Hop til indhold

Liderlig tøs annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Hmmm, ganske tillokkende billeder om ikke andet ... Nogen der har prøvet hende tidligere??

Skrevet

Hmmm, ganske tillokkende billeder om ikke andet ... Nogen der har prøvet hende tidligere??

Der står at hun normalt huserer i Jylland.

Der er nok større chanche for positiv respons med en efterlysning på Jyllandssiden :0)

Skrevet

Så vidt jeg ved arbejder hun udelukkende i Kbh. Hun bor i Jylland men er vist ikke interesseret i at arbejde der?

Det har jeg kun fra en kort snak på chatten, så spørg hende evt selv, hun er aktiv her på EG :)

Skrevet

Hun mangler lige at skrive om hun kører ud og/eller kan besøges.

Skrevet

Hun mangler lige at skrive om hun kører ud og/eller kan besøges.

Yes, she didn't mention if she does out or incall. I emailed her yesterday with some questions, but she hasn't gotten back to me yet.

Perhaps she is already booked for the weekend, or just busy. Still it would be nice to at least get a quick answer.

Skrevet

Hej

Havde ikke set jeg blev diskuterer herinde :-).

Jeg tager imod i en diskret privat lejlighed, jeg er fra Jylland, men afprøver først dette i Kbh. Det er der flere grunde til, så kan det være jeg udvider det geografiske område på sigt, det må weekendens oplevelser afgøre :-).

@alan: sorry for the delay, i have answered you now - i have gotten a lot of mails, so sadly i Didnt get to yours yesterday.

Skrevet

Hej

Havde ikke set jeg blev diskuterer herinde :smile:.

Jeg tager imod i en diskret privat lejlighed, jeg er fra Jylland, men afprøver først dette i Kbh. Det er der flere grunde til, så kan det være jeg udvider det geografiske område på sigt, det må weekendens oplevelser afgøre :smile:.

@alan: sorry for the delay, i have answered you now - i have gotten a lot of mails, so sadly i Didnt get to yours yesterday.

Thanks for the reply! And that's totally understandable, hope to see you during the weekend.

Skrevet

Er også spændt, i morgen går det løs og kan jo se der kan komme anmeldelser herinde, så det vil jeg vente spændt på ;-).

Skrevet

Den krop altså...

Leonardo.jpg

Her er ord i sandhed fattige!

Skrevet

Tak for de pæne ord, håber også der er nogen der får lyst til at kigge forbi og kigge nærmere på den ;-)

Skrevet

Gal en dejlig krop! Jøsses.

Synd hun ikke bliver til tirsdag ;/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.