Hop til indhold
Lady Cherie

Gisp...Salvie? Nej det hed Selfie ....Tadaaaaaa: Lady Cheries Salvie!

Recommended Posts

For at ikke være en kopi af andre....så skal man jo skille sig lidt ud, fra mængden,....Så er man til røv og Patter (her kommer så reklameindslaget, (jeg behøver ikke pakke det ind i alskens filofsofiske floskler....Hentydning er hel klar) Se min hjemmeside http://www.cherie.dk Der er alt hvad man kan ønske sig også for Happy hippo, min pt bedste humør skriver, som klart giver Kenny-manden kam til sit hår. Rigige gode grin I to giver...bliv ved bliv ved... :)

 

Men vi skal have lidt Musik på....her er det mest Kaj jeg syntes man skal hører (det værste er at man render rundt selv rundt og siger logre flere dage efter, men hør efter kaj, og når musikken stopper, start igen:

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

sjovt på din hjemmeside ser det ikke ud til du har så stor en næse (snude) som på selfien her. Det må være det skide fotoshop, der har redigeret dig til ukendelighed på hjemmesiden  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det en Porsche Cayenne eller en VW Touareg på papegøjeplader, mit gæt er det sidste pga dørgrebne  :D :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det en Porsche Cayenne eller en VW Touareg på papegøjeplader, mit gæt er det sidste pga dørgrebne  :D :D

det er da en vw kost i forklædning 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...