Hop til indhold
Dick Princess

Et sted nær Århus på torsdag ?

Recommended Posts

Hej alle , nok mest jer tøser :) .

Jeg ville høre om i evt kender et sted man kan

Være omkring Århus området , eks på torsdag ? :) .

Det skal ikke være en klinik da jeg er selvstændig så gider ind alt det pladder der hører med det ;) .

Jeg håber på at høre fra jer ! :)

Hilsen Daniella .

Del dette indlæg

Link til indlæg

xxxxxx som 8000 omtaler kan fint anbefales. Det er flot, og rent og ligger centralt. Det er uden personlig betjening, så dine kunder vil nemt kunne komme til dit værelse ugeneret og diskret, selv om der måtte være mange mennesker på Marselisborg Lystbådehavn.

Jeg har anvendt det til stævnemøder ...

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har også flere gange brugt xxxxxxt, du er meget velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål omkring stedet osv.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bly, hvor kvik er du lige, at nævne åbenlyst at du bruger xxxxx til bordel drift? For det første er det ulovligt og for det andet ødelægger du diskretionen ved at nævne det her. 

Selv de fleste mænd kan finde ud af at undgå at nævne hvor de besøger pigerne, når de besøger dem på hotel.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bly, hvor kvik er du lige, at nævne åbenlyst at du bruger xxxxx  til bordel drift? For det første er det ulovligt og for det andet ødelægger du diskretionen ved at nævne det her. 

Selv de fleste mænd kan finde ud af at undgå at nævne hvor de besøger pigerne, når de besøger dem på hotel.

Det er næppe en statshemmelig at stedet ofte bliver brugt til det, Hr. Suresen.

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du ødelægger din diskretion, ved at afsløre hvor du selv er..

Den var alligevel ny ;)

Og ulovligt er det vel næppe, når udlejer ikke har lejet et værelse ud til prostitution.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bly, hvor kvik er du lige, at nævne åbenlyst at du bruger xxxxx til bordel drift? For det første er det ulovligt og for det andet ødelægger du diskretionen ved at nævne det her. 

Er det ikke en selvmodsigelse? 

Mvh

g-lover

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Equilibrium

generelt har vi ikke for mange steder der kan bruges. Det fremmer ikke at nævne dem ved navn

Redigeret af Equilibrium

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...