frenchlover1 4117 Skrevet 26. September, 2014 (edited) Der har været en del skriverier om priserne på P-Club. Jeg har selv haft svært ved at gennemskue dem. Men da jeg besøgte klubben for første gang forleden, faldt jeg over den vedhæftede prisliste. Den er ret præcis, bortset fra, at den ikke nævner, at en quckie mellem kl 13 og 19 kun koster 40 Euro, og den heller ikke nævner ordet entre..Betaling til dhamerne - og ejeren At man kan få 15-20 minutter for 40 Euro mellem 13 og 19 skyldes følgende afregningsmodel til ejeren: Quickie 15-20 minutter kl. 13 til 19: 40 Euro. 0 Euro til ejeren. Quickie 15-20 minutter efter kl. 19: 50 Euro. 10 Euro til ejeren. Halv time kl.13 til lukketid: 80 Euro. 20 Euro til ejeren. På den måde får pigen altid 40 Euro for en Quickie og 60 Euro for en halv time. Svarende til 20 Euro pr.10 miutter i gennemsnit. Både quickie, halve og hele timer osv. indeholder superfransk (uden). Kys, fisseslik og komme ud over krop koster 25 Euro ekstra - pr. ting!Entre Derudover kan der komme et tillæg på 20 Euro for entre til klubben. Entreen omfatter badekåbe, sandaler og håndklæder. Dette tillæg betales kun, hvis man tager ophold i klubben. Ophold i klubben vil sige, hvis man bruger baren til at opholde sig i mellem turene på værelserne. De 20 Euro er samtidig et forskud på betaling af drikkevarer i baren. En cola koster 4 Euro. En kaffe koster også 4 Euro. Andre priser kender jeg ikke. Bruger man ikke 20 Euro på drikkevarer, skal man alligevel betale 20 Euro. Man får udleveret et 'drikkekort', som de klipper i, hver gang man får en drikkevare. Bliver kortet væk under opholdet, koster det 50 Euro! Faktisk en noget bøvlet ordning, men det gode er, at de ikke snyde med regningen i baren. Jeg tabte dog mit kort (shiiiiiit!), men med pigernes hjælp, blev en eftersøgning sat i gang, og kortet fundet Uden entre Det er også muligt at bruge klubben uden at betale entre.Der gælder prislisten og 40 Euro-tilbuddet også. Så siger man bare ved indgangen, at man vil direkte på værelse, og så kommer pigerne en efter en og præsenterer sig. Der kan man altså slippe med 40 Euro for 15-20 minutter. Den mulighed har jeg indtryk af, at en del lokale benytter. Og måske danskere der er på 'shopping' i Förde-Park Hvor lang tid er 15-20 minutter? Jeg købte entre til klubben for 20 Euro, og jeg fik hver gang 20 minutter med dhamerne. Måske det er anderledes, hvis man ikke betaler entre. Pigerne holder tiden ret sharp. Før hver seance skal de nemlig ind til chefen på kontoret bag baren og fortælle, at nu går de på værelse. Når de er færdige skal de igen ind til chefen og fortælle, at de er færdige. Derfor kan de finde på at skynde lidt på, når man er færdig på værelset. For hvis de bruger for meget over den aftalte tid, skal ejeren have flere Euro af pigen - i henhold til strukturen for aflønning til ejeren med de 0, 10 og 20 Euro, som jeg nævnte ovenfor. Venligst French Redigeret 26. September, 2014 af frenchlover1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
koontz 75 Skrevet 26. September, 2014 Det er ikke helt sandt det du skriver! De 20 euro du betaler, kan du drikke op i baren. Det har intet med håndklæder, sandaler og badekåbe at gøre. Det får du nemlig også udleveret ved en quickie. Hende jeg kender dernede, betaler for leje af værelset pr. Dag, og ikke som du skriver. Men måske det er forskelligt fra pige til pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 26. September, 2014 @frenc - Citat "Halv time kl.13 til lukketid: 80 Euro. 20 Euro til ejeren" Jeg går ud fra det betyder at jeg betaler 80. Så får hun 60 og ejeren 20? Eller betyder det 80+20? Som altid et godt indlæg fra dine side fra dine oplevelsesekspeditioner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
koontz 75 Skrevet 26. September, 2014 Prøv at læs hans indlæg en gang til, det står jo ret tydeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 26. September, 2014 Prøv at læs hans indlæg en gang til, det står jo ret tydeligt Koontz du har ret, det står som mejslet i granit. "På den måde får pigen altid 40 Euro for en Quickie og 60 Euro for en halv time. Svarende til 20 Euro pr.10 miutter i gennemsnit French det gode menneske, når han først kommer i gang, så står der jo så meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 26. September, 2014 Det er ikke helt sandt det du skriver! De 20 euro du betaler, kan du drikke op i baren. Det har intet med håndklæder, sandaler og badekåbe at gøre. Det får du nemlig også udleveret ved en quickie. Hende jeg kender dernede, betaler for leje af værelset pr. Dag, og ikke som du skriver. Men måske det er forskelligt fra pige til pige. Tror nu French har ret. for pigerne går ind bagved inden de går med på rummet, så der bliver holdt øje med tiden, på en eller anden måde. og ja du giver 20€ for et drikkekort som han skriver. Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 26. September, 2014 Tak for den nyttige info, French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 26. September, 2014 (edited) Det er ikke helt sandt det du skriver! De 20 euro du betaler, kan du drikke op i baren. Det har intet med håndklæder, sandaler og badekåbe at gøre. Det får du nemlig også udleveret ved en quickie. Hende jeg kender dernede, betaler for leje af værelset pr. Dag, og ikke som du skriver. Men måske det er forskelligt fra pige til pige.Den Info jeg skrev øverst i tråden stammer fra en af pigerne, der har været der i flere år. Ja, de 20 Euro kan, som jeg skriver, drikkes op i baren Jeg har ikke skrevet om, hvorvidt pigerne skal betale for værelset. Jeg har kun skrevet, hvad ejeren får, når pigerne tager en mand med på værelset. Det gjorde jeg for at skabe forståelse af den (ellers) mærkværdige prispolitik med at det koster 40 Euro for (15-) 20 minutter og 80 Euro for 30 minutter . Pigerne skal formentlig betale noget for værelset også. Den lille grundstamme af piger, der nærmest bor på P-Club, slipper jo nok ikke helt gratis for værelse, bad og varme. Venligst French Redigeret 26. September, 2014 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 26. September, 2014 (edited) @frenc - Citat "Halv time kl.13 til lukketid: 80 Euro. 20 Euro til ejeren" Jeg går ud fra det betyder at jeg betaler 80. Så får hun 60 og ejeren 20? Eller betyder det 80+20? Som altid et godt indlæg fra dine side fra dine oplevelsesekspeditioner. De 80 er 60 til dhamen og 20 til ejeren Venligst French Redigeret 26. September, 2014 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 26. September, 2014 Tror nu French har ret. for pigerne går ind bagved inden de går med på rummet, så der bliver holdt øje med tiden, på en eller anden måde. og ja du giver 20€ for et drikkekort som han skriver. Knaldehunden Dhamerne skriver simpelt start- og sluttidspunktet ned med minuts nøjagtighed. Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 14. November, 2014 Er der nogen, der ved, om P-Club stadig kører med quickie (15-20 minutter) mellem kl. 13 til 19: til 40 Euro? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 14. November, 2014 Jeg synes slet ikke, der står noget om priser mere på hverken hjemmeside eller facebook. Men jeg går ud fra, det er derfor, du spørger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 14. November, 2014 Ja, hjemmesiden er af 'røven' til. Noget bras der er forsøgt lavet til mobiltelefon Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 14. November, 2014 40 euro prisen gjaldt stadig for et par uger siden. Maria gid du kom tilbage. Lækker pige. Sødt smil. Lækre faste bryster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 13. December, 2016 Jeg kan se at der står free entry på deres hjemmeside - mon det er gældende nu - regner med at besøge p-club i morgen, og ville godt være opdateret hvis nogen har været der den sidste tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13997 Skrevet 13. December, 2016 s.f.s skrev, for 2 timer siden: Jeg kan se at der står free entry på deres hjemmeside - mon det er gældende nu - regner med at besøge p-club i morgen, og ville godt være opdateret hvis nogen har været der den sidste tid Ja, adgangen er fri - men så må du sidde i entreen og udvælge en pige (eller 2) - kaldes at få "eine Vorstellung" - og så kommer pigerne alle ud, giver hånd og præsenterer sig - så du har lige nøjagtig kun 5 sek. til at se den enkelte pige an - med stor chance for at vælge den forkerte. Vil du derimod gerne hygge dig lidt og have ordentlig tid til at kigge og flirte lidt med den helt rigtige pige og evt. tage flere ture, må du forbruge for mindst € 25,- i baren (betales når du forlader klubben - og de tager evt. dine bilnøgler i pant, før du får et klippekort udleveret) - men så kan du også gå i sauna, jacuzzi mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 13. December, 2016 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Ja, adgangen er fri - men så må du sidde i entreen og udvælge en pige (eller 2) - kaldes at få "eine Vorstellung" - og så kommer pigerne alle ud, giver hånd og præsenterer sig - så du har lige nøjagtig kun 5 sek. til at se den enkelte pige an - med stor chance for at vælge den forkerte. Vil du derimod gerne hygge dig lidt og have ordentlig tid til at kigge og flirte lidt med den helt rigtige pige og evt. tage flere ture, må du forbruge for mindst € 25,- i baren (betales når du forlader klubben - og de tager evt. dine bilnøgler i pant, før du får et klippekort udleveret) - men så kan du også gå i sauna, jacuzzi mm. Det var også sådan jeg huskede det fra sidst, som nok er et par år siden - har bil til service, så mindst et par timer eller tre der. Det ser ud til at der er sket lidt fornyelse på stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 2. Januar, 2017 Kære sfs Det ville være superdejligt, hvis du ville skrive om dit indtryk af stedet, stemningen og pigerne. Og om det er samme priser som beskrevet øverst i tråden (fotoet) Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13997 Skrevet 2. Januar, 2017 frenchlover1 skrev, for 2 timer siden: Det ville være superdejligt, hvis du ville skrive om dit indtryk af stedet, stemningen og pigerne. Og om det er samme priser som beskrevet øverst i tråden (fotoet) Tvivler på han fik besøgt stedet - ellers havde vi nok allerede hørt om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 3. Januar, 2017 Jernsvinet skrev, for 6 timer siden: Tvivler på han fik besøgt stedet - ellers havde vi nok allerede hørt om det Fandt lige sfs's anmeldelse: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg