Hop til indhold
Guest Oralis voluptatem

Nogen som skal på Harmony d. 26/9?

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem

Ja overskriften siger vel det hele. :grin:  Vil selv være der fra først på eftermiddagen og frem. Skriv en pm hvis i ønsker at mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oralis kan du have en god dag. Du er lidt sent ude med din invitaition. :grin:

Det kan jeg ikke nå i dag. Som du ved vil jeg gerne en anden gang.

 

Jeg tror det manglende link til pigernes profiler via forsiden, enten skyldes manglende ophavsrettigheder til fotos af tidligere arbejdende piger eller problemer med det tyske skattevæsen. Kan du prøve at spørge til hvorfor de har fjernet linket og om det kommer på igen?

Kan du så have en helt fremragende dag. Hils Schocko fra mig hvis hun er der, for så ved jeg at du kommer til at "tale" med hende :D  :P . Anbefaling på Diana herfra hvis du synes hun er sød og lækker. Hun er en pleaser på den måde hvis du inden rummet tager en snak med hende over en kop kaffe omkring hvad du kan lide, så får du det. :D .F.eks. øjenkontakt under blow som helt klart er en detalje mange flere piger kunne vinde lidt street credit på. Udover det er hun ret lækker synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oralis. Hvis du er enig kan du jo nævne for dem at, hvis det er ophavsrettigheder på fotos der er problemet. Så ville profiler uden foto, men med deres navne og beskrivelse af alder, vægt, preferencer mv. være langt at foretrække frem for ingenting om hvem og hvor mange der er på vagt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Oralis

Du må også gerne nævne, at de kommet til at miste kunder, der kommer lidt langvejs fra, fordi kunderne ikke gider køre 2-5 timer til Hamburg, uden at have en ide om, hvem der er til stede.

Der havde Harmony helt sikkert et plus med til-stede listen.

At man ved, hvilke piger der cirka vil være til stede, og at man kan planlægge efter det, har helt sikkert betydning.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

ja til helvede med de har billeder på, bare man kan få listen over "anwesend" girls!!! Gerne nogle/ et par dage frem i tiden. Synes de graver sig lidt ned  :???: først røg WIFI og nu billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og pige-udvalget har ikke været for overbevisende i ugerne op til, at de lukkede for at se billeder og anwesend-listen. Desværre.

For mig vil en liste uden billeder også være perfekt.

Og jeg tror ikke på den forklaring med at de ikke må vise billederne. Man kan se laaangt frækkere billeder på tusindvis af hjemmesider.

Og det med problemer med copyright, tror jeg heller ikke på. De fleste af billederne virker som om de er taget på Harmony.

Der må være en anden forklaring.

Fx at listen over anwesend piger var for kort, og at størsteparten var gengangere fra mange af de foregående dage.

Gad vide, om de har haft svært ved at holde på og tiltrække nye piger?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu har de stadig billeder af piger på siden, der arbejdede der for 100 år siden. Kan måske godt give et problem med copyright/ andre ting.

Men de kunne jo lade være med at vise alle 90 piger men bare de 8-20 som er anwesend :-) Burde jo være fint, gør man i klinikker. Må bare være en lille IT ting ?? De kunne evt sætte mig til at gøre det, 10 min så garanterer jeg for intet på siden virker længere hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Ja det ville være et + hvis man kunne se hvem der var på vagt på dagen og også gerne et par dage frem.

 

 

Om de har svært ved at holde på pigerne ved jeg ikke. I fredags (dagen før oktober festen) var der over 22 piger på vagt. Og der var også nogle nye imellem. Selv syntes jeg at udvalget af piger er højt på Harmony. Af de steder jeg har besøgt er det klart den klub med flest piger der ikke er fra øst Europa.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Artemis for få dage siden, der var mange tyske piger og andre nationaliteter, bla. Venezuela, Østrig Cameron og flere fra Brasilien mfl. :D

Det er nok klubben der har det største mix af nationaliteter.

 

Jeg/vi havde det mega sjovt :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om de har svært ved at holde på pigerne ved jeg ikke. I fredags (dagen før oktober festen) var der over 22 piger på vagt. Og der var også nogle nye imellem.

Fedt med 22. Det vildt. Og det glæder mig :-)

Men at der var så mange fredag dagen før oktoberfesten kan skyldes, at pigerne ikke kan tjekke ind til oktoberfesten alene.

De skal tjekke sig ind mindst fire dage om ugen. Og de mest forretningsmindede tjekker sig formentlig også ind fredag, når de skal til oktoberfesten lørdag :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...