Hop til indhold

Vedr Lexie (på tiden i Vejers)

Featured Replies

Skrevet

Vil fraråde alt og alle at besøge denne pige. Kan godt være hendes bileder fra dengang hun var ung ser super lækre ud(lokkede også mig),men sandheden er en anden nu hvor hun har rundet de 50.

Selve ydelsen er absolut heller ikke noget at råbe hurra for,og hun prøver konstant at narre flere og flere penge fra dig.

Hun tilbød en fræk trekant for 500 mere,hvilket jeg ikke kunne afslå, men det eneste den ekstra pige gjorde,var at komme ind og sidde på sengen ved siden af mig,uden at røre en finger.

Imens forsøgte Lexie at få et styk kondom på min pik,inden den var stiv,og gav sig så til at sutte og rive i pikken,alt hvad hun kunne,så det gik så hurtigt som muligt..og så ellers ud af vagten igen med fyren.

Absolut ikke noget der kan anbefales. Intet i annoncen passer på nogen måde.

http://side6.dk/resultatside/?q=lexie

Skrevet

Kan fuldt ud tilslutte mig den ovennævnte anmeldelse. En gammel kedelig sløv dame, som overhovedet ikke ville noget som helst, andet end at ligge på ryggen med lukkede øjne. Ingen kys el kærtegn overhovedet. Skulle være drejet om på hælene og kørt hjem igen.

Spar jeres penge og køreturen, for det er simpelthen ikke det værd. Tror heller ikke det er hende på billederne, for der fandtes vist kun sort/hvid dengang hun vær ung ;-)

Ollie

Skrevet

Google finder 7 sider med hit, så sandsynligvis Fake-fotos

Skrevet
  • Author

Sexykelly som jeg har givet en anmeldelse af ovenover denne anmeldelse,kender hende også,og siger godt nok hendes billeder er ægte,men at de er fra hun var ung.  Giv jer selv den skønne oplevelse at besøg Sexykelly i stedet for. Hun er super super sød,og skøn at se på. ( læs min anmeldelse oven over denne anmeldelse)

Skrevet

Da jeg besøget hende, da var der også en mørk dame i samme hus. Er/ var det hende Kelly du omtaler?

Skrevet
  • Author

Ollie

Dengang jeg besøgte hende,for nogle gange siden (hun har været der før), var det faktisk hende sexykelly der også var i huset,som den ene ud af 3 piger. Den eneste jeg ikke snakkede med var sexykelly den dag,men efter jeg har besøgt Sexykelly i både Esbjerg og nu i Jegum, så har vi også snakket om det dengang med Lexie. Hun vil ikke arbejde i samme hus som hende mere af samme grund,da Sexykelly ønsker at behandle folk ordentligt,og give dem det de kommer efter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.