Hop til indhold
Bebop

Tennissok-tricket, nu for kvinder

Recommended Posts

Fyre kan smide en sok i underbukserne for at se lidt mere veludrustede ud. Men nu er der en kvinde der har fundet på en anden måde at bruge sokkerne på (NB: hun har toplækre bryster efter min smag - før sokkerne):

Hun er også sjov: "Derfor kunne jeg aldrig få implantater, jeg ville bare røre ved dem hele tiden ..."

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

To bh'er, en sikkerhedsnål og nogle sokker :D claire som teenager til historie eksamen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Fyre kan smide en sok i underbukserne for at se lidt mere veludrustede ud. Men nu er der en kvinde der har fundet på en anden måde at bruge sokkerne på (NB: hun har toplækre bryster efter min smag - før sokkerne):

Hun er også sjov: "Derfor kunne jeg aldrig få implantater, jeg ville bare røre ved dem hele tiden ..."

He he. Det med at skubbe brysterne op, er et gammelt trick blandt prostituerede. Ikke mindst i Asien, hvor de fleste professionelle sexarbejdere har mindre bryster, end godt er i d e n branche.

Der er også systemet med forede BHer. Det er dog ret nemt at opdage. Prostituerede viser det de har, inkl en revne mellem brysterne, hvis de har den. Har de knappet deres bluser helt op til halsen, men har ret store bryster, er der i 99% af tilfældene tale om SVINDEL. Nemlig via brug af forede BHer. :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

To bh'er, en sikkerhedsnål og nogle sokker :D claire som teenager til historie eksamen.....

Med henblik på at imponere censor og få en højere karakter eller hvordan? :)

Virkede det efter hensigten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Oxen, det virkede og ja.. det blev nævnt i min yearbook med et enkelt diskret ord. "boobs"...  ikke for at vinde points selvf. bare for at distrahere, skulle de stille et svært spørgsmål (hvor man så laver den diskrete, "læn dig let frem, fjern den lok hår, der automatisk falder ned i din helt nye kavalergang...)

Nu tildags bruger man bare "kyllingefilleter".. så kedeligt..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...