Hop til indhold
TheHammer

Liderlig tøs annoncelight

Recommended Posts

Guest TboneDK

Hmmm, ganske tillokkende billeder om ikke andet ... Nogen der har prøvet hende tidligere??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm, ganske tillokkende billeder om ikke andet ... Nogen der har prøvet hende tidligere??

Der står at hun normalt huserer i Jylland.

Der er nok større chanche for positiv respons med en efterlysning på Jyllandssiden :0)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Så vidt jeg ved arbejder hun udelukkende i Kbh. Hun bor i Jylland men er vist ikke interesseret i at arbejde der?

Det har jeg kun fra en kort snak på chatten, så spørg hende evt selv, hun er aktiv her på EG :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun mangler lige at skrive om hun kører ud og/eller kan besøges.

Yes, she didn't mention if she does out or incall. I emailed her yesterday with some questions, but she hasn't gotten back to me yet.

Perhaps she is already booked for the weekend, or just busy. Still it would be nice to at least get a quick answer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Havde ikke set jeg blev diskuterer herinde :-).

Jeg tager imod i en diskret privat lejlighed, jeg er fra Jylland, men afprøver først dette i Kbh. Det er der flere grunde til, så kan det være jeg udvider det geografiske område på sigt, det må weekendens oplevelser afgøre :-).

@alan: sorry for the delay, i have answered you now - i have gotten a lot of mails, so sadly i Didnt get to yours yesterday.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Havde ikke set jeg blev diskuterer herinde :smile:.

Jeg tager imod i en diskret privat lejlighed, jeg er fra Jylland, men afprøver først dette i Kbh. Det er der flere grunde til, så kan det være jeg udvider det geografiske område på sigt, det må weekendens oplevelser afgøre :smile:.

@alan: sorry for the delay, i have answered you now - i have gotten a lot of mails, so sadly i Didnt get to yours yesterday.

Thanks for the reply! And that's totally understandable, hope to see you during the weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...