Hop til indhold
Gæst

Show stopper

Recommended Posts

Gæst

En oplevelse jeg havde på et tidspunkt, hvor jeg var sammen med en ny GP, og vi jo så ikke kendte hinandens tænd  og sluk punkter.

Medens vi er i gang med en missionær, ville hun gerne hjælpe på vej ved at lege med klokkeværket, men jeg følte det påtaget og mekanisk, så det havde rent faktisk den stik modsatte virkning, og krævede en del ekstra arbejde at komme på omgangshøjde igen. :wink:

Det overraskede mig med den effekt, da jeg jo normalt godt kan lide at blive leget med, også der.  :)

Kender i også det, drenge og piger.   ?

Nogle piger kan lide fingre andre ikke.....

Hvad er jeres show stopper?

Del dette indlæg

Link til indlæg

...... Medens vi er i gang med en missionær, ville hun gerne hjælpe på vej ved at lege med klokkeværket, men jeg følte det påtaget og mekanisk, så det havde rent faktisk den stik modsatte virkning, og krævede en del ekstra arbejde at komme på omgangshøjde igen. :wink:

Det overraskede mig med den effekt, da jeg jo normalt godt kan lide at blive leget med, også der.  :)

Kender i også det, drenge og piger.   ?

Det lyder ikke helt ukendt for mig.

Det har vist noget med koncentration at gøre. Jeg kan ikke selv koncentrere mig om flere ting på een gang midt i hypperiet. Pilleri ved klokkeværket ville jeg slet ikke mærke, hvis jeg var godt på vej mod nedtællingen, og skete der noget "uventet", kunne jeg godt belave mig på at opbygge forfra igen.

Derfor har jeg faktisk heller aldrig prøvet en simultan orgasme. Enten går koncentrationen på mig eller på pigen.

Egentlig er jeg heller ikke sikker på, at jeg ville skønne på den, for var jeg i min egen verden, ville jeg ikke være i stand til at nyde tsunamien skylle igennem pigen, sanse hendes muskelspjæt eller se hendes halse blive rød - og høre den dejlige symfoni.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er jeres show stopper?

Alle åbenlyse forsøg på at "få mig til" at komme. Det signalerer jo at hun ikke gider sexe med mig. Det fede er jo når hun forsøger det modsatte. Ex: Speed-hånd op og ned under fransk, falsk støn under dansk.

Kig på uret. Så bliver jeg ukoncentreret, for det er svært at vide om hun vil sikre sig vi har tid nok, eller om hun ser efter om det ikke snart er ovre ...

For mange ting jeg ikke må, især hvis det siges for hårdt. Jeg er med på at mange sikkert har været nødt til at sige meget bestemt fra for at stoppe nogle typer, der ikke forstår det sagte første gang. Men for mig der altid går langsomt frem og stopper, når der bliver mafkeret grænse kan det være nedtur at få en irettesættelse i "bestemt" tonefald.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har enkelte gange været i gang med 2 piger på en gang, men når pige nr. 2 så hiver lidt for hårdt i klokkeværket, ødelægger det ligesom lidt af fornøjelsen - og det er jo også svært, når man ellers lige er godt i gang med pige nr. 1, at bede pige nr. 2 om at moderere sig lidt - så som regel foretrækker jeg kun 1 pige ad gangen - også for at kunne give hende al min opmærksomhed  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis kvinden siger "du skal til at komme nu".

Hvis hun lugter en lille smule af prut forneden.

Hvis hun er øm efter de 15 - 20 mænd der har været der lige før mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, må hellere lige pointere at der er altså forskel på at sutte og slikke, så ingen er i tvivl...

Selvfølgelig vil jeg gerne slikkes, bare ikke SUTTES på klitten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, må hellere lige pointere at der er altså forskel på at sutte og slikke, så ingen er i tvivl...

Hvis jeg var dig ville jeg ikke kunne lide at Brutus liker din kommentar. Du skulle være mere glad for at jeg liker. Hvis du altså kigger på vores navne  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg både slikket og suttet en del klitter den seneste måned, på piger jeg ikke havde mødt før. Så må man prøve at fornemme hvad pigen tænder på, om hun bliver våd, og lader hende selv bestemme, hvor hårdt hun har lyst til at presse den ned i munden på én. Og om hun vil slikkes eller suttes. Det er ikke alle piger, der har det som dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

At blive bidt i brystvorten og suttet eller bidt i klitten. Også hvis folk vil proppe fingre op i røven på mig.

Det er en sandhed med modifikationer. Men jeg skal nok selv både om det hvis jeg vil have det.

Jeg er ekstrem følsom de steder og det svarer sig til at jeg gav jer et smølfespark på pik hovedet.

Jeg er bestemt ikke sart. Og elsker franske lege. Men lige de tre ting får mig til at fryse øjeblikkelig.

Et turn off men af de mere bløde er folk der propper hele deres tunge ned i halsen på mig eller slikker mig i hovedet. Heldigvis er det sjældent noget af det sker.. men det sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En showstopper jeg tit er rendt ind i:

"Av, det gør skide ondt, jeg kan ikke."

"Oh, nu durut, nu pot."

"Oh, ez kibaszott fáj, nem tudom."

"Ох, то не јебено боли, не могу."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvinder som tager for mange forholdsregler er mit turn-off, og her mener jeg de som er overnervøse for mikrokulturer. De kendes på at de kan opføre sig nervøst over hvad de rører ved i rummet, sommetider lægger 2 lagner hvor andre lægger et, har været ude for at blive sprittet af helt op til navlen (på trods af indledende bad). Men det allerværste i den forbindelse: At rytmen brydes hvert halve minut fordi der skal checkes om kondom er intakt, om det er faldet af osv.

Jeg tror det kan koges ned til at når hun ikke slapper af så kan jeg heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At blive suttet på klitoris :sad:

Jeg oplevede fornylig at blive både suttet og suget på penishovedet, det var næsten bedre end pirringssvensk. Jeg har så efterfølgende prøvet at introducere det til konen, heldigvis uden hun begyndte at spørge ind til, hvor jeg havde den teknik fra.

Men, hvad skulle jeg have sagt, hvis hun var begyndt at spørge ind til det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når der bliver drejet på mine brystvorter som en anden bilradio, så slukker jeg fuldstændig!

Elsker sådan nogen on/off brystvorter som dine Bly, man lige kan nuldre mellem læberne  :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når der bliver drejet på mine brystvorter som en anden bilradio, så slukker jeg fuldstændig!

Min bilradio har fjenbetjening  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et par show-stoppere jeg har oplevet;

1. Hvis blow foregår 95% med håmden.

2. Hvis pigen annoncerer med Superfransk, og når det kommer til akten, så insisterer hun på at "Superfransk er da med gummi".

3. Hvis pigen har stoppet køkkenrulle op i sig.

4. Hvis pigen skynder på mig.

5. Hvis man ikke må få udløsning nogen somhelst andre steder, end i kondomet.

Og tusind tak til de skønne piger, som ikke har disse uvaner. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

den med brystvorterne kender jeg godt, av det er bare ikke rart 

fransk til mig hvor han åbner munden helt op, brøler og kaster sig ned og suger hele herligheden ind i munden imens man tilsætter tænder fordi nu skal der også gumle på fileén

finger utilsigtet steder og uden aftale 

den med ptuth lugten for neden kan skyldes mange ting, selvfølig at man ikke er ren, kvinder dufter forskelligt når vi bliver liderlige, nogen dufter af rovdyr bur andre af det som tænder dig, kondomer/sæddræbende crem går ikke altid godt i spænd med den bakterie flora som vi har i skeden, for nogen danner det en kemisk reaktion som ikke dufter godt andre mærker ikke noget til det. 

MH 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En seriøs showstopper...

At få af vide, at jeg er "for gammel" til at have langt hår, og at jeg ser billig ud... :huh:

Et rigtig godt råd... Lad vær' med det! :D

Kender i det, når man sådan kratter i en sårskorpe? I ved, med det alleryderste af fingerspidserne/neglene? Sådan en slags 'kom her'-bevægelse?

...gør ikke det samme ved et så sensitivt område som klitten! Prøv at gøre det samme på pikhovedet, så forstår man, hvad jeg mener. ;) Kun flade fingre eller jeg hænger i loftet og tørrer så meget ud, at det støver. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...