Hop til indhold
ratt

Branderupvej 2, Agerskov

Recommended Posts

I lys af, at jeg så sent som igår svarede på et ældre spørgsmål om hvorvidt der stadig var en thai biks i Agerskov, besluttede jeg mig for at tjekke efter. Den lå der stadig.

Jeg var dog ikke kørt den lange vej, uden jeg ligeså godt kunne prøve, og anmelde den herinde..

Man parkere i indkørslen, som ligger LIGE ud til vejen, så diskretion er der intet af..

Fuck it, nu var jeg her.. Jeg bankede på, og efter 30 sekunder (hvilket virker længe, når man står til offentlig skue), lukker der en ældre thaidame på omkring de 50 op. Jeg siger, at jeg gerne sku have en omgang massage, og hun lukker mig ind. Nogen skønhed var hun ikke, men for at give stedet en fair anmeldelse, måtte jeg jo gennemføre forløbet.

Jeg bliver vist ind i et lidt uhumsk rum. Der er spor af noget der ligner skimmelsvamp i hjørnerne, og der er tydeligvis ikke gjort rent i længere tid.

Jeg spørger til prisen, og hun siger 300 for en halv times massage og lidt tantra til sidst. Jeg acceptere, og hun beder mig smide tøjet.

Massagen var ligegyldig, og det virkede som om jeg bare blev trykket på tilfældige steder. Det var ikke engang olie plaskeri, for hun brugte nærmest ikke noget.

Så var det på tide at vende mig om, og hun masserede mit hovede.. Da hun var færdig med det, sagde hun, at nu kommer der lidt tantra..

Det var ikke tantra.. Det var lidt pirren, for at få liv i "The Dude".. Det virkede overraskende nok, og hun spurgte om hun skulle give en hånd for 200 ekstra.. Jeg sagde ja, og hun gav mig et overraskende godt HJ..

Massagen: 2/10

Pigen: 2/10

Lokalet: 2/10

HJ: 6/10

Kommer jeg der igen?? Sandsynligvis ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...