Gæst Skrevet 23. September, 2014 En seriøs showstopper... At få af vide, at jeg er "for gammel" til at have langt hår, og at jeg ser billig ud... Hallo........med det der profilbillede, kan jeg slet ikke forstå, at nogen har overskud til at forholde sig til, om du snart burde klippe dit smukke mørke hår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 24. September, 2014 Showstoppere for mig. Pigen bruger tænder under fransk og ikke kan have hele min pik i munden uden at gagge. Det slukker mig en del hvis pigen ikke kan deepthroate. Hvis pigen ikke kan lide fransk. Jeg har udviklet en fetish for fransk efter at have fundet ud af hvordan der gives sprøjteorgasmer med tungen så hun hele tiden tapløber lidt. Hvis pigen ikke kan slappe af så hun ikke sprøjter. Sex skal være rigtig plaskvådt og jeg kan teknikkerne så jeg slukker hvis pigen holder igen når jeg kan mærke hun ville komme hvis hun gav sig hen. Hvis pigen ikke er alsidig. Hun skal være til det hele for jeg vil kunne variere efter eget hoved. Der er ikke noget større turnoff end begrænsninger. Det skal være alle steder, på alle overflader i alle stillinger med alle landenavnene Hvis pigen faker orgasmer. Ægte orgasmer er enten våde eller klistrede og/eller meget stramme i musklerne. Det er ikke svært at kende ægte fra falsk. Hvis hun tilbyder usikker sex er det en 100% showstopper. Jeg vil ikke have noget med usikker sex at gøre overhovedet. Hvis pigen ikke hviler i sig selv og elsker sig selv præcis som hun er. Der er ikke noget mere sexet end en pige der kaster sig ind i legen uden hæmninger og tilsvarende usexet hvis hun undervejs bruger kræfter på at være selvbevidst fremfor at smide hæmningerne overbord. Det er faktisk reelt nok min største showstopper. Det er så usexet med hæmninger og tilbageholdenhed. Når jeg læser det jeg lige har skrevet kan jeg godt se at piger efter mit hoved skal være vilde og til det hele i sikker udgave ellers er det en showstopper. Mvh g-lover 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 24. September, 2014 G-lover, smut ud til Jasmin, hun er da lige præcis din type ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2014 Mænd med lange negle. Nej, bare nej! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 24. September, 2014 (edited) Når hun tantekysser på munden. Det er enten full on med tunge eller helt foruden kys. Tantekys siger bare: jeg-skal-kysse-men-bryder-mig-ikke-om-dig. Og når hun bruger hånden som støddæmper forneden. (Igen - fordi hun er øm efter for mange kunder. Så hellere tage tidligt fri). Redigeret 24. September, 2014 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 24. September, 2014 (edited) Det kan jo også være din diller, der er for stor, søde Tip For at holde mig til emnet, så er der show stoppere, der stopper allerede før showet er begyndt; opkald eller SMS med 'Skal jeg komme og kneppe dig' eller 'Knep nu'...... øh nej tak ;) Redigeret 24. September, 2014 af Liv 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2014 Når hun tantekysser på munden. Det er enten full on med tunge eller helt foruden kys. Tantekys siger bare: jeg-skal-kysse-men-bryder-mig-ikke-om-dig.Og når hun bruger hånden som støddæmper forneden. (Igen - fordi hun er øm efter for mange kunder. Så hellere tage tidligt fri). Det kan være at du bare har en stor krabat? Siden det er så stort et problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 24. September, 2014 (edited) Det kan være at du bare har en stor krabat? Siden det er så stort et problem. Sjovt nok, så er det især mørke piger, der sætter hånden imellem, hvorimod piger fra asien, som regel ikke har noget imod en ordentlig tamp Redigeret 24. September, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 24. September, 2014 Når jeg bliver slikket i ansigtet. Hvilket ualmindeligt mange mænd har en tendens til at gøre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. September, 2014 Når jeg bliver slikket i ansigtet. Hvilket ualmindeligt mange mænd har en tendens til at gøre. Åh ja, dino-kysset! Jeg oplever det så heldigvis sjældent, for det er altså ikke ligefrem befordrende for libidoen. Sådan et langt vådt slik op af kinden er bare ikke lækkert, og bliver kvitteret med akut aftørring af savl og et "tak for kysset, Fido!" :D 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. September, 2014 Når jeg bliver slikket i ansigtet. Hvilket ualmindeligt mange mænd har en tendens til at gøre. Åh ja, dino-kysset! Jeg oplever det så heldigvis sjældent, for det er altså ikke ligefrem befordrende for libidoen. Sådan et langt vådt slik op af kinden er bare ikke lækkert, og bliver kvitteret med akut aftørring af savl og et "tak for kysset, Fido!" Note til mig selv: alt skal prøves mindst 1 gang i livet ... Jeg mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. September, 2014 Note til mig selv: alt skal prøves mindst 1 gang i livet ... Jeg mener Knock yourself out! Der bliver ikke svaret for følgerne! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 24. September, 2014 Det kan jo også være din diller, der er for stor, søde Tip Nej, helt alm 16 - 17 cm, uden nitter eller boksehandske. Tror nærmere det er fordi kvinden er øm efter de 15 foregående mænd, eller proaktivt modarbejder ømhed efter de 15 næste mænd. Uanset hvad: Show stopper. Så hellere kortere vagter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 24. September, 2014 Kender i det, når man sådan kratter i en sårskorpe? I ved, med det alleryderste af fingerspidserne/neglene? Sådan en slags 'kom her'-bevægelse? ...gør ikke det samme ved et så sensitivt område som klitten! Prøv at gøre det samme på pikhovedet, så forstår man, hvad jeg mener. Netop det kan nu være rigtig pirrende - især udført med lange flotte kunstige negle - både på pikhovedet og andre sensitive steder. Måske ikke lige som en "kom her" bevægelse, men som en laaaangsom og meget let kradsende bevægelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. September, 2014 Tror nærmere det er fordi kvinden er øm efter de 15 foregående mænd, eller proaktivt modarbejder ømhed efter de 15 næste mænd. Uanset hvad: Show stopper. Så hellere kortere vagter. Du vil gerne have, at det skal have noget med slitage at gøre? Nu er vi jo alle bygget forskelligt... Jeg kan f.eks holde til det meste i alle andre stillinger, end når jeg står på alle fire. Der skal man ikke være særlig meget længere end gennemsnittet, før man ikke bare kan starte ud med at banke igennem. Jeg vælger så en anden taktik end at holde en hånd for... Jeg spørger pænt, om manden ikke vil være lidt forsigtig ved mig, når den trykkes i bund, og det har næsten aldrig været et problem heldigvis. :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. September, 2014 Knock yourself out! Der bliver ikke svaret for følgerne! - fod lænken, du ved! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. September, 2014 - fod lænken, du ved! Noget i den stil, ja... Gnæg! :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 24. September, 2014 (edited) Ah, jeg elsker så når det er hårdt bagfra, men den gode gamle missionær tilgengæld, kan være ret smertefuld hvis de ikke lige starter blødt ud, jeg får altid en smerte der minder lidt som en nål i den ene æggestok? Av. Det der med en tunge i øret er heller ikke lige mig, selvom mange åbenbart godt kan lide det. Og så genere den mig også hvis de lægger/hviler hovedet på mit lår under oralsex.. Måske er det bare mig der ER sart :p Redigeret 24. September, 2014 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. September, 2014 Og så genere den mig også hvis de lægger/hviler hovedet på mit lår under oralsex.. Arhahaha! Dovenskaben længe leve! :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 24. September, 2014 Ah, jeg elsker så når det er hårdt bagfra, men den gode gamle missionær tilgengæld, kan være ret smertefuld hvis de ikke lige starter blødt ud, jeg får altid en smerte der minder lidt som en nål i den ene æggestok? Av. Er det ikke noget med at der er forskel på for- og bagkusser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2014 En helt død tunge er forresten lige så forfærdelig som propeltungen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. September, 2014 Affødt af en anmeldelsestråd, jeg lige har læst, er der forresten lige én enkel showstopper mere... Hvis manden "venligt" husker mig på at bade og vaske mig, inden han ankommer... Jeg kan simpelthen ikke undlade at blive stødt... "Okay, et bad?! Jeg gør mig ellers ikke i vand og sæbe, men når det nu er dig!" Har man ikke nok tillid til min personlige hygiejne til at stoppe sig selv i den bemærkning, så vil jeg hellere være helt fri. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2014 Affødt af en anmeldelsestråd, jeg lige har læst, er der forresten lige én enkel showstopper mere... Hvis manden "venligt" husker mig på at bade og vaske mig, inden han ankommer... Jeg kan simpelthen ikke undlade at blive stødt... "Okay, et bad?! Jeg gør mig ellers ikke i vand og sæbe, men når det nu er dig!" Har man ikke nok tillid til min personlige hygiejne til at stoppe sig selv i den bemærkning, så vil jeg hellere være helt fri. Årh ja, stemningen bliver altså ødelagt lidt når manden antager at man åbenbart er beskidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 24. September, 2014 Årh ja, stemningen bliver altså ødelagt lidt når manden antager at man åbenbart er beskidt. hvad så hvis det er pigen som beder manden om at gå i bad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. September, 2014 (edited) hvad så hvis det er pigen som beder manden om at gå i bad? Jeg kan højst finde på at spørge manden, om han eventuelt vil låne toilettet. Der er jo mange af mine gæster, som er på farten, og måske ikke altid kan nå hjem og gøre sig i stand. Som udgangspunkt stoler jeg på, at mine gæster har styr på deres egen hygiejne indtil modsatte er bevist. :) Redigeret 24. September, 2014 af Nikita Darling 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg