Erotiker 26 Skrevet 19. September, 2014 Nogen der har besøgt hende for nyligt? http://side6.dk/resultatside/?q=smukkelaura Overvejer selv et besøg i Århus idag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2014 Jeg har besøgt hende for nok ca 2 mdr siden.hende kan du roligt besøge hun er virkelig en lækker pige,hun har efter min mening den flotteste krop jeg nogesinde har set hos en glædespige.sexen er også rigtig god.så tá du bare afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erotiker 26 Skrevet 19. September, 2014 Tak for svar...Omend jeg desværre er blevet forhindret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 19. September, 2014 Jeg har kigget på i hende og haft hende med i overvejelserne i lang tid, ja faktisk flere år. Nogen der ved hvor gammel hun mon er - hun har ihvertfald meget erfaring som GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 19. September, 2014 Hun er også anmeldt her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 19. September, 2014 Jeg har kigget på i hende og haft hende med i overvejelserne i lang tid, ja faktisk flere år. Nogen der ved hvor gammel hun mon er - hun har ihvertfald meget erfaring som GP. Det er vel 1-2 år siden jeg har besøgt hende, men hun er nok ikke blevet yngre siden da. Der er en del uenighed herinde om hendes alder, men mit bud er 40-45 år. Hun har en flot krop men ikke helt så spændstig som en ung piges. Ydelserne er der ikke noget at udsætte på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. September, 2014 Jeg tror maks hun er 3o-35.synes absolut ikke hendes krop ikke er spændstig.efter min menig super lækker.men smag er jo heldigvis forskellig.god weekend til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 19. September, 2014 Jeg tror nu også hun er yngre end 40-45 år, besøgte hende i Stakrode for et års tid siden, et udmærket "knald" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 21. September, 2014 Var sammen med hende hos Koldingpigerne for et par år siden. Hun er nok sidst i 30'erne, men har en lækker krop. Ganske indlevende, har overvejet en tur til med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erotiker 26 Skrevet 3. November, 2014 Besøgte hende i fredags....hmmm...meget, meget lidt indlevelse...Havde bestilt en golden Shower...fik det da, bevares, men uden nogen form for "medleven". OK, hvad kan man forvente for 300,-? Ved jeg ikke helt.... men nok bare en anelse mere medspil. Nok ikke noget der bliver gentaget lige med det samme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg