Hop til indhold

a til z

Featured Replies

Skrevet

hej er der nogen der ved hvad det betyder når de skriver fra    a til z   i de tysk annoncer  ?? er det alt også anal ?

Skrevet

Jeg tolker det som om, at alt er muligt ... altså alt fra A til Z.

Check iøvrigt her:

http://bordellfuehrer.de/magazin/puffabc/a

Joh, der er muligt, men jeg tolker "Service von A bis Z" nu mere som en slags reklameslogan, som skal lokke alle interesserede til ... har ofte bemærket det hos osteuropæsiske piger, eller hos piger, som har været i business længe (som jo på sin vis igen er udtryk for en vis kvalitet).

Men min erfaring fra det sydslesvgiske siger, at man står sig bedre, hvis een i forvejen afklarer ønsker / mulighederne ...

• 2 weeks later...
Skrevet

Men min erfaring fra det sydslesvgiske siger, at man står sig bedre, hvis een i forvejen afklarer ønsker / mulighederne ...

Den erfaring har jeg også gjort mig ... men det er med damerne generelt. Så tag kontakt og få afstemt ønsker og muligheder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.