Martyren 1200 Skrevet 20. September, 2014 Det blev så et aftensbad herfra ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 20. September, 2014 HELL YEAH!!! og med diller og det hele - så kan trunterne vist ikke klage sig ... sådan skal det fandme være 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 20. September, 2014 (edited) Så er isen brudt drenge..... Go for it !!!! Redigeret 20. September, 2014 af Martyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2014 Det blev så et aftensbad herfra .........image.jpg Jøsses! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 20. September, 2014 Er der en eller anden anledning til al denne selveksponering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. September, 2014 Er der en eller anden anledning til al denne selveksponering? Måske vi er mange der kan lide at vise os frem. Gør det noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 20. September, 2014 Jep Bebop .... Der er lidt over 3 måneder til juleaften ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 20. September, 2014 Ja bebob hvis du havde fulgt lidt med her, så er det en selfie trend dani startede og nu er det os hankøn der skal være med . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 20. September, 2014 Er der en eller anden anledning til al denne selveksponering? Vi har kun det sjov vi selv laver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 20. September, 2014 Måske vi er mange der kan lide at vise os frem. Gør det noget? Næ, jeg er jo ikke tvunget til at se på det Jeg var blot nysgerrig, men kan så forstå at det er en slags humoristisk kommentar til daniellas selfies. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 20. September, 2014 selfies er vel en form for ukritisk ekshibitionisme :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 21. September, 2014 ..og man kan se martyren lever fuldt op til sit navn (btw... How YOU doin? ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. September, 2014 Det blev så et aftensbad herfra .........image.jpg Pikken er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 21. September, 2014 (edited) Øv, ku ikke få den til at uploade!? Redigeret 21. September, 2014 af Allrighty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 21. September, 2014 (edited) Ja .... hvad nille ? Jeg har hverken extencions, silikone, botox, kunstige negle/læber/øjenvipper eller andet foryngende i min 41-årige krop Redigeret 21. September, 2014 af Martyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 21. September, 2014 Ja .... hvad nille ? Jeg har hverken extencions, silikone, botox, kunstige negle/læber/øjenvipper eller andet foryngende i min 41-årige krop Misundelse er en grim ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 21. September, 2014 Øv, ku ikke få den til at uploade!? Problemer med at uploade? Jeg skulle mene, at det er meget få af herrerne herinde, der har problemer med at uploade. Skulle nogen undtagelsesvis have problemer med upload, har problemet som oftest den stik modsatte karakter: De uploader for lidt. Venligst French PS: Undskyld, hvis jeg afsporede tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. September, 2014 Ja .... hvad nille ? Jeg har hverken extencions, silikone, botox, kunstige negle/læber/øjenvipper eller andet foryngende i min 41-årige krop Det var ment som en joke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 21. September, 2014 Så er der en til dem der foretrækker den bagfra Med hemmelig gæst. :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 21. September, 2014 I know Nille.... Derfor den blinkende gule fætter .... Go' søndag herfra ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 21. September, 2014 (edited) Nu håber jeg det virker! Redigeret 21. September, 2014 af Allrighty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 21. September, 2014 (edited) Denne tråd illustrerer måske meget godt, hvorfor nogle piger bruger "modelbilleder", for personligt er jeg tilbageholdende for ikke at kunne blive genkendt. Jeg tænker nemlig at det billede aldrig kan fjernes igen. Redigeret 21. September, 2014 af Bebop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudolfski 151 Skrevet 21. September, 2014 (edited) Må da bidrage lidt til denne "gavebod" :-) Redigeret 21. September, 2014 af Rudolfski 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 21. September, 2014 Må da bidrage lidt til denne "gavebod" Nåååårhhh, nogen snyder med photoshop ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg