Hop til indhold

Himmelsk blow og det dejligste sex ... Ny højde rekord !!

Featured Replies

Skrevet

Men kan man ikke frygte, at skattefar kommer efter disse piger? Og er det utænkeligt, at der måske findes danske gp'er, der for alt i verden vil have disse piger ud af landet, fordi de netop pga. et lavere prisniveau "stjæler" kunder fra de danske piger.

Skrevet

Jo de kan da let blive opsnappet af skattefar og blive kylet tilbage til Polen. Måneden efter er de her på ny og stater så op igen på en ny adresse med et nyt alias.  :mrgreen:

Skrevet

Nu er det for mig ikke et spørgsmål om liv og død at jeg får besøgt en pige med et bestemt tids-interval. ;)

Har en fanget pige min interesse, slår jeg vej forbi. Har hun ikke, gør jeg ikke.

Om hun så er dansk eller polsk, tar 600,- for en halv time eller 1100,- er mig ligegyldigt.

Forsvandt polak, øst-blok, eller [indsæt land] pigerne, var ingen danske piger jeg før har undladt at besøge pludselig blevet rigere - min venstre arm blot stærkere ;)

Hele snakken om "de stjæler kunder!" er ganske underholdende, men tåbeligt grinagtig :p

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.