Hop til indhold

Singha massage tæt ved Nørrebro st

Featured Replies

Skrevet

Har tidligere haft en rimelig god oplevelse hos singha massage, så besluttede mig for at prøve igen i går.

Pigen der åbende døren var slank men ufattelig grim. Ansigtet var virkelig ikke noget at skrive hjem om, kom ind på værelset og bad om bum bum. Hun gik igen og jeg lagde mig på briksen.

Det viste sig så at hun kom tilbage igen og hun skulle udføre akten med mig. Sexen var sex, ikke noget at skrive hjem om, vi kneppede længe, da jeg nemt kunne holde mig stiv da hun trods alt var stram, men havde svært ved at komme, da hun vitterligt var ufattelig grim. Hun startede med at ride, og derefter var det min tur til at tage hende. Fik ikke hendes navn.

Jeg valge kun singha grundet tidligere positiv oplevelse, også fordi jeg ikke orkede usikkerheden ved istedgade på denne tid af natten.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har været der et par gange, for 1-2 år siden. Første gang var ringe, men jeg prøvede alligevel en anden gang til, dumt, det var endnu værre. Generelt for begge gange: uinspireret pige, var færdig efter halvdelen af tiden, det der skulle være massage var 5 min olie plask osv

Skrevet

Har tidligere haft en rimelig god oplevelse hos singha massage, så besluttede mig for at prøve igen i går.

Pigen der åbende døren var slank men ufattelig grim. Ansigtet var virkelig ikke noget at skrive hjem om, kom ind på værelset og bad om bum bum. Hun gik igen og jeg lagde mig på briksen.

Det viste sig så at hun kom tilbage igen og hun skulle udføre akten med mig. Sexen var sex, ikke noget at skrive hjem om, vi kneppede længe, da jeg nemt kunne holde mig stiv da hun trods alt var stram, men havde svært ved at komme, da hun vitterligt var ufattelig grim. Hun startede med at ride, og derefter var det min tur til at tage hende. Fik ikke hendes navn.

Jeg valge kun singha grundet tidligere positiv oplevelse, også fordi jeg ikke orkede usikkerheden ved istedgade på denne tid af natten.

Så må du være faldet over den eneste positive anmeldelse af det sted!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.