Hop til indhold
Fecking

Manglende piger hos Harmony.

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

nå jeg troede det var min skide tlf der var noget galt med….. så var der sgu da ingen grund til at bestille den nye Iphone 6 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har været cirka de samme 8-10 piger ud af de typisk 8-12 (en sjælden gang 15) fremmødte piger på hverdagene de sidste cirka 3 uger.

Altså ikke den store udskiftning, hvilket nogle jo kan opfatte som negativt og måske påvirke antallet af besøgende herrer i negativ retning.

Måske derfor de har valgt ikke at vise de fremmødte.

Men det kan jo også være en fejl. Håber virkelig, at det er en fejl.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Har fået fortalt af pigerne at grunden til at man ikke kan se hvem der er til stede mere skyldes at de har fået klager over at børn kunne logge ind på siden og se nøgne damer.

Jeg kan så ikke se at det skulle gøre en forskel om de står som grønne eller røde. Man kan stadig se nøgne damer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant forklaring. Så burde klagere helt forbyde deres børn at gå på nettet!

Der MÅ da være en anden og mere troværdig forklaring !

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Kan se at pigerne ikke længere bare står som værende "Ikke tilstede". Nu er billederne af pigerne helt væk. Syntes det er en trist udvikling.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg har kunne se billederne frem til i morges. Dog stod alle piger som værende ikke tilstede.

 

Og kan også stadig se dem hvis man bruger et gammelt link. Prøv dette link: http://fkk-harmony.com/Deutsch/girls.html (den kan godt være lidt tid om at loade siden.)

 

Tror at grunden til at de har fået klager er at man har kunne tilgå siden med billeder uden at skulle forbi siden hvor man skulle klikke på at man var over 18 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg følger dit link, så kan jeg se at ingen af pigerne er mødt ind, men knappen mangler stadig.

Redigeret af Fecking

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et gammet ord siger "man skal gå til hovedet ikke til røven". Så jeg greb telefonen og ringede til Harmony.

Der blev svaret på spørgsmålet før jeg stillede det, de har ikke lov til at vise billederne længere.

Så skulle den ged være baberet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede, spurgte og fik et svar.

Det var under deres oktoberfest så der var meget (lyd)tryk på, derfor spurgte jeg ikke yderligere.

Enig med Havne:
Hvem siger de ikke må vise billeder mere? Og hvorfor må de ikke det ?

Venligst
French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...