pacer 2568 Skrevet 25. September, 2014 (edited) Ja som overskrifter lyder søger jeg en spinkel/lille thaipige som tungekysser og giver fransk uden. De sidste steder jeg har besøgt har været med god massage og sex, massage og hånd. Men ikke noget kysseri, det savner jeg i den grad. Nogen gode hints? Pacer Redigeret 25. September, 2014 af pacer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 205 Skrevet 25. September, 2014 Her bliver der i hvert fald annonceret med det du søger. http://daisyclub.dk/ Om pigerne er thai ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 25. September, 2014 Hej:-) er der nogen der ved om der eksisterer noget magen til i jylland?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2568 Skrevet 26. September, 2014 pigerne på daisyclub, den ene er "moden" står der? Den anden har en ikke særlig køn tatoo på mavsen, et direkte turnoff for mig desværre. Det jeg søger en en lækker gang BTB med olie, krydret med indlevelse og tungekys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 205 Skrevet 26. September, 2014 pigerne på daisyclub, den ene er "moden" står der? Den anden har en ikke særlig køn tatoo på mavsen, et direkte turnoff for mig desværre. Det jeg søger en en lækker gang BTB med olie, krydret med indlevelse og tungekys Giver dig ret - tatoo er, for det meste, også et turn-off for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg