Hop til indhold

Recommended Posts

Hej "brugere af thaimassage"

I sidste uge havde jeg en oplevelse som jeg gerne vil dele med jer.

Efter en lang arbejdsdag synes jeg at jeg havde fortjent en gang god massage, så jeg bestilte meget tidligt på eftermiddagen en tid hos min massør som jeg nu har brugt i mange måneder. Jeg bad om en tid der lå sent for så var jeg sikker på at være færdigt med arbejdet - ville være sikker på at kunne nå det uden at jeg skulle stresse for meget.

Jeg ankom til stedet men fik i vide at massøren var gået da hun havde en aftale med en veninde - Øv :shock: Jeg havde klart bedt om hende da hendes massage passer lige til mig. Så blev jeg noget skuffet og måtte så finde et andet sted - for massagen var tiltrængt :cool: .

(skal lige siges at ovenstående ikke er hos Glostrup Thaimassage).

Men mit valg faldt nu på Glostrup Thaimassage - fik ringet og aftalen var i hus.

Jeg mødte op og blev normalt godt modtaget. Herefter blev jeg præsenteret for en massør som jeg naturligvis sagde ja til (jeg har intet navn). Hun fandt et rum - jeg fik tøjet af - lagede mig parat og massagen begyndte lidt efter.

Det viste sig nu at den oliemassage var af meget blød karakter, men jeg havde ej heller bedt om andet end oliemassage.

Efter ca en halv time kunne jeg høre at hun fik en SMS. Hun spurgte så om det var ok at hun lave en pause på 10 min - tror at det var et barn hun lige skulle sige godnat til - hun ville så give mig 10 minutter mere så jeg fik den samme tid. Jeg accepterede det da hun var en sød og rar pige, og jeg kunne godt sætte mig ind i problemet. Så lå jeg der og ventede............... 

Da der var gået de 10 min - kunne følge med på uret på vægen - var hun stadig ikke tilbage - ej heller efter 15 min, og da der var gået 18-19 minutter besluttede jeg mig til at forlade stedet, så jeg stod op for at tage mit tøj på, og da jeg var færdig kom hun endelig tilbage men da var løbet kørt. Hun blev noget overrasket da hun mødte i døren. :eek:

Tingene var ved at udvikle sig til en større diskussion om hvor længe hun var væk. Men jeg beslutte mig til at jeg ville have nogle penge tilbage og gjorde krav på det. Vi gik herefter ud i for lokalet hvor jeg ventede og pigen forsvandt. Stod der i nogle minutter og tænkte om der kom nogle - var lidt stædig. Men efter et lille stykke tid kom hun og kollega fra et andet lokale ud. Jeg fortalte om episoden og mente at jeg skulle have 200 kr tilbage - fik nu tilbudt at få massage af den anden pige, men jeg afslog. Mit argument var at der var masseret i en halv time som jeg naturligvis gerne ville betale for, men resten af pengene ville jeg have tilbage - og vi blev enige.

Det var da lidt af en øv aften - skulle alligevel være kørt hjem og set Vild med dans :-|

Gentagelsesfare hos Glostrup Thaimassages = 1 %

Wegmann :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Wegmann, tak for beretningen og,

Øv da osse........og "dobbelt nederen" at du også blev brændt af det første sted :angry:

Men ........, det bekræfter jo bare mig, at de i Glostrup, http://www.glostrup-thaiwellness.dk/

(Jeg antager at det var her du var) enten ikke læser med herinde, eller at de ikke lære af de mange dårlige anmelderser der har været omkring Glostrup Thaimassage.

Det er fantastisk at stedet stadig kan holde åbent. :huh:

Selv har jeg været der 2 gange, og da der var gået et lille års tid efter mit første besøg tænkte jeg at jeg ville give det endnu chance, da jeg dengang erfarede at de havde fået ny hjemmeside og min tanke var at så havde "piben nok fået en anden lyd", men det var bare gammel vin på nye flasker. :oops:

Good luck next time :-P

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...