Hop til indhold
ThorsHammer

Internet-trolde er psykopater!

Recommended Posts

Gæst

Jeg er altid en smule mistænksom overfor undersøgelser, der baserer sig på interviews og især spørgeskemaer. Men ok forsøgsmaterialet er stort og konklusionen er heller ikke overraskende. Folk, der opfører sig som idioter på nettet gør det nok også i virkeligheden ligesom folk, der er søde og rare på nettet sikkert også er det i virkeligheden.

 

Jeg synes den væsentligste lære i artiklen er følgende: "Eftersom sadister trives med andres smerte, anbefales det derfor, at man ignorerer internet-trolde i stedet for at tage kampen op med dem".

 

Der er nu også mange gradbøjninger af såkaldte trolde... der er også flamere, mellemting mellem flamere og trolde, folk der tror alle andre er galt på den og folk der slet ikke er klar over de troller. Og så er der jo helt almindelige mennesker, der bare har et stort temperament. Det bedste man kan gøre er at kigge indad.... tænk lige en ekstra gang: "Er den her kamp det værd? Nej vel" og så ignorere enhver provokation og deltag kun i debatter der giver mening for dig og/eller glæde for DIG. Det er opskriften på at have det godt med EG.. og så fuck alle de andre :D :D :D:P

 

Vi kan også lave et EG eksperiment.. er i med på den? Prøv en hel dag (efter eget valg) og sig noget sødt hver gang du ville have sagt noget surt.. og se hvad der sker :D :D

 

Kan i have en dejlig dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv en hel dag (efter eget valg) og sig noget sødt hver gang du ville have sagt noget surt.. og se hvad der sker :D :D

 

 

 

Ja er helt klart med. Er i andre med?  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan også lave et EG eksperiment.. er i med på den? Prøv en hel dag (efter eget valg) og sig noget sødt hver gang du ville have sagt noget surt.. og se hvad der sker :D :D

 

Kan i have en dejlig dag derude

 

Ok jeg er frisk.

 

Jeg ville sige du lyder som en komplet...... pædagog :P

 

I stedet vil jeg sige du er en komplet sød abe :P  (det er sødt ikke ? :P)

 

Hav en cool dag Bo :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Statistik, er som en pige i bikini:

 

Det meste er afdækket, men det væsentlige, får man ikke at se...... ;)

 

God weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg afskyr virkelig EB. Det er det mest underlødige gejl de får lukket ud. 

 

1: man er ikke Psykopat fordi man har Psykopatiske træk. Der er himmelvid forskel på enkeltstående træk der gør en person usympatisk online/IRL og så på at være rendyrket psykopat

 

2. De træk de nævner ligner hinanden så meget at de overlapper fuldstændig på rigtig mange mentale brister

 

 

 

Forskningen viser utvetydigt, at internet-troldene udviser langt større indikationer på de ubehagelige personlighedstræk narcissisme, sadisme, machiavellisme og psykopati

 

Indikationer er overhovedet ikke noget nær i nærheden af en diagnose. De træk der nævnes er jo træk som de fleste af os har i større eller mindre grad. Der er da ingen tvivl om at der vil være sammenfald med så stor en test-gruppe, for de 3 førstnævnte sygdomme handler i så høj grad om "selvet" at de nødvendigvis vil spille igennem i al adfærd hvis de er tilstede. 

 

Men derfra og så til at lave den overskrift EB har lavet for ikke at tale om den underlødighed artiklen afspejler i sin komplette uvidenhed omkring hvad der egentlig ligger til grund for nævnte diagnoser, der er dælme langt. 

 

EB burde holde sig til at skrive om sport for det er da virkelig det eneste de kan formidle uden at smadre indholdet af en formodentlig saglige empirisk undersøgelse fuldstændig til ukendelighed.

 

mvh

g-lover

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bonobo skrev :

 

"Eftersom sadister trives med andres smerte, anbefales det derfor, at man ignorerer internet-trolde i stedet for at tage kampen op med dem".

 

Hvad gør man så med dem man møder i det virkelig liv, ex. en nabo ? :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil udlade at diagnosticere folk, og blot nøjedes med at konstatere "Folks personlighed, temperament, humør m.v. afspejles i det de skriver". 

 

 

Jamen så vil jeg da også være med på bølgen:

 

Håber i alle får en rigtig god dag, fyldt med masser næstekærlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bonobo skrev :

 

Hvad gør man så med dem man møder i det virkelig liv, ex. en nabo ? :geek:

 

Ignorer vedkommende og dokumenter eventuelle udfald mod dig. Vanligvis holder de op hvis der ikke er respons, for det er den de går efter. 

 

Hvis du placerer hundebæ på hans plæne fordi han har topklippet en halv meter af din hæk og fjernet dit privatliv, så er der krig og den vinder de fordi de altid er parate til at gå skridtet videre koste hvad det vil. Deraf dokumentationen for eventuelle uprovokerede udfald. 

 

Men som udgangspunkt. Ignorer dem 100%

 

Mvh

g-lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...