Dick Princess 849 Skrevet 23. September, 2014 Hej alle , nok mest jer tøser . Jeg ville høre om i evt kender et sted man kan Være omkring Århus området , eks på torsdag ? . Det skal ikke være en klinik da jeg er selvstændig så gider ind alt det pladder der hører med det . Jeg håber på at høre fra jer ! Hilsen Daniella . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 23. September, 2014 Der er et fint hotel på havnen som kan bruges til formålet. venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 23. September, 2014 Okay ved dog ikke lige helt hvordan det fungere , men det må jeg prøve at se på . Ville helst undgå hoteller eller andre offentlige steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 23. September, 2014 (edited) xxxxxx som 8000 omtaler kan fint anbefales. Det er flot, og rent og ligger centralt. Det er uden personlig betjening, så dine kunder vil nemt kunne komme til dit værelse ugeneret og diskret, selv om der måtte være mange mennesker på Marselisborg Lystbådehavn. Jeg har anvendt det til stævnemøder ... Redigeret 23. September, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. September, 2014 (edited) Jeg har også flere gange brugt xxxxxxt, du er meget velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål omkring stedet osv. Redigeret 23. September, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 23. September, 2014 (edited) Her kan du læse mere om xxxxxx Redigeret 23. September, 2014 af Equilibrium 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 23. September, 2014 Okay tak . Bly har skrevet til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. September, 2014 (edited) Bly, hvor kvik er du lige, at nævne åbenlyst at du bruger xxxxx til bordel drift? For det første er det ulovligt og for det andet ødelægger du diskretionen ved at nævne det her. Selv de fleste mænd kan finde ud af at undgå at nævne hvor de besøger pigerne, når de besøger dem på hotel. Redigeret 23. September, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. September, 2014 (edited) Bly, hvor kvik er du lige, at nævne åbenlyst at du bruger xxxxx til bordel drift? For det første er det ulovligt og for det andet ødelægger du diskretionen ved at nævne det her. Selv de fleste mænd kan finde ud af at undgå at nævne hvor de besøger pigerne, når de besøger dem på hotel. Det er næppe en statshemmelig at stedet ofte bliver brugt til det, Hr. Suresen. Redigeret 23. September, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 23. September, 2014 Du ødelægger din diskretion, ved at afsløre hvor du selv er.. Den var alligevel ny Og ulovligt er det vel næppe, når udlejer ikke har lejet et værelse ud til prostitution. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 23. September, 2014 (edited) Bly, hvor kvik er du lige, at nævne åbenlyst at du bruger xxxxx til bordel drift? For det første er det ulovligt og for det andet ødelægger du diskretionen ved at nævne det her. Er det ikke en selvmodsigelse? Mvh g-lover Redigeret 23. September, 2014 af Equilibrium Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Equilibrium Skrevet 23. September, 2014 (edited) generelt har vi ikke for mange steder der kan bruges. Det fremmer ikke at nævne dem ved navn Redigeret 24. September, 2014 af Equilibrium 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg