Sexfantasi 14 Skrevet 22. September, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/155058/saa-er-jeg-tilbage-o-nyt-nummer Hey - er der nogen som kan sige god for Kira ? Jeg kan ikke se hendes billeder i annoncen og hun ønsker ikke sende billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 22. September, 2014 Ja, hun er som hun beskriver. Jeg kan anbefale hende. Der er en tidligere tråd om hende, hvor jeg har skrevet om mit besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexfantasi 14 Skrevet 22. September, 2014 Har du link ? Hvor gammel er hun, ser hun godt ud osv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 22. September, 2014 Der var tråden. Hun ser godt ud, og er vel ca sidst i tyverne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexfantasi 14 Skrevet 22. September, 2014 Ok tak - hun lyder ret fræk. Ville bare gerne se billeder først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
crimp 5 Skrevet 22. September, 2014 har også haft fornøjlsen af denne skønne kvinde der går man ikke galt i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 22. September, 2014 Det er ikke alle som er begjestret for Kira, søg og du vil finde svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg