Fynbofyr 15 Skrevet 22. September, 2014 Hej. Er der nogen der kender til hende der kalder sig 22 årig lækker studinedarling fra Odense? Hun har en annonce i ekstrabladet idag under fyn. Jeg tror det er hende der har annonceret på annoncelight for et par uger siden, under navnet Lotte, som holdt til i Mejlskov/Bogense. Nogen erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbofyr 15 Skrevet 22. September, 2014 Hov. Den skulle have været under efterlysninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 22. September, 2014 Det kan du løse ved at anmelde dit eget indlæg, så bliver moderationen opmærksom på det. Når du anmelder kan du bede dem flytte det til efterlysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crimp 5 Skrevet 22. September, 2014 er ved at lave en aftale med hende i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crimp 5 Skrevet 23. September, 2014 netop hjem kommet fra hende....hun er smuk som i virkelig smuk,hun reklamere med kys og jo hun kysser da osse men virker meget genert ved det,gode bløde bryster en c skål og så sutter hun som en drøm og har ingen berørings angst og kigger ikke på klokken,og når hun siger alle de udløsninger du makter , ja så mener hun det.resten må i prøve selv om jeg kommer igen,jo hvis hun skulle dukke op på fyn igen eller vores veje krydses i det danske land. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 589 Skrevet 23. September, 2014 Kan se det er hende her: https://annoncelight.dk/annonce/155231/sidste-chance-for-at-moede-unge-fraekke-lotte-i-odense Overvejer også et visit - hvad måtte du slippe? Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbofyr 15 Skrevet 23. September, 2014 Hun lyder helt bestemt til at være et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crimp 5 Skrevet 23. September, 2014 gav 1300kr for 30 min som endte med 45 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 23. September, 2014 det var jo dyrt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jake2207 4 Skrevet 23. September, 2014 hvad med stedet, er det i city? tar hun selv telefonen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sydvester Skrevet 7. Oktober, 2014 Hej. Er der nogen der kender til hende der kalder sig 22 årig lækker studinedarling fra Odense? Hun har en annonce i ekstrabladet idag under fyn. Jeg tror det er hende der har annonceret på annoncelight for et par uger siden, under navnet Lotte, som holdt til i Mejlskov/Bogense. Nogen erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 7. Oktober, 2014 hun er pengene hver lækker sød og fræk pige som jeg kunne tilbringe flere timer med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 7. Oktober, 2014 Er der et friskt link til hende? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 589 Skrevet 8. Oktober, 2014 jep - er hende her: https://annoncelight.dk/annonce/158218/soed-og-naturlig-dansk-studine-i-odense Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg