Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter

jeg var i på en Thai klinik på Vesterbro i går og fik massage af en smuk pige som var halv thai og halv dansk. Jeg faldt pladask for hendes lidt anderledes udseende. Jeg har også set dette genetiske mix være ret fantastisk uden for klinikkerne.

Mit spørgsmål er nu om I kender klinikker hvor jeg kan finde en sådan pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gutter

jeg var i på en Thai klinik på Vesterbro i går og fik massage af en smuk pige som var halv thai og halv dansk. Jeg faldt pladask for hendes lidt anderledes udseende. Jeg har også set dette genetiske mix være ret fantastisk uden for klinikkerne.

Hej!

Tror det fungerer optimalt hvis du poster din efterlysning under "Efterlysninger" og ikke under anmeldelser.

-men ellers lyder din efterlysning spændende. Jeg lytter med på sidelinien.

- Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ maestro.
Jeg tænkte godt nok på det men thai - eksperterne er nok mest på den her side.
Pigen fra i går var super lækker så smut forbi den første biks på højre hånd i Øhenslagergade når man kommer fra Istedgade. Tror hun kalder sig Sabrina/Sabrini 

navn slettet. Kurator

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg

Link til indlæg

den første biks på højre hånd i Øhenslagergade når man kommer fra Istedgade.

I hvilken retning gik du, da du var på Istedgade? Mod Enghave Plads eller mod Hovedbanegården?

Edit: Er det det sted, der er markeret på billedet?

zzZ3Ne.png

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ maestro.

Jeg tænkte godt nok på det men thai - eksperterne er nok mest på den her side.

Du vælger altså at lægge en efterlysning i anmeldelsesområdet - hvor det ikke hører hjemme - i stedet for at lægge efterlysningen i det specifikke forum område som er forbeholdt til dette, fordi du mener at Thai eksperterne er mest på den her side (som jeg formoder må betyder "anmeldelser"). Jeg skal bare lige høre om det er korrekt forstået (at du bevidst vælger at lægge noget der hører til i Efterlysning i at andet område, fuldstændigt bevidst&klar over, at efterlysninger skal i Efterlysninger - men at du vælger at ignorere dette) ???

Redigeret af SuperFucker

Del dette indlæg

Link til indlæg

I hvilken retning gik du, da du var på Istedgade? Mod Enghave Plads eller mod Hovedbanegården?

Siden han skriver, at biksen ligger i Oehlenschlægersgade, så må spørgsmålet vel nærmere være om han gik mod Sønder Boulevard eller Vesterbrogade. Jeg regner dog med det første, da den skulle ligge på højre side?!

Edit: Jeg var vist lidt lang tid om at skrive. :-)

Redigeret af Eyes Only

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gik ned mod Dybbølsgade fra Istedgade. Thai biksen var den første eller anden på højre hånd.
Den ser lidt lurvet ud men er ok. Det sjove er at pigens mormor på 60-70 år sad og styrede løjerne

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gutter

Hvorfor gentager du ikke bare oplevelsen med samme pige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det regner jeg bestemt også med at gøre. Kommer bare sjældent forbi det mørke Vesterbro.

Og jeg tror ikke hun arbejder fast der. Hun var studerende og var vist bare i biksen med sin veninde for at sige hej til mormor.

Den første pige jeg fik tilbudt var grim og talte ikke engelsk. Jeg så bare den lækre mix-pige på gangen og måtte overtale hende lidt + smide 100 dask ekstra for håndarbejde.

Hun gav i øvrigt rigtig god massage og fandt alle ømme muskler. Hun sagde at mormor havde lært hende op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke standard undskyldningen: "jeg kom lige forbi"

Tror endda der er skrevet en undersøgelse om prostitution med netop den titel :-)

Hun kan vel sagtens være fast, selv om hun giver indtryk af noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke standard undskyldningen: "jeg kom lige forbi"

Tror endda der er skrevet en undersøgelse om prostitution med netop den titel :smile:

Hun kan vel sagtens være fast, selv om hun giver indtryk af noget andet?

Det er jo næsten standard svar hver gang Told/Skat kommer på kontrolbesøg på diverse (de værste) steder med udenlandske ejere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På opfordring fra Gammel Rotte kørte jeg forbi Vesterbro igen.

Kom ind i klinikken og hilste på bedstemor som åbenbart kunne huske mig.

Barnebarnet var så desværre ikke på arbejde. Jeg havde lidt forventet at hun ikke var der da mit indtryk var at hun bare var på besøg sidst.

Nå.... men nu var jeg jo kørt hele vejen herind. ;-)

En smuk kvinde kommer ind til mig. Lille 45 kilo med smukt ansigt og små bryster.

Jeg beder om alm massage men hun får mig overtalt til en fuld pakke.

Det kom jeg ikke til at fortryde. Hun smider tøjet og hopper op til mig. Lægger sig ved siden af mig og kigger mig i øjnene mens hun aer mig på maven.

Hun er slet ikke interesseret i at bruge tiden på massage.

Vi begynder at kysse. Rigtig dejligt.

Hun bevæger sig ned ad min krop og kysser rundt om pikken som straks reagerer.

Efter kondom et dejligt blow. Jeg giver hende så finger til hun er godt våd. Så rider hun mig. Jeg fyrer af lidt for hurtigt da jeg er blevet godt horny.

Men hun er ikke færdig endnu. Hun ligger sig i ske med mig og tager min hånd ned i mellem sine ben så jeg kan arbejde videre med fingrene. Hun stønner ret meget. Klokken ringer men hun siger jeg skal blive ved. Hun kysser mig dybere og vildere mens jeg gør hende færdig med et par fingre.

Dejlig oplevelse og det nærmeste en GFE jeg har fået på en Thai klinik.

Bonus info: Det var så skønhedens mor ;-)

Så nu har jeg prøvet både mor og datter.

Hun er 37 år men ligner en på 25. Taler perfekt dansk og er meget charmerende. Man kan godt se hvor datteren har sine smukke træk fra.

Nu mangler jeg bare at prøve bedstemor ;-) .

Redigeret af Doktor Sugardaddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pris for det hele er 1000. Jeg fik dog en smule rabat :smile:

Husker ikke hvad stedet hedder og tror ikke der er en hjemmeside.

Det ligger som sagt i Øhenslagergade nummer 62 eller 60 tror jeg.

I fgl. https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210677939913023614244.0004d9108a23d409fab68&msa=0 (Thailisten Øst) ligger

Watpo Fysiurgisk Thai Massage på Oehlenschlægersgade 58 og

Samui Thai Massage på Oehlenschlægersgade 60

Når moren er 37, må datteren lige være kommet over på den rigtige side af det lovlige :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...