Hop til indhold
Androkles

Sandra Sommer

Recommended Posts

Jeg har endnu engang haft fornøjelsen af et besøg hos Sandra i Horsens. Hun er smuk som en fotomodel, smilende og sød. Hun kan sætte fut i en gammel stodder som mig.

Jeg fik gensidig fransk i 1 time, det var himmelsk, det var GFE, og hun er dejlig at snakke med. Hverken billeder eller alder lyver.

Jeg smelter hen, hver gang jeg tænker på hende.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=sandrasommer

 

Venlig hilsen og tak for I andres mange gode indlæg siger Androkles.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var et så hyggeligt gensyn med dig og så dejligt du tog hele turen fra sjælland og herover til jydelandet for at hilse på  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er en fantastisk kvinde. Jeg har besøgt Sandra I Horsens for noget tid siden. Blev modtaget i gården af denne smukke kvinde og blev budt velkommen. Hvorefter turen gik op af trappen til 1. sal og sikken et syn. Kort nederdel og stilletter. Wow. Blev vist ind i hobbyrummet - smil på læben -  for der stod jo den lænestol hvor Kronehjorten havde fejet sit gevir.'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Jeg havde den glæde at være sammen med Sandra en halv time med fransk og dansk. Nem at snakke med - ingen divanykker. Rigtig sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg har endnu engang haft fornøjelsen af et besøg hos Sandra i Horsens. Hun er smuk som en fotomodel, smilende og sød. Hun kan sætte fut i en gammel stodder som mig.

Jeg fik gensidig fransk i 1 time, det var himmelsk, det var GFE, og hun er dejlig at snakke med.

 

ja..ja...når der er kaffe og kage kan i være der :-P  godt at høre du havde en god oplevelse, havde selv en god tur med hende da hun

lige havde fået lavet en tilbygning på mejeriet, der var stadig lidt fuger der ikke var tørre, men bliver nok nød til at lægge vejen forbi

ejendommen igen for at få konstateret om bygningsværket har sat sig ordentlig :P  

 

Må håbe der er lidt tilbage i sukkerskålen, efter at Androkles har lagt og slikket på den i 1 time :grin:

 

Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når Grækeren har planer om at tjekke bygningsværket og Kronehjorten i brunst, tror jeg nok lige jeg bliver på fynsiden. Indtil videre.

 

Nu kan Kronehjorten ikke være alle steder så kom bare ad sted Riesenschwanz :D .

Måske kan du også finde gode frække muligheder i den lånestolen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hende har jeg også haft fornøjelsen af være sammen med hun er smilende

 

med dejlige bryster og god røv  hun er bare så dejlig men jeg tror ikke hun er 

 

til at træffe mere da man ikke kan finde noget om hende på de forskellige sider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...