Hop til indhold
Bagfraforfra

Lea - Studinebaben over dem alle

Recommended Posts

Jeg fik lejligheden til at starte fredagen med et formiddagsbesøg hos Lea.

Efter en god mailkorrespondance fik vi aftalt detaljerne for besøget.

Man møder op og bliver hentet af hendes ven nede ved døren. Han er forøvrigt super flink.

Man kommer ind i en dejlig lejlighed, betaler og så starter en tur med en rigtig dejlig GFE. Jeg vil ikke afsløre intime detaljer, men hun lever helt klart op til sine billeder og beskrivelse. Så pak alle bekymringerne væk. Der bliver leveret nærvær og nydelse for alle pengene.

Go for it boys eller overlad hende bare til mig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, du er nok fra Sjælland, så du er lovligt undskyldt... lol... (undskyld, jeg ku' ikke dy mig... hehe)

Seriøst, der er garanteret andre end mig der kan se, hvad der er HELT galt med den anmeldelse ?

(Her er et clue: hvem, hvad, hvor, hvordan, hvornår og hvor meget)

;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, du er nok fra Sjælland, så du er lovligt undskyldt... lol... (undskyld, jeg ku' ikke dy mig... hehe)

Seriøst, der er garanteret andre end mig der kan se, hvad der er HELT galt med den anmeldelse ?

(Her er et clue: hvem, hvad, hvor, hvordan, hvornår og hvor meget)

:wink:

Ok, du er fra Århus, så du er lovligt undskyldt.

Hvis du har fuldt med i diverse under "Sjælland/København", ville du vide hvem Lea er, hvor meget det koster etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager jeg glemte link, men helt ærligt Zorba. Plat kommentar. Der går jo nationen i den.

Thomas28 - fin kommentar, men den klinger lidt hult når nu jeg er ældre end dig. Føler ikke behov for at skrive mere. Egentlig ville jeg bare fjerne enhver tvivl om hendes ægthed og så rose hende. Prøv selv at lave en aftale med hende, så står det dig frit for at komme med en roman af en anmeldelse.

Link komme her til dem, der ikke ved hvem hun er. https://annoncelight.dk/annonce/154426/lea-ung-og-smuk-21-aarig-studine-i-koebenhavn

Redigeret af Bagfraforfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af Lea - superfræk lille sag, men nok lidt i overkanten prismæssigt af hvad markedet ellers kan tilbyde, hvis altså priserne ikke er blevet modereret siden sidst.....:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen er cirka det 6-dobbelte af hvad unge 18-22 årige smukke piger koster på en top klub omkring Frankfurt. Eller det dobbelte af danske priser.

Men nogle hopper nok på, lige som der også er et marked for strip/champagne. Først senere opdager de måske hvad de kunne have fået i stedet. Men hvis bare de er glade ind til da, så er det jo fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var for 1 md. siden sammen med en dejlig flot estisk pige i Tyskland 30 EUR = 225 kr. for 20 min. Det svarer til 338 for 30min og dermed 5,92 x billigere end for Lea Love (der tager 2000 for en havv time).

Rigtig sød, pæn og med GFE behandling god tid. 

Men OK Lea Love er flot og hvis alternativet er en ØV oplevelse til 1000 kr. så er det jo bedre at bruge 2000 kr. på Lea

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da tåbeligt at sammenligne med priser i Tyskland. For det første er der lidt længere dertil + der er transportonkostninger. Så tager jeg til Frankfurt, så ender jeg sgu nok med at have betalt mere i sidste ende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...