6Hygge 2 Skrevet 26. September, 2014 Vil godt høre om nogen har erfaring med Tarah Kiss? Har hun eget sted og er et besøg lige så godt som beskrevet i hendes dagbog på BF? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 26. September, 2014 Se mere: https://www.facebook.com/tarah.kiss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guy 140 Skrevet 28. September, 2014 Der var engang hvor mine sexuelle tendenser var rettet mod shemales, og tarah var hende jeg dyrkede. Dengang var det hos hende privat på Nørrebro. Har vel besøgt hende 10 gange. Hun leverer varen, knepper skidegodt og er utrolig sød og rar. Kan anbefales. Hun er gennemført trans og havde dengang ikke bryster. Guy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelprut 12 Skrevet 30. Januar, 2015 Har hun fået bryster siden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikken 15 Skrevet 2. Februar, 2015 Jeg var ved Tarah i efteråret - nej ingen bryster - men rigtig sød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 7. Februar, 2015 jeg kan kun anbefale Tarah. Jeg har mødtes med hende flere gange og hun leverer altid. På alle måder! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6Hygge 2 Skrevet 28. April, 2015 Hvor annoncere Tarah? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 28. April, 2015 måske ikke en annonce, men alligevel interessantblog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 1. Maj, 2015 Enig peterhansenx!Hende vil jeg dælme også gerne møde Men.. hun er i Kbh, ikke?(sår'n er det ALTID........) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 4. Maj, 2015 ja desværre, men glæd dig over alle de penge du sparer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Maj, 2015 Findes der en mail til kontakt? eller et telefon nummer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexyTV 0 Skrevet 6. September, 2016 You can still write her on her email: [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 7. September, 2016 I wonder who SexyTV is Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg