Hop til indhold
Heine

Mon ikke alle efterhånden ved ?

Recommended Posts

At der er forskel på prisniveauet i DK og Tyskland ? Præcis som der på niveauerne mellem alle andre lande. 

Kunne vi så ikke snart slippe for de der sammenligninger i næsten alle anmeldelsestråde...?

Man kan ihvertfald efterhånden ikke læse mange anmeldelser herinde, eller meldinger om events - uden at det får en drejning. Faktisk kan man efterhånden ikke læse nogen UDEN at prisen skal italesættes af en eller anden besserwisser der liiiiige skal nævne at det sandelig er billigere på den og den måde.... 

Det er lidt trættende altid at læse hvad man skulle have gjort istedet - det er ihvertfald stærkt demotiverende for de der har haft en fin oplevelse at skulle læse om hvor hamrende åndssvage de er når man kan købe XXX til XXX i XXX istedet.

Det fremmer ikke lysten til at beskrive egne oplevelser. Det er såmænd heller ikke fordi der er nogen der bliver klogere. Der er vel ingen der ikke ved at der er forskel på en flatrate-club i Tyskland og en luksus-klub

Jeg er endda selv glimrende tilfreds med FKK-konceptet når jeg er i Tyskland , så det er ikke mangel på egne gode minder derfra - men hver ting til sin tid. 

LeaLove, Julie Kiermann, Miss Maise, SEM eller Miss Hell har åbenlyst udviklet en forretningsmodel der kan bære -  der er heldigvis kunder til de priser som ligger i den øvre del af normalspektret -  og det lader til at de der besøger dem i den grad mener at de får value for money - så hvad skal vi bruge de der no-brainer kommentarer til.

I DK er der efterhånden en større spredning af udbudsmetoder og større variation i prisniveauet end tidligere, det synes jeg er velkomment. Så lad gæsterne til de lidt dyrere oplevelser have deres "piger" i fred - der er måske nok også lidt mindre kø - det er endnu en fordel, :)

Jeg sad i går aftes ved åen i Århus med en udøvende pige på Grappa (udemærket sted) - ved siden af var Cross Cafe - lidt billigere - og lige så besøgt, som hun sagde - der er kunder til alle og til alt, vælg selv hvad du finder optimalt, men lad os give plads til forskelligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At der er forskel på prisniveauet i DK og Tyskland ? Præcis som der på niveauerne mellem alle andre lande. 

Kunne vi så ikke snart slippe for de der sammenligninger i næsten alle anmeldelsestråde...?

Man kan ihvertfald efterhånden ikke læse mange anmeldelser herinde, eller meldinger om events - uden at det får en drejning. Faktisk kan man efterhånden ikke læse nogen UDEN at prisen skal italesættes af en eller anden besserwisser der liiiiige skal nævne at det sandelig er billigere på den og den måde.... 

Det er lidt trættende altid at læse hvad man skulle have gjort istedet - det er ihvertfald stærkt demotiverende for de der har haft en fin oplevelse at skulle læse om hvor hamrende åndssvage de er når man kan købe XXX til XXX i XXX istedet.

Det fremmer ikke lysten til at beskrive egne oplevelser. Det er såmænd heller ikke fordi der er nogen der bliver klogere. Der er vel ingen der ikke ved at der er forskel på en flatrate-club i Tyskland og en luksus-klub

Jeg er endda selv glimrende tilfreds med FKK-konceptet når jeg er i Tyskland , så det er ikke mangel på egne gode minder derfra - men hver ting til sin tid. 

LeaLove, Julie Kiermann, Miss Maise, SEM eller Miss Hell har åbenlyst udviklet en forretningsmodel der kan bære -  der er heldigvis kunder til de priser som ligger i den øvre del af normalspektret -  og det lader til at de der besøger dem i den grad mener at de får value for money - så hvad skal vi bruge de der no-brainer kommentarer til.

I DK er der efterhånden en større spredning af udbudsmetoder og større variation i prisniveauet end tidligere, det synes jeg er velkomment. Så lad gæsterne til de lidt dyrere oplevelser have deres "piger" i fred - der er måske nok også lidt mindre kø - det er endnu en fordel, :)

Jeg sad i går aftes ved åen i Århus med en udøvende pige på Grappa (udemærket sted) - ved siden af var Cross Cafe - lidt billigere - og lige så besøgt, som hun sagde - der er kunder til alle og til alt, vælg selv hvad du finder optimalt, men lad os give plads til forskelligheden.

Der er forskel på Irma/Salling og fakta/netto  . . . .  ;)  ;)  ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes den er skudt over målet. 

Nævner aldrig selv en pris i en anmeldelse, dette for ikke at sætte GP i en situation, er der en anden gæst der forventer det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

TAK, Heine... :)

Havde du ikke taget denne tråd op, havde jeg gjort det.

Drop nu for pokker alt det ævlebævleri om pris og bla, bla, bla og respekter vort valg om prissættelse, da det andet er ved at blive en belastning af de helt store... :unsure:

Vælg en anden kvinde der passer jeres pengepung og dermed temperament bedre, og lad, for Guds skyld, være med at drage paralleller der ikke kan drages, da I tit og ofte ikke har besøgt os - uagtet I tillader jer at udtale jer ret skråsikkert om pris og kvalitet. :huh:

Vi kvinder kan IKKE sammenlignes..! Vi er helt unikke i både krop og sind - og i det vi udbyder, samt hvordan vi gør det..!

... Så stop skyderiet og bladr videre til den næste... Der er nok at vælge imellem... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu får jeg helt sikkert læst for få anmeldelser :-) Men dem jeg læser har jeg ikke lagt mærke til det er et udbredt problem? Der har været lidt debatter om emnet og det bliver også engang imellem nævnt i trådene.

Hvis du nævner sex uden kondom eller Fransk uden, synes jeg generelt folk reagerer ret kraftig, selvom det på samme måde er folks eget valg? Eller tager jeg fejl?

I bund og grund skulle folk nok være bedre til at passe deres egen Andedam i alle henseender.... men så ville her dæleme blive stille ;-)

Tja jeg må nok sige jeg finder det ret naturligt... der er næsten ingen efterlysning på Facebook eller lignende, uden det bliver drejet over i pris. Et fænomen der startede i 2008, da man måtte erkende træerne ikke voksede ind i himlen :-)

Men jeg kan fuldt sætte mig ind i det kan ødelægge noget af glæden, hvis man har strikket en fin anmeldelse sammen. Ligesom hvis en anmeldelse bliver afsporet pga sex uden kondom eller hvad folk nu bliver forarget over! Der burde man have mere respekt for anmelderen.

I debattrådene kan jeg ikke se noget problem i det! Her er alle holdninger og meninger " velkommen "

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hvorfor tror I så mange dk piger frabeder sig anmeldelser efterhånden. Fordi de altid ender en ordkløveri og fnidder fnadder. Og i forhold til hele den pris diskussion har jeg for længst meldt mig ud.

Det er mig der har grisen - så det er mig der sætter prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg henviser i al fredsommelig til mit skriv i strengen: Studinebaben - Lealove.

Gå ned til skriv #9. Mener den også kunne passe ind her.

Læs den med glimt i øjet og ja-hatten på.  Sådan er den ment fra min side.

Kan desværre ikke indsætte direkte link pga. min browser.

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Peter Mathisen red på grisen, over isen med avisen.

Først røg isen, så røg grisen, så røg Peter Mathisen med avisen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Peter Mathisen red på grisen, over isen med avisen.

Først røg isen, så røg grisen, så røg Peter Mathisen med avisen

Ja men jeg vil hellere ryge igennem isen end at lade dig sætte prisen.

Hvis jeg ikke selv tror på at jeg er pengene værd. Hvorfor skulle du så gøre det. Jeg håber da mine gæster værdsætter mig så meget at de ikke lader 200 eller 300 kr fra eller til afgøre det. I hvert fald har jeg ikke oplevet en eneste brokke endnu over at jeg for to mdr siden hævede min pris. Så et eller andet må jeg jo gøre rigtigt.

Og syntes man ikke det er pengene værd så vil jeg gerne henstille til at ingen på noget tidspunkt er blevet tvunget til at besøge mig. Jeg kunne heller aldrig drømme om at brokke mig over at man fiser en tur ned over grænsen for at smide en 350 las hos en pige der..

Men nu er jeg også så krop umulig at have med at gøre at jeg både vil have penge for at i kan besøge mig. Og jeg forlanger at man behandler mig som en kvinde. Ikke bare en man vil tørre pikken af i.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en hel rigtig observation, at anmeldelser ret hurtigt glider over i spørgsmål om prisen på bekostning af oplevelsen, men mon ikke det blot er dansk mentalitet i en nøddeskal?

Det er jo derfor, at der i handelslivet ved siden af Brugsen er plads til både Netto, Aldi, Lidl, Fup og Fakta.

Selv er priser ikke mit første parameter, og det er rigtigt, at prissammenligninger med Flensborg, Hamborg og længere sydpå ikke har den store relevans, når man bor i Hovedstadsområdet og geografisk er ret bundet.

Konceptet er jo heller ikke det samme, idet der, for så vidt det er mig bekendt, ikke findes FKK og flatrate i Danmark.

Mon ikke de fleste herinde alligevel har en god fornemmelse af priserne? Danske piger ligger på ca. 2.000 for en time, thaipiger med fuld pakke 1.000-1.500 – alt efter forhandlingsevne – og østpigerne fås vel til en lignende pris.

Så findes der enkelte, der ligger lavere og enkelte, der ligger højere.

Men er det ikke sådan, det generelle billede er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Men nu er jeg også så krop umulig at have med at gøre at jeg både vil have penge for at i kan besøge mig. Og jeg forlanger at man behandler mig som en kvinde. Ikke bare en man vil tørre pikken af i.

Jamen, hvad er dog det osse for en redelighed... Vil du så se at hoppe ned fra piedestalen og opføre dig ordentligt... :D :D Vi stakkels mænd kan jo ikke hitte ud a'et... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jamen, hvad er dog det osse for en redelighed... Vil du så se at hoppe ned fra piedestalen og opføre dig ordentligt... :D :D Vi stakkels mænd kan jo ikke hitte ud a'et... ;)

Jamen jeg ved det godt. Jeg kan ikke være det bekendt. Til gengæld er jeg hudløs ærlig omkring hvad jeg vil og forventer. Havde alle andre kvinder bare været det. Så ville jeg helt sikkert ryge igennem isen. Uanset prise...

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men jeg vil hellere ryge igennem isen end at lade dig sætte prisen.

Rolig nu, jeg er ikke specielt fedtet. Hvis pigerne på FKK i Tyskland leverer en nogenlunde engageret indsats, så vanker der altid drikkepenge fra mig. Det har jeg bare - næsten - aldrig givet i Danmark til danske piger, fordi det er så hammer dyrt her i landet.

Lad os sammenligne det med råvarer - det kan være olie, gas, korn, flæskesider, guld, bomuld og meget andet. Hvis man producerer råvarer, så er der konsensus om, hvad det er der købes og sælges, visse kvalitetskrav er krævet. Men så kan man handle futures i det, og landmanden kan få fastsat prisen måneder eller år inden høsten er i hus.

Men hvis jeg skal være ultra kynisk (det kan jeg god lide en gang imellem) så er købesex på en måde også en råvare, der har en standardpris og standardydelser, alt efter hvilken region og verdensdel man befinder sig i. Norske og svenske piger er de dyreste i verden, og pigerne i Tyskland er vel stort set de billigste, medmindre man køber en billet til Bangkok eller Manilla.

Så det er vel meget naturligt, at nogen af os er meget glade for østeuropæere, f.eks.
Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Har egentlig

Rolig nu, jeg er ikke specielt fedtet. Hvis pigerne på FKK i Tyskland leverer en nogenlunde engageret indsats, så vanker der altid drikkepenge fra mig. Det har jeg bare - næsten - aldrig givet i Danmark til danske piger, fordi det er så hammer dyrt her i landet.

Lad os sammenligne det med råvarer - det kan være olie, gas, korn, flæskesider, guld, bomuld og meget andet. Hvis man producerer råvarer, så er der konsensus om, hvad det er der købes og sælges, visse kvalitetskrav er krævet. Men så kan man handle futures i det, og landmanden kan få fastsat prisen måneder eller år inden høsten er i hus.

Men hvis jeg skal være ultra kynisk (det kan jeg god lide en gang imellem) så er købesex på en måde også en råvare, der har en standardpris og standardydelser, alt efter hvilken region og verdensdel man befinder sig i. Norske og svenske piger er de dyreste i verden, og pigerne i Tyskland er vel stort set de billigste, medmindre man køber en billet til Bangkok eller Manilla.

Så det er vel meget naturligt, at nogen af os er meget glade for østeuropæere, f.eks.

For min skyld er jeg fuldstændig græsk/katolsk med om i har et kynisk syn på prisen omkring købe sex. Så længe i opfører jer ordentligt når i kontakter/besøger mig.

Der hvor kæden bare hopper af for mig er når man i en anmeldelse af en pige sidder og øffer - ikke over hvad man selv har betalt - men over hvordan ANDRE har forvaltet deres penge og himler op over hvad de kunne have fået hvis og hvis og hvis.

De fleste brugere her inde er så voksne og forholdsvis velfungerende at de sagtens selv kan læse med hvordan pris udviklingen er både ind og uden for landets grænser. Så mon ikke de havde valgt et alternativ de mente pengene ikke rakte.

Jeg syntes ikke det er fair at latterliggøre hverken anmelder eller pige fordi han for en hvis sum penge som han har fundet rimelig har fået en god oplevelse - som han så oven i købte vælger at gå hjem og fortælle jer andre om.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Det er muligt at det er dig der har grisen. Men det er mine penge og jeg bestemmer selv på hvad og hvor mange jeg vil bruge. Når det er sagt så kunne jeg ikke selv finde på at prutte om prisen. Men ser da ikke noget galt i at have en holdning til hvilke priser man ønsker at besøge jer piger. Matcher prisen ikke ens egne ønsker, kan man jo bare holde sig væk. 

Personlige ville jeg ønske at flere piger ville oplyse deres priser i deres annoncer. Har flere gange oplevet at pigen blev lillepige fornærmet efter jeg takkede nej tak efter jeg har spurgt til pris på en ydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Har man penge kan man få..

Længere er den ikke, så vil det altid være de mænd, der piver og "sladre som små kællinger", fordi de åbenbart mener at jeg er allemands eje og det er en menneskeret at være sammen med mig, fordi jeg er luder.

Man lærer at ignorere dem sådan nogenlunde, jeg har ingen interesse i dem, da de ikke passer ind i min kundekreds og derfor er totalt urelevante for mig.

Jeg har svært ved at se det "glimt i øjet" krølle bølle snakker om, ang Lea loves anmeldelse. Pigen har ikke fået en anmeldelse herinde, uden at det skulle gå over i en debat om hendes priser, og det er trods at alle dem der rent faktisk betaler, virker fuldt ud tilfredse.

Nå. Vil jeg hoppe ind på facebook og skrive en smøre om hvor FANTASTISK marchesas s/s15 collection er og hvor vanvittigt dyre priserne er :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Det er muligt at det er dig der har grisen. Men det er mine penge og jeg bestemmer selv på hvad og hvor mange jeg vil bruge. Når det er sagt så kunne jeg ikke selv finde på at prutte om prisen. Men ser da ikke noget galt i at have en holdning til hvilke priser man ønsker at besøge jer piger. Matcher prisen ikke ens egne ønsker, kan man jo bare holde sig væk.

Personlige ville jeg ønske at flere piger ville oplyse deres priser i deres annoncer. Har flere gange oplevet at pigen blev lillepige fornærmet efter jeg takkede nej tak efter jeg har spurgt til pris på en ydelse.

Helt ærlig. Har i nogen sinde oplevet (mig) en gp her inde ville gøre sig til herre over hvordan i forvalter jeres penge.

Jeg har endnu til gode at høre om den mand der blev tvunget ind på et bodel...

Men måske man skulle bruge det som en ny strategi. Ud på vejen og sparke en mand ned og ind i sengen med ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men måske man skulle bruge det som en ny strategi. Ud på vejen og sparke en mand ned og ind i sengen med ham.

Hæ, du skal bare spænde et tov over vejen og lægge dig ned i grøften og lure :D :D. Metoden virker nok bedst på cyklister :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Helt ærlig. Har i nogen sinde oplevet (mig) en gp her inde ville gøre sig til herre over hvordan i forvalter jeres penge.

Nej der er ikke nogen der tvinger mig til noget. Men der er heller ikke nogen der tvinger dig til at takke ja til en der vil prutte om prisen. Men fornemmer at du helst vil være fri for at folk pruttede om prisen. På samme måde er jeg også helst fri for at blive kaldt nærig og andre ting bare fordi jeg har en holdning til hvad jeg vil bruge mine penge på.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Nej der er ikke nogen der tvinger mig til noget. Men der er heller ikke nogen der tvinger dig til at takke ja til en der vil prutte om prisen. Men fornemmer at du helst vil være fri for at folk pruttede om prisen. På samme måde er jeg også helst fri for at blive kaldt nærig og andre ting bare fordi jeg har en holdning til hvad jeg vil bruge mine penge på.

Ejjj den må du viste forklare... hvornår dælen har jeg givet udtryk for at jeg takker ja til folk der prutter om prisen. De fleste der har gjort det vil også kunne skrive under på de er blevet henvist til byens lokale bordel hvor prissætningen er anderledes. En syntes jeg - meget høflig måde at sige til folk at jeg skam har fuld respekt og forståelse for at pengepungen måske ikke rækker.

Kunne ikke drømme om at kalde folk for nærig blot fordi de ikke mener jeg er pengene værd. Det er en holdning de helt selv må have lov til at ligges og rode med.. men i det øjeblik man begynder at sidde og muggen over hvad en ANDEN mand har betalt med HANS penge. Så står jeg sgu af. Det har egentlig ikke noget med holdning til piger Og pris at gøre. Men det handler for mig om manglende respekt for at vi handler og agerer forskelligt. Sætter værdi i forskellige oplevelser. Og det skal der er altså være plads til..

Men når det gøres i pigernes anmelder bliver det bare en smugle for meget bitterfisset for mig. Og det på trods af at det ikke engang er min fisse det handler om.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har man penge kan man få..

Længere er den ikke, så vil det altid være de mænd, der piver og "sladre som små kællinger", fordi de åbenbart mener at jeg er allemands eje og det er en menneskeret at være sammen med mig, fordi jeg er luder.

Man lærer at ignorere dem sådan nogenlunde, jeg har ingen interesse i dem, da de ikke passer ind i min kundekreds og derfor er totalt urelevante for mig.

Jeg har svært ved at se det "glimt i øjet" krølle bølle snakker om, ang Lea loves anmeldelse. Pigen har ikke fået en anmeldelse herinde, uden at det skulle gå over i en debat om hendes priser, og det er trods at alle dem der rent faktisk betaler, virker fuldt ud tilfredse.

Nå. Vil jeg hoppe ind på facebook og skrive en smøre om hvor FANTASTISK marchesas s/s15 collection er og hvor vanvittigt dyre priserne er :(

Forstår ikke helt, du tager da helt standard priser.

Det er da fuldstændigt legitimt at forvente mere kvalitet på ydelsen, hvis du tog det dobbelte.

Betyder det at jeg piver som en kælling, når lea tager det dobbelte af dig så ligger mine forventninger også højere.

Redigeret af y001

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må nok indrømme at jeg er en af synderne:

http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=forums&module=forums&section=findpost&pid=205695

og det er også blevet påtalt fra højere sted, men min undskyldning var, at det var i en efterlysning af udenlandske piger og ikke noget jeg normalt ville have fremkommet med i en anmeldelse.

Nogle mener måske at os, der af og til drager til Tyskland og andre steder for at få billigere købesex er nærige, men når jeg ser på mit eget budget (incl. transport, hotel mv.) og hører om andres - f.eks. Nilles, så ser det for mig snarere ud til, at vi har et overforbrug og at det er dem, der kun holder sig til de hjemlige jagtmarker, der er nærige  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Det var faktisk en GP der forsøgte, at give mig forståelsen af at den pris man betaler for et givet gode, valueres af meget andet end selve ydelsen/godet.

Det må have været i 1978, hvor jeg var på besøg til en kop kaffe/øl - pigen hev et par højhælede stiletter frem og hun var utvivlsomt meget glad for sin erhvervelse.

Jeg spurgte ind til prisen og de kostede en 7-800 kr. det var nok 1/2 ugeløn for mig, før skat.

Jeg kunne nok få 2 par Jacoform og 2 par træsko for det samme beløb og så var anvendeligheden af mit fodtøj væsentligt større.

Men den glæde der lyste ud af øjnene på pigen, når hun holdt sine stiletter i hånden, den kunne jeg nok ikke mobilisere med mine Jacoform.

I min optik er der for mange piger, der ikke sætter deres værd højt nok.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skidt med prisen, men du er nu også meget pæn uden de der klude der dækker "Marge's Ass" :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

men når jeg ser på mit eget budget (incl. transport, hotel mv.) og hører om andres - f.eks. Nilles, så ser det for mig snarere ud til, at vi har et overforbrug og at det er dem, der kun holder sig til de hjemlige jagtmarker, der er nærige  :wink:

Nej, Nille er ude i et farligt overforbrug, det er der ingen tvivl om. Han er tæt på en overdosis af dejlige damer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...