmindelige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan man egentlig tillade sig at begynde at beskylde pigen for at lyve om sin vægt, når hun ser sådan her ud: ?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Jeg ved ikke hvem Perz har besøgt, men den pige jeg har været sammen med er helt sikkert hende på billederne :)

Jeg tror, I skriver om to forskellige, der begge har samme kunstnernavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener at folk må anmelde, hvordan de har lyst...

Men når det er sagt, så synes jeg at "stram fisse" eller det modsatte siger sgu mere om anmelderens kvaliteter end pigens...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on, det bliver da vildt sprogpoliti, hvis man nu ikke må skrive stram fisse i en seksuel kontekst... jeg synes der skal være plads til alle herinde, uanset sprogbrug... jeg har sagt det før, men der er måske en grund ti, at nogle folk blot læsere anmeldeler stedet for at bidrage...

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Vi er jo vandt til at blive vurderet på enormt overfladiske ting, vi bliver jo i høj grad valgt netop ud fra vores udseende/physique.

Om pigen er "stram" eller ej, har jo en stor betydning for mange mænd/deres oplevelse.. Egentlig syntes jeg at den der "på en skala fra 1-10" EG tendes er værre end at sige at en pige har en "stram fisse"... Og nu var det vist ikke alene det pigen blev vurderet på, i netop denne anmeldelse, det kom snarer ind som en side bemærkning..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Hmmmm...er der nogen der kan specificere en "en stram fisse" ????

Da min pik er på størrelse med en lille finger, har jeg

af gode grunde ikke mødt fænomenet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er jo vandt til at blive vurderet på enormt overfladiske ting, vi bliver jo i høj grad valgt netop ud fra vores udseende/physique.

Om pigen er "stram" eller ej, har jo en stor betydning for mange mænd/deres oplevelse.. Egentlig syntes jeg at den der "på en skala fra 1-10" EG tendes er værre end at sige at en pige har en "stram fisse"... Og nu var det vist ikke alene det pigen blev vurderet på, i netop denne anmeldelse, det kom snarer ind som en side bemærkning..

Det er en generel indstilling til hvordan man omtaler pigerne jeg syntes man bør tænke over. Og fordi der er mange der gør det, gør det, i mine øjne, ikke bedre.

Man kunne også sige at hvis man holder en ordentlig tone i sin omtale, så bliver de piger der tager det til sig ikke stødt og dem der er ligeglade er jo præcis det. Ligeglade. Så er man dækket ind.

Hvis man endelig mener at stramheden af pigens fisse er så vigtig, så kan man da tage den kreative hat på og gøre det på en sjovere/mildere/mere gentleman agtig måde. "Hun er jo kun 20 år så hun er virkelig frisk på alle leder og kanter, dog en smule uerfaren ;) "

Kan godt være det bare er mig der er sippet, men så er jeg da helgarderet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tog dig alvorlig indtil du skrev "stram fisse".... Er det et af dine punkter du vurderer pigerne på? Hvilket du er i din gode ret, men måske skulle du formulerer det anderledes... eller helt undlade det. I mine øjne.

Hvis man beskriver en person ud fra hvor stram hendes fisse er, så tror jeg man bør tænke over hvordan man ser på personer, og om man selv ønsker at blive set på på den måde.

lidt a la:

Stram fisse = god gp

Slap fisse = dårlig gp

Årh hold nu kæft...det er så fandens anstrengende at skulle have moralpolitiet hængende herinde hele tiden.

Man kunne også stille den op på denne måde:

Anmeldelse indenfor moralpolitiets/kalifatets regler = "Godt" menneske

Anmeldelse der ikke overholder disse uskrevne regler = "Dårligt" menneske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Truth. Gør da som du vil. Og hvis du er ligeglad så kunne du jo have ignoreret min post istedet for at deltage den. :)

Der kunne også være personer der ikke tænker over det, før det blev nævnt. Du er så undtagelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Årh hold nu kæft...det er så fandens anstrengende at skulle have moralpolitiet hængende herinde hele tiden.

Man kunne også stille den op på denne måde:

Anmeldelse indenfor moralpolitiets/kalifatets regler = "Godt" menneske

Anmeldelse der ikke overholder disse uskrevne regler = "Dårligt" menneske

Kammertonen! :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvis brugerne herinde er ligeglade, så vil jeg da opfordre EG til at lave et ÅBENT forum for pigerne, hvor de kan anmelde os som brugere :D 

F.eks.

"Havde lige besøg af "denalmindelige" fra EG. Hold nu kæft et kålhoved, jeg smilede under hele akten, men det var da for at undgå at komme til at grine. Jeg siger jeg tøser, hvis han komme på besøg, så lad bare glidecremen blive i skuffen, for med den lille tissemand, så er der sgu ingen chance for at lille lise bliver slidt på nogen måde. Dog skal i nok lige tjekke fjederne i sengen efter endt akt, for den mand kunne sgu godt tåle at tabe nogle kilo. Men det er gode penge, for der var kun et ryk og en aflevering i ham! 

Ps. husk at ligge tandbørsten frem, for uha da ! "

Ironi kan forekomme ;):D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvis brugerne herinde er ligeglade, så vil jeg da opfordre EG til at lave et ÅBENT forum for pigerne, hvor de kan anmelde os som brugere :D

F.eks.

"Havde lige besøg af "denalmindelige" fra EG. Hold nu kæft et kålhoved, jeg smilede under hele akten, men det var da for at undgå at komme til at grine. Jeg siger jeg tøser, hvis han komme på besøg, så lad bare glidecremen blive i skuffen, for med den lille tissemand, så er der sgu ingen chance for at lille lise bliver slidt på nogen måde. Dog skal i nok lige tjekke fjederne i sengen efter endt akt, for den mand kunne sgu godt tåle at tabe nogle kilo. Men det er gode penge, for der var kun et ryk og en aflevering i ham!

Ps. husk at ligge tandbørsten frem, for uha da ! "

Ironi kan forekomme ;):D :D

:D :D

Mindre / færre detaljer ville give rama skrig blandt mænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det der undrer mig mest og er bemærkelsesværdigt, er at fordomme og domme herinde ofte er mere udtalte end dem der dømmer glædespiger og sexkøbere...det er sku da anstrengende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Korrekt.

Jeg tror det der pisser mig mest af, er også at det kommer fra et sted af "pleasing" - fornemmer jeg. At der jævnligt kommer indlæg, som handler mere om at stille debattøren i et bedre lys og gøre "better than thou" for at score nogle billige point.

Dit indlæg ser jeg som værende i den kategori. Det er selvfølgelig intet personligt, men noget der trigger mig er mænd der afgiver sin kraft, bliver pleasende vatpikke, drevet af at få kvinders anerkendelse. Jeg har selv den side i mig(men er ved at bevæge mig væk fra den), og når jeg så ser den så udtalt som jeg nogle gange gør herinde så pisser det mig af...og gør mig ked af det. Ked af det fordi der mangler mænd der stiller sig op, og tør være i deres maskuline autentiske kraft. De mænd mangler for mændenes skyld, og de mangler for kvindernes skyld.

Generelt mener jeg bare der er for mange kastrerede mænd, der har brug for at få deres nosser tilbage...mig selv inklusive(men de er på vej!).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan du tolke mit indlæg som at være pleasende, når jeg allerede skriver i første post at f.eks.. Daniella måske ikke er min type? :)

Det du tolker som om jeg er en pleaser tolker jeg som at være en gentleman, så når alt kommer til alt så kommer det an på hvordan folk tolker de ting der bliver skrevet. Og det er jo hele ideen med posten og med mange indlæg. At udfordre den måde folk ser tingene på.

Hvis der nu er nogen der sidder derude og tænker "okay. Kunne det jeg skrev der virkelig tolkes sådan af nogle, og er der noget om det?" Så kan det jo sætte gang i nogle tanker. Siger ikke at folk skal følge min tankegang, men i et åbent forum må man være forberedt med at blive konfronteret i de ting man skriver.

Så derfor er denne post målrettet mod de personer herinde som måske ikke opmærksom på at det de skriver kan tolkes på en anden måde, end det der var planlagt. Og dem der ikke er enig kan jo fortsætte med at skrive det de nu lyster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvordan kan du tolke mit indlæg som at være pleasende, når jeg allerede skriver i første post at f.eks.. Daniella måske ikke er min type? :)

Det du tolker som om jeg er en pleaser tolker jeg som at være en gentleman, så når alt kommer til alt så kommer det an på hvordan folk tolker de ting der bliver skrevet. Og det er jo hele ideen med posten og med mange indlæg. At udfordre den måde folk ser tingene på.

Hvis der nu er nogen der sidder derude og tænker "okay. Kunne det jeg skrev der virkelig tolkes sådan af nogle, og er der noget om det?" Så kan det jo sætte gang i nogle tanker. Siger ikke at folk skal følge min tankegang, men i et åbent forum må man være forberedt med at blive konfronteret i de ting man skriver.

Så derfor er denne post målrettet mod de personer herinde som måske ikke opmærksom på at det de skriver kan tolkes på en anden måde, end det der var planlagt. Og dem der ikke er enig kan jo fortsætte med at skrive det de nu lyster.

Jeg mener pleasende i generel forstand...og ikke specifikt i forhold til Daniella.

Det er godt at være en gentleman...tror jeg, men man kan også være en for too gentle man. Det er det jeg opponerer mod. At være så optaget af at søge andres accept at ens egen kraft forsvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Fuldstændig ens. Det skriver jeg sådan set også. 

Jeg har selv været sammen med Danielle 2 gange, og hun er måske ikke lige det jeg søger, og det er vel også fint. Men at vurderer hende ud fra hvor "stram hendes fisse er", er jo at gøre hende til et object på baggrund af noget i hendes fysiologi. Så kan man da ikke gøre det vi gør, til en mere upersonlig oplevelse.

Også set i lyset af alle de folk der beklager sig over at pigerne herinde "bare opfører sig som robotter, der bare skal have tingene overstået i en fart". Hvis jeg blev identificeret ud fra hvor hård min pik er af en person, så ville jeg nok også have problemer med at grine, kysse, kæle, kramme, stønne, og nyde den person. 

Nu er det ikke KUN mønten på Perz. Hans indlæg var jo fint nok, med undtagelse af den kommentar omkring "fissen" i mine øjne. Det her er sgu også mere til resten af flokken herinde som gør lignende.

ok..du opfatter anmeldelserne af pigerne ens, fint..i næste øjeblik kommer beskytteren igen frem over for pigerne herinde :roll:  det er da godt nok en

modsigelse der vil noget :)

Fint nok, men at gå så meget op i pigens stramhed...come on :wink: hvis etteren er for stor går du da bare videre i to'eren, hvor svært kan det være, og det er noget pigerne kan lide  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Jeg syntes ikke man skal ta en sætning som "stram fisse" så alvorligt.

Jeg er faktisk lidt sippet når det kommer til ord.

Ord som "fisse" "kneppe" og især "tøs" skær virkelig i mine øre, men i sidste ende må jeg bare minde mig selv om at vi alle formulere os forskelligt.

Jeg er langt mere overbæren med ordet "tøs" hvis det bliver sagt i god mening, det samme gælder sætningen "stram fisse". I stedet for at slå ned på hvordan folk formulere sig, skal man måske zoome lidt ud, se på det store billede og finde ud af om personen faktisk prøver på at være nedladende eller om det mon ikke bare er det sprog der falder han/hun naturligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...