Krølle Bølle 1122 Skrevet 22. September, 2014 Tja - hvad skal man sige. Kan ikke indsætte direkte link - men prøver med ord at hjælpe lidt på vej til hot stoff: Gå ind på Ekstrabladet Klik på Premiere Yacht Club Scroll ganske lidt ned og klik så på "Twerk Quenn" Louise. Det belønner sig. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 22. September, 2014 "> Bedste twerk video.. EVER... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 22. September, 2014 '> Bedste twerk video.. EVER... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 22. September, 2014 Krølle..... Går ud fra at du ikke så videoen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 22. September, 2014 hvordan indsætter i videoklip ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 22. September, 2014 Det er bare en fake video hvor alt er opsat. Hende der står på hovet er proffesionel stunt kvinde. Men hun har nu en go popo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 22. September, 2014 Krølle..... Går ud fra at du ikke så videoen.... Har da set videoen - ellers ikke mit skriv. Vi snakker om 2 forskellige videoer. Det ærgrer mig at jeg ikke kan indsætte videoen. Den er mig bekendt ikke på Youtube, men på Ekstrabladet.dk. Sorry. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 22. September, 2014 Det er bare en fake video hvor alt er opsat. Hende der står på hovet er proffesionel stunt kvinde. Men hun har nu en go popo Hvilken video snakker vi nu om? Jeg tror der her er tale om 2 forskellige videoer. Youtube eller Ekstrabladet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg