Gæst Skrevet 20. September, 2014 Nogle af jer har sikkert prøvet situationen: Har nogle dage forinden haft den skønneste oplevelse med ynglings GP'en, ...og så kommer du gående med konen i hånden i indkøbscenteret,-- og lige pludselig står hun lige foran, ..ynglings GP'en. Og så er det med at finde en grimasse, der kan passe. Hvilken grimasse fandt du? ....og GP'en..? Og en hyggelig weekend til jer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 20. September, 2014 Det et da meget enkelt. Man har "aldrig" set personen før. Så det er såmænd ikke så svært. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 20. September, 2014 Som udgangspunkt har jeg aldrig truffet folk før. Ofte nikker min gæst eller sender et smil. Men ellers lader vi blot som ingenting. Har oplevet to ubehagelige o Oplevelser i hele mit virke. 1 en gæst der meget glad møder mig på en messe og højt udbryder jamen Heiiiii sisse. Gud er du her........ 2. Også oplevede jeg faktisk i går en gæst der ser mig i en butik og vælger at følge efter mig. Da jeg går ind i en anden butik stiller han sig op uden for og venter på jeg kommer ud igen.. Nu har jeg heldigvis et meget stort netværk. Så ingen ville undre sig over at jeg hilser på nogen. Men de to episoder er bare slet ikke i orden.... 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 20. September, 2014 Som udgangspunkt har jeg aldrig truffet folk før. Ofte nikker min gæst eller sender et smil. Men ellers lader vi blot som ingenting. Har oplevet to ubehagelige o Oplevelser i hele mit virke. 1 en gæst der meget glad møder mig på en messe og højt udbryder jamen Heiiiii sisse. Gud er du her........ 2. Også oplevede jeg faktisk i går en gæst der ser mig i en butik og vælger at følge efter mig. Da jeg går ind i en anden butik stiller han sig op uden for og venter på jeg kommer ud igen.. Nu har jeg heldigvis et meget stort netværk. Så ingen ville undre sig over at jeg hilser på nogen. Men de to episoder er bare slet ikke i orden.... Ja det er et par pænt uheldige episoder. Det kunne jeg sku aldrig finde på. De få piger jeg er stødt ind i har jeg bare smilet til, eller ignoreret hvis de var sammen med nogen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 20. September, 2014 Jeg ville være meget urolig hvis det var ynglings-gp'en. http://ordnet.dk/ods/ordbog?query=yngling. Men yndlings-gp'en har hustruen mødt til et par selskaber - naturligvis uden at kende sammenhængen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 20. September, 2014 Min yndlings-købesexleverandør og min hustru har mødt hinanden ved et par lejligheder og talt sammen - der er ingen negative vibrationer fra min hustrus side - snarere stor respekt . Venligst Spunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. September, 2014 en oplagt situation til at spørge om en trekant er muligt, nu de alligevel har mødt hinanden :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 20. September, 2014 Jeg har også et stort netværk, så for mit vedkommende kunne min elsker være en forhenværende kollega eller en nuværende studiekammerat, så den del er jeg faktisk helt på det rene med... I forhold til hvordan jeg selv ville reagere, overfor min elsker, ville jeg blot sende et lille forsigtigt smil eller et blink med øjet - kunne aldrig drømme om at henvende mig direkte og sige "tak for sidst"... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2014 Kunne ALDRIG finde på at hilse på en gæst og jeg bliver faktisk ret sur ( og det er sjældent ) hvis jeg oplever det modsatte også.... Jeg kigger væk og håber at gæsten respektere at jeg er i privat rum og ønsker det sådan. Går næsten altid sammen med familie eller venner , som jeg bestemt ikke ønsker at forklare noget overfor, så nej ingen privatliv blandet ind i jobbet herfra smil. Det er faktisk kun sket 5-6 gange, så det ok. Ofte møder jeg en hvor jeg synes at have set personen før og når den følelse kommer, så kigger jeg altid væk eller lader som ingenting... Har jo nok knaldet det halve Danmark på de 8 år, så ka chancen for at møde en er stor så mange steder jeg har hygget mig hihi... God weekend til alle. Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2014 Jeg har også prøvet at møde et par stykker af mine glædespiger i byen,dog uden konen var med.jeg har såmænd bare sendt et lille smil og ikke mere,fik også et smil tilbage.kunne aldrig finde på at gå hen og snakke,det synes jeg ville være meget upassende,men et lille smil skader jo ikke nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2014 Jeg må naturligvis undskylde dybt... Allerførst fordi jeg bliver nødt til at afspore denne tråd. Dernæst over for sprogdoktoren Heine sagde den 20 Sept 2014 - 2:57 PM: Jeg ville være meget urolig hvis det var ynglings-gp'en. http://ordnet.dk/ods/ordbog?query=yngling. Men min stavemåde skyldes, at jeg fra en meget ung alder blev gjort til medlem af PLG PLG ??? PLG = dansk odr blide samfun 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 20. September, 2014 Har jo nok knaldet det halve Danmark på de 8 år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. September, 2014 Af geografiske årsager er det ikke så sandsynligt, at tilfældet skulle indtræffe. Skulle det imidlertid ske, ville jeg sagtens kunne "overleve" en sådan konfrontation, for jeg har et ret stort netværk, og min kone er så vant til, at jeg møder og taler med nogen på gaden, som hun ikke kender. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 20. September, 2014 Nu har dette spørgsmål jo været oppe før, og dengang tænkte jeg, det kan da ikke være et problem, jeg er jo ikke gift, har ikke kæreste, så jeg ville da tage en sådan situation helt rolig Jeg var i Føtex, en formiddag, for at købe øl og vand til hyggekrogen i firmaet, stod og roede efter pengene, i hvilken lomme var det nu de lå, lidt pinligt, kikkede op, og hvad så jeg? to kasser længerede henne stod der, efter hvad jeg husker tre kvinder, og en lille pige for enden af kassen, stille og roligt løfter den ene kvinde hånden, giver et diskret vink, jeg begynder at tænke, hvem kender jeg der har en pige på den alder? Jeg får betalt, og begynder at gå ud, mod dem, og da går det op for mig at det jo var ?????? Flovt? ja. Det viste sig at den lille pige var en af de andres kvinders barn. Efter et par SMSèr senere blev det afklaret, fortalt Tror at man skal opleve det, før man kan forestille sig hvordan man vil reagere Hvad tror i der blev snakket om næste gang vi mødtes? For mig blev det en ny, dejlig, og sjov måde at møde min GP på, og så var den gratis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. September, 2014 (edited) ville kommentaren her være passende 'hende har jeg osse knaldet skat, men jeg elsker kun med dig' ? eller 'se skat, hun er meget bedre end dig og endda ikke så dyr som dig' ? eller 'skat, se hvad der kan købes i området, du må se at gøre lidt ud af dig selv' ? eller 'skat jeg er ked af det, men jeg har knaldet den grimme ælling derovre for mine lommepenge' ? Redigeret 21. September, 2014 af HappyHippo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. September, 2014 ville kommentaren her være passende 'hende har jeg osse knaldet skat, men jeg elsker kun med dig' ? eller 'se skat, hun er meget bedre end dig og endda ikke så dyr som dig' ? eller 'skat, se hvad der kan købes i området, du må se at gøre lidt ud af dig selv' ? eller 'skat jeg er ked af det, men jeg har knaldet den grimme ælling derovre for mine lommepenge' ? Eller , skat jeg ved godt jeg burde skamme mig, men jeg har ikke nok i dig og det du giver, så jeg knalder hende der også og ja mange af hendes søde kollegaer... Smil. Eller, skat jeg har knaldet hende der, vil du ikke nok prøve også, for det er fedt smil. Eller, skat nu da vi har en aftale om at knalde andre, så skal du lige hilse på hende her... Uha den verden er fuld af muligheder hihi. Knus hende den anden og hende der hjemme grin... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 21. September, 2014 Jeg har et stort netværk, og bor på landet, hvor alle jo hilser på alle, så gæster må gerne sige hej, nikke eller smile til mig, men det er selvfølgelig no go at sige Hej Liv Selv ville jeg aldrig henvende mig til en gæst på gaden :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 21. September, 2014 Syntes det kommer meget an på hvor og situationen, møder man hinanden sådan "face to face" f.eks. i en butik eller på gaden, så syntes jeg et diskret smil eller et lille hej er ok. Opdager man en på lidt afstand, kan man jo gøre sit til, at man ikke lige støder ind i hinanden. Men jeg har oplevet en hel uge, hvor det næsten var umulig ikke at mødes med både en GP og hendes telefonpige. Havde sat familien af i Billund Lufthavn og kørt over med bilen på langtids P, da jeg kommer gående tilbage, er der ved, at stige to damer ud af en taxa og jeg genkender dem straks, det er en GP som jeg havde besøgt hyppigt og hendes telefonpige der også skulle på ferie. Da de fik øje på mig, fik jeg et par glade smil, sagde "Hej og god ferie" mens jeg gik forbi. Da jeg sad sammen med familien ved gaten, kom de og satte sig med rygge mod os et par bænke længer henne og jo de skulle med samme flyver som os til Malaga, i flyet sidder vi hver sin ende og i Malaga ser jeg dem ikke, vi har kun håndbegage med, så vi er hurtig nede og hente vores lejet bil og køre til hotellet. Da jeg næste morgen står i kø ved buffet står telefonpigen pulselig bag mig og siger godmorgen med et smil, inden hun følger op med, "det ser ud til, at være et godt hotel vi har valgt" hvilke jeg bekræfter og skynder mig ned til bordet for, at konstatere at de sidder mindre end 10 m fra os, beslutter at når lejlighed byder sig, skal jeg lige havde en snak med dem, så vi kan aftale hvordan vi takler ugen. Vi bliver enig om, at de er ansat i et firma, som mit arbejder meget sammen med og opføre os derefter. Og jeg fortæller familien at jeg har kender de to damer over ved det bord osv. På 3 dagen kommer GP alene ned om morgen og kommer direkte over til vores bord og spørger om de må låne vores bil, da TP har fået en forfærdelig tandpine og det vil koste 50 Euro hver vej i Taxa ind til Tandlægen, jeg siger det går ikke, da de ikke stå opført i lejekontrakten og så bryder min kone ind og siger du kan da køre, du gider jo alligevel ikke ligge ved stranden. Nå det bliver aftalen jeg får dem kørt til tandlæge, det koster en tand og så en tur forbi apoteket inden det går hjemad igen, de takker mange gange, tilbyder at betale benzinen, jeg siger det skal de ikke tænke på. På sidstedagen er der arrangeret en tur til et stort vandland, som min kone og drengene tager med på sammen med en anden dreng de har mødt og hans mor, min kone siger til mig om jeg ikke heller ville blive tilbage med en god bog, helt fint for mig TP havde opfanget at jeg ville være alene hjemme i nogle timer om eftermiddagen, og da jeg var oppe og hente en kop kaffe mere, stillede hun sig bag mig og sagde "jeg skylder en drink, hvad med kl. 15 på værelse 712" sagde ja tak. Da klokken nærmede sig 15 tog jeg lige et bad og fik lidt pænt tøj på og gik så over fandt vær. 712, piger havde fundet deres sorte aftenrobe frem, så godt ud. Vi satte os ud på deres balkon, snakkede mens vi nød vores drink, altså GP og jeg, TP måtte nøjes med ren Cola, da hun jo fik pencelin. Da vi havde fået talt om løst og fast, grinet af over det komiske i at være på ferie sammen, kørte TP langsomt sin hånd op af mit lår, mens hun fortalte mig, at jeg altid var så sød og hun tit havde haft lyst til mig det endte med, at vi træk indenfor alle tre og fik et par hygsom timer sammen. Det var næsten mere akavet da jeg skulle besøge GP efter hjemkomsten, det kneb med, at falde ind i de gamle roller og det endte med, at vi aftalte, at der skulle gå et stykke tid inden jeg besøgte hende/dem igen. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. September, 2014 (edited) Syntes det kommer meget an på hvor og situationen, møder man hinanden sådan "face to face" f.eks. i en butik eller på gaden, så syntes jeg et diskret smil eller et lille hej er ok. Opdager man en på lidt afstand, kan man jo gøre sit til, at man ikke lige støder ind i hinanden. Men jeg har oplevet en hel uge, hvor det næsten var umulig ikke at mødes med både en GP og hendes telefonpige. Havde sat familien af i Billund Lufthavn og kørt over med bilen på langtids P, da jeg kommer gående tilbage, er der ved, at stige to damer ud af en taxa og jeg genkender dem straks, det er en GP som jeg havde besøgt hyppigt og hendes telefonpige der også skulle på ferie. Da de fik øje på mig, fik jeg et par glade smil, sagde "Hej og god ferie" mens jeg gik forbi. Da jeg sad sammen med familien ved gaten, kom de og satte sig med rygge mod os et par bænke længer henne og jo de skulle med samme flyver som os til Malaga, i flyet sidder vi hver sin ende og i Malaga ser jeg dem ikke, vi har kun håndbegage med, så vi er hurtig nede og hente vores lejet bil og køre til hotellet. Da jeg næste morgen står i kø ved buffet står telefonpigen pulselig bag mig og siger godmorgen med et smil, inden hun følger op med, "det ser ud til, at være et godt hotel vi har valgt" hvilke jeg bekræfter og skynder mig ned til bordet for, at konstatere at de sidder mindre end 10 m fra os, beslutter at når lejlighed byder sig, skal jeg lige havde en snak med dem, så vi kan aftale hvordan vi takler ugen. Vi bliver enig om, at de er ansat i et firma, som mit arbejder meget sammen med og opføre os derefter. Og jeg fortæller familien at jeg har kender de to damer over ved det bord osv. På 3 dagen kommer GP alene ned om morgen og kommer direkte over til vores bord og spørger om de må låne vores bil, da TP har fået en forfærdelig tandpine og det vil koste 50 Euro hver vej i Taxa ind til Tandlægen, jeg siger det går ikke, da de ikke stå opført i lejekontrakten og så bryder min kone ind og siger du kan da køre, du gider jo alligevel ikke ligge ved stranden. Nå det bliver aftalen jeg får dem kørt til tandlæge, det koster en tand og så en tur forbi apoteket inden det går hjemad igen, de takker mange gange, tilbyder at betale benzinen, jeg siger det skal de ikke tænke på. På sidstedagen er der arrangeret en tur til et stort vandland, som min kone og drengene tager med på sammen med en anden dreng de har mødt og hans mor, min kone siger til mig om jeg ikke heller ville blive tilbage med en god bog, helt fint for mig TP havde opfanget at jeg ville være alene hjemme i nogle timer om eftermiddagen, og da jeg var oppe og hente en kop kaffe mere, stillede hun sig bag mig og sagde "jeg skylder en drink, hvad med kl. 15 på værelse 712" sagde ja tak. Da klokken nærmede sig 15 tog jeg lige et bad og fik lidt pænt tøj på og gik så over fandt vær. 712, piger havde fundet deres sorte aftenrobe frem, så godt ud. Vi satte os ud på deres balkon, snakkede mens vi nød vores drink, altså GP og jeg, TP måtte nøjes med ren Cola, da hun jo fik pencelin. Da vi havde fået talt om løst og fast, grinet af over det komiske i at være på ferie sammen, kørte TP langsomt sin hånd op af mit lår, mens hun fortalte mig, at jeg altid var så sød og hun tit havde haft lyst til mig det endte med, at vi træk indenfor alle tre og fik et par hygsom timer sammen. Det var næsten mere akavet da jeg skulle besøge GP efter hjemkomsten, det kneb med, at falde ind i de gamle roller og det endte med, at vi aftalte, at der skulle gå et stykke tid inden jeg besøgte hende/dem igen. Speciel historie.... eller rettere... ikke så meget diskretion fra glædes pigens side, eller ? Redigeret 21. September, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. September, 2014 HappyHippo sagde den 21 Sept 2014 - 01:59 AM: ville kommentaren her være passende 'hende har jeg osse knaldet skat, men jeg elsker kun med dig' ? eller 'se skat, hun er meget bedre end dig og endda ikke så dyr som dig' ? eller 'skat, se hvad der kan købes i området, du må se at gøre lidt ud af dig selv' ? eller 'skat jeg er ked af det, men jeg har knaldet den grimme ælling derovre for mine lommepenge' ? En anden kommentar kunne jo være: "Da du jo ikke har haft lyst til erotik de seneste 15 år, er jeg blevet betalende medlem af den kvindes harem, ..vil du hilse på hende?".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2014 Syntes det kommer meget an på hvor og situationen, møder man hinanden sådan "face to face" f.eks. i en butik eller på gaden, så syntes jeg et diskret smil eller et lille hej er ok. Opdager man en på lidt afstand, kan man jo gøre sit til, at man ikke lige støder ind i hinanden. Men jeg har oplevet en hel uge, hvor det næsten var umulig ikke at mødes med både en GP og hendes telefonpige. Havde sat familien af i Billund Lufthavn og kørt over med bilen på langtids P, da jeg kommer gående tilbage, er der ved, at stige to damer ud af en taxa og jeg genkender dem straks, det er en GP som jeg havde besøgt hyppigt og hendes telefonpige der også skulle på ferie. Da de fik øje på mig, fik jeg et par glade smil, sagde "Hej og god ferie" mens jeg gik forbi. Da jeg sad sammen med familien ved gaten, kom de og satte sig med rygge mod os et par bænke længer henne og jo de skulle med samme flyver som os til Malaga, i flyet sidder vi hver sin ende og i Malaga ser jeg dem ikke, vi har kun håndbegage med, så vi er hurtig nede og hente vores lejet bil og køre til hotellet. Da jeg næste morgen står i kø ved buffet står telefonpigen pulselig bag mig og siger godmorgen med et smil, inden hun følger op med, "det ser ud til, at være et godt hotel vi har valgt" hvilke jeg bekræfter og skynder mig ned til bordet for, at konstatere at de sidder mindre end 10 m fra os, beslutter at når lejlighed byder sig, skal jeg lige havde en snak med dem, så vi kan aftale hvordan vi takler ugen. Vi bliver enig om, at de er ansat i et firma, som mit arbejder meget sammen med og opføre os derefter. Og jeg fortæller familien at jeg har kender de to damer over ved det bord osv. På 3 dagen kommer GP alene ned om morgen og kommer direkte over til vores bord og spørger om de må låne vores bil, da TP har fået en forfærdelig tandpine og det vil koste 50 Euro hver vej i Taxa ind til Tandlægen, jeg siger det går ikke, da de ikke stå opført i lejekontrakten og så bryder min kone ind og siger du kan da køre, du gider jo alligevel ikke ligge ved stranden. Nå det bliver aftalen jeg får dem kørt til tandlæge, det koster en tand og så en tur forbi apoteket inden det går hjemad igen, de takker mange gange, tilbyder at betale benzinen, jeg siger det skal de ikke tænke på. På sidstedagen er der arrangeret en tur til et stort vandland, som min kone og drengene tager med på sammen med en anden dreng de har mødt og hans mor, min kone siger til mig om jeg ikke heller ville blive tilbage med en god bog, helt fint for mig TP havde opfanget at jeg ville være alene hjemme i nogle timer om eftermiddagen, og da jeg var oppe og hente en kop kaffe mere, stillede hun sig bag mig og sagde "jeg skylder en drink, hvad med kl. 15 på værelse 712" sagde ja tak. Da klokken nærmede sig 15 tog jeg lige et bad og fik lidt pænt tøj på og gik så over fandt vær. 712, piger havde fundet deres sorte aftenrobe frem, så godt ud. Vi satte os ud på deres balkon, snakkede mens vi nød vores drink, altså GP og jeg, TP måtte nøjes med ren Cola, da hun jo fik pencelin. Da vi havde fået talt om løst og fast, grinet af over det komiske i at være på ferie sammen, kørte TP langsomt sin hånd op af mit lår, mens hun fortalte mig, at jeg altid var så sød og hun tit havde haft lyst til mig det endte med, at vi træk indenfor alle tre og fik et par hygsom timer sammen. Det var næsten mere akavet da jeg skulle besøge GP efter hjemkomsten, det kneb med, at falde ind i de gamle roller og det endte med, at vi aftalte, at der skulle gå et stykke tid inden jeg besøgte hende/dem igen. Det lyder da ellers som en succeshistorie. Når overraskelsesmomenter har lagt sig, er det et af disse livets tilfælde, som man kan grine ad bagefter. Din oplevelse viser også, at glædespiger har en stor sans for diskretion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 21. September, 2014 Speciel historie.... eller rettere... ikke så meget diskretion fra glædes pigens side, eller ? Syntes da der var stor diskretion. Jeg var ikke på noget tidspunkt bange for en afsløring. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. September, 2014 Det lyder da ellers som en succeshistorie. Når overraskelsesmomenter har lagt sig, er det et af disse livets tilfælde, som man kan grine ad bagefter. Din oplevelse viser også, at glædespiger har en stor sans for diskretion. Diskretion ? De aftaler hvilken cover historie der skal bruges osv. Hvad blev der af at kigge den anden vej / ignorere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. September, 2014 Syntes da der var stor diskretion. Jeg var ikke på noget tidspunkt bange for en afsløring. Diskretion ? De aftaler hvilken cover historie der skal bruges osv. Hvad blev der af at kigge den anden vej / ignorere ? Men nu skal jeg ikke piske en stemning op..sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2014 Diskretion ? De aftaler hvilken cover historie der skal bruges osv. Hvad blev der af at kigge den anden vej / ignorere ? Jo, det er sandt nok. Men inden man - som i denne situation - kommer så langt, at man overhovedet får et øjeblik alene og kan aftale nogen som helst dækhistorie, er der da formentligt udvekslet mange blikke samt smil, og begge parter har uden tvivl måttet lægge bånd på sig selv. Selv ville jeg ved dette tilfældighedernes spil nok have reageret på en eller anden måde, hvis jeg kendte pigen godt, uden at det dog havde behøvet at vække opsigt. Ignorere hende helt ville jeg ikke have kunnet gøre. Det ville jeg have fundet for uhøfligt. Pite har nok haft den største betænkelighed af de to. Glædespigen har langt mindre på spil, men har taget diskretionen alvorligt og derved vist sig som ægte professionel. Måske kunne vi få en anmeldelse af, hvad der skete på hotelværelset? :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg