Hop til indhold

ung dansk Amatør pige! Lola

Featured Replies

Skrevet

Hej EG

En Lille Anmeldelse fra dagens besøg. ;-)

https://annoncelight.dk/annonce/153600/ung-dansk-amatoer-pige-tilbyder-fraekke-aftaler-i-kbh

Jeg var godt nok lidt Øm i sjoveren efter 3 timers GB igår. men hva fanden jeg havde jo lavet aftalen så. hvorfor ik ;-) 

Skrev for en uges tid siden til Lolababy." Ung dansk amatør pige tilbyder frække aftaler i kbh"  man skal være lidt ihærdig for hun får mange mails, så det kan tage lidt tid :-) fik så Lavet en aftale idag.

alderen passer meget godt. 22 årig sød lille mørkhåret nips. med en god D-skål. hun ser godt ud og giver nogle dejlige kys og en omgang rigtig dejlig sex. hun gør det godt. og er en rigtig sød og snaksaglig pige, hun virker som en der li det hun laver. det er privat i en rigtig københavner lejlighed. men det er pæne forhold. hun vil have at man sender et billede inden aftalen kan laves. men bare rolig hun bider ikke og bruger ikke billedet til noget, hun er ganske ufarlig :) hun vil bare undgå akavet situationer. hun vil jeg godt kunne besøge igen.

Vil sige det var en super dejlig oplevelse med en rigtig sød pige og helt bestemt hver en krone værd. :-)

Rasmus :)

Skrevet

Godt at høre.. har også forsøgt at lave aftale med skønheden, dog uden held. Da arbejde/hjemmefronten ikke rigtig har kunne passe ind...

Men forhåbentlig lykkedes det i næste uge.

Tak for deleren.

Dressmann

Skrevet

Det var så lidt :) god fornøjelse

Hov skrev ihærdig mente tålmodig :-)

Skrevet

Lyder godt !

Jeg har lige fået mail og billede fra hende.

Passer alderen på 22 ?

Er hun amatør eller arbejder hun andre steder?

Hvordan er hendes udseende/ ansigt på en 1-10 skala ?

Skrevet

Alderen er rigtig 22 . Hun arbejde ikke andre steder, og kun når hun har lyst. Hun er en pæn pige. Er ikke så meget til skaler :-)

Skrevet

Lyder godt !

Jeg har lige fået mail og billede fra hende.

Passer alderen på 22 ?

Er hun amatør eller arbejder hun andre steder?

Hvordan er hendes udseende/ ansigt på en 1-10 skala ?

Alder på 22 Passer ganske godt, hun kunne endda nok sige hun var yngre .. Pæn alm. pige som kan lide det hun laver (Hun stønnede og havde vejr trækning som klart indikerede hendes lyst)

fine ungpige bryster (Nok ikke en D-skål, men pæne C-Bryster) Giver et fint blow, måske lidt blødt, kysser blødt og tager godt imod både gensidigt fransk, og sex i flere stillinger.. 

Kunne sagtens komme forbi een gang til ;-)

Skrevet

Er hun skandivask af udseende?

Skrevet

Ja. hun er dansk :)

Skrevet

skal man sende et billed til hende....tager hun besøg uden man skal sende billed?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.