Hop til indhold
Erotiker

Smukke Laura

Recommended Posts

Gæst

Jeg har besøgt hende for nok ca 2 mdr siden.hende kan du roligt besøge hun er virkelig en lækker pige,hun har efter min mening den flotteste krop jeg nogesinde har set hos en glædespige.sexen er også rigtig god.så tá du bare afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kigget på i hende og haft hende med i overvejelserne i lang tid, ja faktisk flere år. Nogen der ved hvor gammel hun mon er - hun har ihvertfald meget erfaring som GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kigget på i hende og haft hende med i overvejelserne i lang tid, ja faktisk flere år. Nogen der ved hvor gammel hun mon er - hun har ihvertfald meget erfaring som GP.

Det er vel 1-2 år siden jeg har besøgt hende, men hun er nok ikke blevet yngre siden da. Der er en del uenighed herinde om hendes alder, men mit bud er 40-45 år. Hun har en flot krop men ikke helt så spændstig som en ung piges. Ydelserne er der ikke noget at udsætte på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror maks hun er 3o-35.synes absolut ikke hendes krop ikke er spændstig.efter min menig super lækker.men smag er jo heldigvis forskellig.god weekend til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var sammen med hende hos Koldingpigerne for et par år siden.

Hun er nok sidst i 30'erne, men har en lækker krop.

Ganske indlevende, har overvejet en tur til med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i fredags....hmmm...meget, meget lidt indlevelse...Havde bestilt en golden Shower...fik det da, bevares, men uden nogen form for "medleven". OK, hvad kan man forvente for 300,-? Ved jeg ikke helt.... men nok bare en anelse mere medspil. Nok ikke noget der bliver gentaget lige med det samme...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...