Hop til indhold
Gæst

At møde GP'en - med konen i hånden

Recommended Posts

Jo, det er sandt nok.

Men inden man - som i denne situation - kommer så langt, at man overhovedet får et øjeblik alene og kan aftale nogen som helst dækhistorie, er der da formentligt udvekslet mange blikke samt smil, og begge parter har uden tvivl måttet lægge bånd på sig selv.

Selv ville jeg ved dette tilfældighedernes spil nok have reageret på en eller anden måde, hvis jeg kendte pigen godt, uden at det dog havde behøvet at vække opsigt.

Ignorere hende helt ville jeg ikke have kunnet gøre. Det ville jeg have fundet for uhøfligt.

Pite har nok haft den største betænkelighed af de to. Glædespigen har langt mindre på spil, men har taget diskretionen alvorligt og derved vist sig som ægte professionel.

Måske kunne vi få en anmeldelse af, hvad der skete på hotelværelset? :D :D :D

Det ville havde været meget mere akavet, skulle vi havde ignoreret hinanden, og var der ikke kommet en tandpine indover, var der sket mere på den ferie end vi havde hilst på hinanden.

Og de var virkelig taknemlig over jeg kørte for dem og gik med op til tandlægen, mit sprog var noget bedre end deres.

Om hotelværelset:

Kan jeg sige det var ikke kedeligt og jeg var godt træt bagefter. Heldigvis fik jeg en god time på øjet inden familien kom hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke lige med konen i hånden.

Havde sat svigermor på toget, og ventede på afgang, da jeg fik en ordentlig krammer af en kvinde, der sprang af toget, og ombord i gen efter krammet.

Det var en GP'er der var på vej hjem efter vagt - Talte med hende efterfølgende og fik et godt grin.

Det var en GP'er fra  før fruen . . .

Men i situationen var det lidt prekært.

Hjem at fortælle konen om det , inden svigermekanikken kunne nå det.

Konen skulle intet vide om mit andet liv. . . 

Konen ved stadig intet  ;)  ;)  Tror jeg er helt straight . . 

Redigeret af lars60

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Pite sagde den 21 Sept 2014 - 1:03 PM:

Det var næsten mere akavet da jeg skulle besøge GP efter hjemkomsten, det kneb med, at falde ind i de gamle roller og det endte med, at vi aftalte, at der skulle gå et stykke tid inden jeg besøgte hende/dem igen.

Jeg kan ikke lade være med at spørge, Hvem ville du helst lave aftale med efterfølgende, GP eller TP??  ;)  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ville nok have svært ved at holde pulsen nede, men ellers ville jeg naturligvis lade som ingenting og håbe GP'en ville være diskret -

Heldigvis har jeg kun to gange nogensinde mødt en GP jeg har været sammen med. Den ene gang var en pige fra flat-rate-GB stedet Erlebniswohnung. Jeg spottede hende og en veninde, mens jeg stod og ventede på toget i Berlin. Jeg lod naturligvis som ingenting.. det samme gjorde hun.

Den anden gang var det lidt svært helt at lade som ingenting eftersom hun troppede op til min fødselsdagsfest :D

De historier du fortæller Sisse er helt utilstedelige...... hører dem også af og til fra swingerverdenen - som oftest er det mændene, der ikke kan finde ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var en gang sammen med en GP

Og et par uger efter var jeg ude og spise med min Kærste

Og så kom tjeneren som var henne .

Lige der hun kom tænke jeg åå nej

Men vis hun sage noget ville jeg bare sige at jeg ikke viste hvad hun snakke om.

Men der er jo heller ikke nogen grund til at de ville gøre det .

Jeg havde kun været hos hende en gang så jeg tror ikke hun kunne huske mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Verdenen er at lille sted, jeg var sammen med en GP 2 gange i sommers og lørdag i forrige havde vi åbenbart valgt at tage i ILVA på det samme tidspunkt.

Til at starte med så jeg kun en hovedløs krop fra siden der gik op ad en trappe. Det lignede godt nok hendes røv, men jeg slog tanken ud af hovedet da sandsynligheden var ret lille for at det nu også var hende.

Da jeg havde fundet mine nye senge og skulle til at kigge på nye stole kom hun pludselig stor smilende gående mod mig, med hendes nye kæreste ved hendes side. Det var svært ikke at reagere på at se hende, men det lykkedes rimeligt at undetrykke lysten i første omgang.  

Da vi senere kom til at stå overfor hinanden nede ved kassen og ekspeditionen tog ret lang tid var det umuligt at lade være med at kigge og smile lidt.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg havde fundet mine nye senge og skulle til at kigge på nye stole kom hun pludselig stor smilende gående mod mig, med hendes nye kæreste ved hendes side. Det var svært ikke at reagere på at se hende, men det lykkedes rimeligt at undetrykke lysten i første omgang.  

Da vi senere kom til at stå overfor hinanden nede ved kassen og ekspeditionen tog ret lang tid var det umuligt at lade være med at kigge og smile lidt. 

.

Ak ja, den kildrende fornemmelse.

Det er godt skuldret, at hun tør bringe sin nye kæreste med hen til dig, og det er i lige mål imponerende, at du kunne holde masken.

Selv ville jeg ikke være særligt bekymret i en sådan situation, når den første overraskelse lige havde lagt sig.

Min faste glædespige og jeg har faktisk fælles berøringspunkter i fortiden, så min kone villle i givet fald hurtigt blive overbevist om, at vi var gamle, "naturligt" bekendte.

Desuden er jeg et lokalt kendt ansigt, så når nogen hilser på gaden, spørger min kone altid om, hvem det nu var. Og har glemt det tre sekunder efter.

Så nej, at møde glædespigen ved kassen i supermarkedet eller på hovedgaden i bydelen skræmmer ikke mig. Det kunne derimod være en sjov udfordring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har engang oplevet det den anden vej. Jeg besøgte en pige, som jeg havde haft knaldet i det private, blot uger før jeg besøgte hende som GP... Den situation var ret akavet til at starte med, men jeg holdt hovedet koldt og sagde bare: "Det var da en god prøvekørsel, den køber jeg, hvad kan man få af ekstra udstyr?", hvor hun så knækkede sammen af grin. Vi havde en god omgang sex efterfølgende, faktisk bedre end den første gang. Det sjove er, at vi ses ok tit privat nu (hun er stoppet som GP), da hun er søster til en bekendt. Dog uden sex, da vi begge er i forhold nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det med at have konen i hånden ikke noget problem hun er ikke eksisterende, men den gensidige respekt gør at jeg ikke som sådan hilser på en kendt GP, men jeg sender gerne et smil som jeg gør til alle jeg kender og faktisk også ikke kender.

Jeg har så prøvet noget andet lidt spøjst. Jeg er jyde men jyder kan jo også blive liderlige når de er i hovedstaden og det blev jeg og tog på bordel, og da pigen kom ind var jeg ved at tabe kæben der stod en pige som jeg havde gået i folkeskole med som jeg altid havde haft et godt øje til. Vi snakkede om vi begge mente vi kunne gennemføre og blev enige om at prøve og vi havde en super hyggelig time og det endte med en middag da hendes vagt var slut og så lige en privat tur på mit hotel. Siden har jeg ikke set hende, men skal til 25 års jubilæum på skolen til maj så hvem ved

Del dette indlæg

Link til indlæg

.

Ak ja, den kildrende fornemmelse.

Det er godt skuldret, at hun tør bringe sin nye kæreste med hen til dig, og det er i lige mål imponerende, at du kunne holde masken.

Selv ville jeg ikke være særligt bekymret i en sådan situation, når den første overraskelse lige havde lagt sig.

Min faste glædespige og jeg har faktisk fælles berøringspunkter i fortiden, så min kone villle i givet fald hurtigt blive overbevist om, at vi var gamle, "naturligt" bekendte.

Desuden er jeg et lokalt kendt ansigt, så når nogen hilser på gaden, spørger min kone altid om, hvem det nu var. Og har glemt det tre sekunder efter.

Så nej, at møde glædespigen ved kassen i supermarkedet eller på hovedgaden i bydelen skræmmer ikke mig. Det kunne derimod være en sjov udfordring.

Det hører så også med til historien at jeg brugte en halv times tid med at oversætte diverse beskeder på hendes private mobil fra engelsk til dansk for hende sidst hun var hos mig som GP. Da hun havde tillid til at jeg ikke ville misbruge de meget private informationer.

Det var iøvrigt ret sjovt at se dem da hun er meget køn ca 175 cm og meget tynd. Han er ca 170 cm og grænsende til meget overvægtig. - Det er et af den slags par hvor det er nemt at komme til at tænke at han må have røven fyldt med penge eller også er hun en engel der går meget mere op i hendes mands personlighed end hans udseende.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...