Hop til indhold
Heine

Mon ikke alle efterhånden ved ?

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor

Men hey, 21 år, slank lyshåret studerende, er det ikke det mange mænd gerne vil have ??

Hvorfor skal pigen så spise sig af med en lavere pris?

Eller SEM,... prisen er lidt højere end gennemsnittet, men der er "kø" langt ind i næste år :D

Og mange af de andre herinde har vel ikke svært ved at få kalenderen booket fuld.

Og denne til pigerne:

Repræsenterer mændenes holdning herinde, det I hører fra jeres gæster generelt?

Fx. om pris eller dansk / udenlandsk?

Jeg synes at have hørt en anden holdning.

Hmm Bronx,

Jeg tillader mig lige at korrekte dig her... 

Jeg har nu ikke "kø langt ind i næste år" - men det er korrekt, at jeg har aftaler i kalenderen frem til august...

- Også derfor jeg pt. har valgt ikke tage nye ind... Meen mon ikke det ændrer sig sidst på året, når det falder lidt mere ro over mit studie ect... :)

Nye bekendtskaber har jo også sin charme, og giver et anderledes lækkert sus... ;)

Og for lige at vende tilbage til min pris, så har jeg heldigvis aldrig oplevet forhandling heraf, så helt galt fastsat er den nok ikke... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt forstå at nogle af pigerne føler ubehag ved at blive "prisvurderet" - I føler jer udstillet!
Det kan være svært nok for en lille forhandler eller håndværker, at blive offentligt kritiseret for dårligt arbejde eller høj pris. Men det er alligevel langt værre for jer piger, fordi det kommer så tæt på; der er andre følelser bag. Og især prisen kan nok være en stor mundfuld at sluge, for det er grænseoverskridende at blive prisvurderet - lidt slaveagtigt. Flere debat-indlæg handler om at det kan være svært at sætte grænser. Både når mændene føler at der måske er varmere følelser, end virkeligheden foreskriver. Men også når I piger bliver vurderet på jeres ydelse - sex og nærvær.
Eroguide er både et samtaleforum for folk med en speciel hobby, men også en slags forbrugerpanel, hvor kunder diskuterer pris og kvalitet, næsten som man gør det på et hvert andet forbrugerforum. Jeg kan også godt ind i mellem være lidt træt af de evindelige prissammenligninger, men det hører vel netop til et sådant sted.
Problemet er vel i virkeligheden at sælgerne (for nu at sige det kynisk) også er med på det det samme forum som køberne. Og nej, jeg tror ikke at det som udgangspunkt blot er for at gøre jer lækre for mændene og dermed at tjene flere penge, at I er her. Jeg tror at I simpelthen syn's at det er hyggeligt med et sted, hvor I kan snakke om det her med ligesindede; mennesker af begge køn, som har en fælles forståelse og ingen fordømmelse. Noget I og vi ikke kan gøre andre steder.
Tak fordi I er her piger, uden jer var her ikke lige så hyggeligt! Vi er vilde med jer, vi kan ikke undvære jer! I er dyre men dejlige!

/Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm Bronx,

Jeg har nu ikke "kø langt ind i næste år" - men det er korrekt, at jeg har aftaler i kalenderen frem til august...

- Også derfor jeg pt. har valgt ikke tage nye ind... Meen mon ikke det ændrer sig sidst på året, når det falder lidt mere ro over mit studie ect... :)

Nye bekendtskaber har jo også sin charme, og giver et anderledes lækkert sus... ;)

Og for lige at vende tilbage til min pris, så har jeg heldigvis aldrig oplevet forhandling heraf, så helt galt fastsat er den nok ikke... :)

2 ud af 2 gange har jeg misforstået hehe

Det går sgu da meget godt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

2 ud af 2 gange har jeg misforstået hehe

Det går sgu da meget godt :P

... Så kan det jo kun gå fremad, ik? :D  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm Bronx,

Og for lige at vende tilbage til min pris, så har jeg heldigvis aldrig oplevet forhandling heraf, så helt galt fastsat er den nok ikke... :)

Undskyld mig lige, er vi ikke i september måned.

Men august måned 2015 uha uha da da.

Kan jeg booke en tid juli 2020???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld mig lige, er vi ikke i september måned.

Men august måned 2015 uha uha da da.

Kan jeg booke en tid juli 2020???

Hæhæ, du kan vist roligt melde dig til den første Marsmission og alligevel være tilbage til Jorden i god tid :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...