Nille 6301 Skrevet 25. September, 2014 (edited) Hvilken telefon har Helle ? Hvem kan gætte det ? Michelle ser lidt mopset ud, hvorfor må hun ikke være med på selfie billedet ? Haha det er ellers godt fanget af kammeraet Redigeret 25. September, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marx 31 Skrevet 25. September, 2014 Blackberry enig, med lidt underligt da stort set alle MF har iPhone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2014 (edited) enig, med lidt underligt da stort set alle MF har iPhone Mon hun også får Black-mail Redigeret 25. September, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 25. September, 2014 Eller arbejder / eller bruger hun sort arbejde!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2014 (edited) Haha jeg synes nok at Michelle var mopset og dit billede bekræfter min fornemmelse, Helle griner heller ikke længere på det sidste billede De er alle 3 mopset på sidste billede haha.... Redigeret 25. September, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2014 En Nokia 3310? Årh, det var min første telefon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2014 En Nokia 3310? Årh, det var min første telefon. Sådan en har jeg også, det var dog ikke min første. Jeg har den stadig i min museum samling af mobilos Den er uden kamera så selfies er udelukket men den kunne holde strøm i en uge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2014 Sådan en har jeg også, det var dog ikke min første. Jeg har den stadig i min museum samling af mobilos Den er uden kamera så selfies er udelukket men den kunne holde strøm i en uge... Men du er jo også fra før der overhovedet blev tænkt på mig, gamle liv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2014 (edited) Verdens mægtigste mand er under tøflen Han prøvede at gøre godt igen med Michelle efter sin flirt med Helle... Helle sad nok og grinede af Obama indeni haha... det var da hende som flirtede med selfie-ideen Redigeret 25. September, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg