Louie De Palma 2317 Skrevet 23. September, 2014 Jeg har en forlænget weekend 2/10 (eftermiddag) til 6/10. Hvis der er nogen, som har lyst til at tage en hurtig tur til Teutoburger Wald, så sig lige til! Det er altid sjov at kunne udveksle lidt info om de frække damer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 23. September, 2014 Jernsvinet, er du frisk, eller hvad? Skal vi hærge igennem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 24. September, 2014 Hvis I er på disse kanter kan jeg anbefale http://www.haus-kurfuerst.de/Galerie:_:110.html An der Pfort 1 i Porta Westfalica. Laufhaus med mange flotte piger og nationaliteter, ikke kun rumænere som mange andre steder. Høj kvalitet, rimelige priser og god behandling, ikke noget med "extras" fordi det ikke er et typisk turiststed Kun få min kørsel fra motorvej A2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. September, 2014 Jeg er i Berlin primo okt og senere i NRW ultimo okt. Så din timing er skæv for mig, men god tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. September, 2014 Jernsvinet, er du frisk, eller hvad? Skal vi hærge igennem? Lyder fristende, men jeg skal til Flensburg om et par uger, hvor jeg håber at få lejlighed til at hygge med en sød pige eller to Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg